Дата підготовки: | Березень 2025 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 18 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку модульного будівництва в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.
На думку українських архітекторів, до війни в Україні будівництво з застосуванням модульних технологій було не розвинутим: воно практикувалося в основному для спорудження тимчасових кіосків, малих архітектурних форм (МАФів). При цьому використовувалися найдешевші, неестетичні й недовговічні конструкції, внаслідок чого у свідомості українців модульне будівництво довго асоціювалося з чимось потворним, тимчасовим і незручним.
Але війна змусила архітекторів переосмислити цю технологію через швидкість її реалізації. Наразі пропонується використовувати високоякісні модулі довготривалої експлуатації. Проблема сприйняття модульного житла, як менш якісного або «кочового» варіанту, з часом нівелюється, адже для звикання до інновацій завжди потрібен час. Так, застосування якісно спроєктованого модульного будівництва на практиці, яке стане повноцінною альтернативою класичному, призводить до прийняття цільовою аудиторією ринку нерухомості технології модульного будівництва.
На ринку модульного будівництва більшість операторів вибирають прямий канал збуту, оскільки реалізують проекти «під ключ», що, в свою чергу, передбачає індивідуальну комунікацію з клієнтом. Застосування непрямого короткого каналу збуту є можливим в контексті реалізації типових модульних конструкцій на кшталт «побутівок».
Найчастіше цим каналом збуту користуються невеликі оператори, які не мають власного веб-сайту і користуються послугами маркетплейсів для розміщення своїх пропозицій. Подібного роду оператори зрідка самостійно виробляють продукцію, частіше закуповуючи її в більших операторів або імпортуючи для подальшої реалізації.
Модульна будівля – це велика покупка, адаптована до специфічних потреб, яка має високу цінність та вимагає контролю за організацією збуту (доставка спеціалізованим транспортом, робота бригади з фінальної установки конструкції на обраній ділянці), у зв'язку з чим прямий канал збуту є найбільш оптимальним для такого продукту.
Перевагами прямого каналу збуту є хороша обізнаність виробника щодо своїх клієнтів, усебічний контроль над збутовим процесом, якістю продукції та ціною, простіша підтримка власного іміджу, охочіше бажання споживачів купувати у виробника та можливість гнучкішої цінової політики. Недоліками цього каналу, водночас, є збільшення витрат на утримання збутової структури, ускладнення обліку товарно-грошових потоків, обмеженість зони обслуговування та менші обсяги продажу.
Мета та методи дослідження
1. Загальна характеристика ринку модульного будівництва в Україні за 2019-2024 роки
1.1. Опис ринку модульного будівництва: основні характеристики, переваги, недоліки у порівнянні з конкурентними сегментами
1.2. Аналіз тенденцій розвитку модульного будівництва в Україні
1.3. Загальні показники та динаміка розвитку ринку у 2019-2024 рр.: обсяг ринку в грошовому вираженні
1.4. Сегментація та структурування ринку за видами
2. Основні оператори ринку модульного будівництва в Україні
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис
2.2. Частки ринку основних операторів на підставі фінансової звітності компаній 2019-2024 рр.
2.3. Конкурентний аналіз операторів ринку: формування багатофакторної аналітичної моделі з оцінкою параметрів роботи компаній із подальшим розрахунком загальної оцінки
3. Виробництво модульних будинків в Україні за 2019-2024 роки: динаміка виробництва у грошових показниках
4. Зовнішня торгівля: імпорт конструкцій для модульних об'єктів в Україну у 2019-2024 роках (обсяги, географія, імпортери та їх частки)
5. Ціна та ціноутворення на ринку України: порівняльний аналіз цін основних операторів ринку
6. Брендинг та реклама основних операторів на ринку України: аналіз позиціонування конкурентів на ринку
7. Інтернет-маркетинговий аудит каналів просування по кожному з 10 основних конкурентів
8. Споживачі та їх переваги на ринку України
8.1. Уподобання споживачів щодо товару: портрет споживача модульної житлової нерухомості
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
9. Канали збуту на ринку України: опис, переваги та недоліки
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування в Україні
10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок модульного будівництва в Україні
10.3. Побудова картки ризиків на ринку
11. Висновки. Прогнозні показники ринку модульних будівель в Україні
11.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку модульного будівництва в Україні. Прогнозні показники розвитку ринку у 2025-2030 роках.
11.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку України (на підставі проведеного дослідження)
1 Динаміка ємності ринку модульного житлового будівництва за 2019-2024 рр., млн грн та %
2 Структура ринку модульного будівництва України за видами нерухомості, % від загальної вартості імпортованих товарів, %
3 Перелік та структура основних операторів ринку за виручкою, 2019-2024 рр., млн грн
4 Частки ринку основних операторів на ринку модульного будівництва у 2019-2024 роках, % від загального прибутку
5 Перелік та структура основних операторів ринку за виручкою, 2022-2024 рр., млн грн, %
6 Конкурентна карта ринку модульного житлового будівництва України за часткою ринку у 2023 році
7 Матриця БКГ досліджуваної вибірки ТОП-10 компаній-операторів ринку модульної житлової нерухомості України за часткою ринку та виручкою у 2023 році
8 Порівняльний аналіз цін та асортименту модульної житлової нерухомості серед ТОП-10 основних операторів ринку
9 Перелік та структура складових позиціювання компаній на ринку модульного житлового будівництва України
10 Результативна таблиця застосування ІМК на ринку модульного будівництва України
11 Використання каналів просування 10 основними операторами ринку
12 Портрет потенційних покупців модульної житлової нерухомості
13 Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються ринку модульного будівництва в Україні за останні 12 місяців
14 Перелік найпопулярніших запитів, що стосуються ринку модульного будівництва в Україні за останні 12 місяців
15 SWOT-аналіз ринку модульного будівництва України
16 PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок модульного будівництва в Україні
17 Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
18 Карта ризиків на ринку модульного будівництва України
1 Динаміка ємності ринку модульного житлового будівництва за 2019-2024 рр., млн грн
2 Структура ринку модульних конструкцій за товарними підкатегоріями, за обсягом імпорту у 2024 році у вартісному вираженні, %
3 Структура ринку модульних конструкцій за товарними підкатегоріями, за обсягом імпорту у 2023 році у вартісному вираженні, %
4 Структура ринку модульних конструкцій за типом проживання, за обсягом імпорту у 2022-2024 рр., млн грн
5 Структура ринку модульних конструкцій за матеріалом виробництва, за обсягом імпорту у 2022-2024 рр., млн грн
6 Динаміка виробництва модульної житлової нерухомості у 2019-2024 рр., млн грн
7 Динаміка обсягів імпорту модульних конструкцій будівельних збірних житлового та змішаного призначення в Україну в 2019-2024 рр., млн грн
8 Структура імпорту модульних будівельних конструкцій збірних в Україну в 2024 році за країнами відправлення, % від загальної вартості імпортованих товарів
9 Структура імпорту модульних будівельних конструкцій збірних в Україну в 2024 році за компаніями-імпортерами, % від загальної вартості імпортованих товарів
10 Динаміка обсягів імпорту мобільних та модульних житлових будинків в Україну в 2022-2024 рр., млн грн
11 Канали збуту модульної нерухомості в Україні
12 Прогнозні показники ринку модульної житлової нерухомості у 2025-2030 рр., млн грн