Анотація до аналізу ринку:
Скорочення споживання та інших ключових економічних показників в Україні призвело до скорочення обсягу ринку реклами. Компанії, що розміщують інформацію в загальнодоступних джерелах, змушені економніше і точково витрачати свій бюджет.
Даний огляд надає інформацію про нішевий продукт в рекламному бізнесі - шелф-стопери, що поміщаються безпосередньо на полиці торгових мереж. Такий спосіб дозволяє залучити відвідувачів безпосередньо в момент прийняття рішення, а значить, отримати більш істотний важіль для збільшення обсягу продажів. Інформація в огляді дозволяє визначити стан ринку реклами в цілому, перспективність ніші інтерактивної відео-реклами і перелік мереж, з якими можлива співпраця в рамках такого виду рекламної діяльності.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку інтерактивної реклами (в тому числі: у торгових мережах)
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку з 2014 року і до поточного моменту в Україні; порівняння з тенденціями європейського ринку
2. Державне регулювання у сфері реклами
3. Ціна та ціноутворення на ринку на поточний момент
3.1 Вартість рекламного відеоролику (на підставі даних операторів ринку)
4. Інвестиційна привабливість ринку
4.1 SWOT-аналіз ринкового спрямування
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку рекламного ринку (відеореклами) у 2015-2017 рр.
Перелік таблиць:
1. Динаміка розвитку основних сегментів реклами в Україні у 2007-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. дол.
2. Розподіл виходу рекламних роликів на телеканалах України у січні 2016 року
3. Сезонні коефіцієнти вартості рекламної компанії на телебаченні в Україні
4. Розрахунок потенційної вартості місяця реклами на 1 стоппері на підставі вартості медіареклами
5. SWOT-аналіз ринку інтерактивної реклами України
6. Розрахунок потенційної ємкості ринку стопперів в Україні на кінець 2015 року
Перелік графіків і діаграм:
1. Обсяг ринку реклами в Україні у 2007-2014 рр., у грошовому вираженні, млрд. дол. США
2. Структура ринку реклами України у 2014 році, у грошовому вираженні, %
3. Обсяги ринку реклами України, Польщі, Росії, Німеччини та Франції у 2014 році, у грошовому вираженні, %
4. Структура ринку реклами в Україні, Польщі, Росії, Німеччини та Франції, у грошовому вираженні, %
5. Динаміка об'єму продажів продукції в торгових мережах, які використовують стоппери, в натуральному вираженні