Дата підготовки: | Вересень 2023 року |
Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку УФ-лаків в Україні, де були вивчені тенденції, сегментація та ціноутворення ринку.
На ринку УФ-лаків спостерігається різноманітність використання в галузях: деревообробки та поліграфії.
Підприємства, які спеціалізуються на обробці дерева, використовують лак для виробництва значних обсягів продукції. Тому для них ключовою є надійна якість сировини та неперервне постачання її за сталими цінами.
У поліграфічних компаніях, навпаки, часто відбуваються зміни у асортименті і дизайнах продукції. Вони вимагають різноманітного спектру лаків, таких як матові, глянцеві, лаки з наповнювачами, силіконові та інші, в залежності від типу обладнання і методів друку, таких як флексодрук, трафаретний друк, офсетний друк. Це залежить від потреб замовників у поліграфічній продукції.
Ключовими факторами ринку є:
1. Вартість сировини (акрилових полімерів та інших складових), енергоресурсів та рівня оплати праці в країні виробництва. При постачанні УФ-лаків від посередників, початкова ціна буде включати їх націнку.
2. Логістика може додати значних витрат через підвищення вартості палива та поступове підвищення оплати праці водіїв.
3. Вартість оренди складських приміщень в центральних та північних регіонах знизилася через значне зменшення попиту на тривале зберігання під час війни. У той же час в західних регіонах вартість оренди зросла через збільшений попит від релокованих підприємств та зміну місця споживчого попиту на різні види товарів, таких як загальні товари, агропродукція та інші. Основним фактором цього перерозподілу була відносна безпека західних регіонів. Ще однією причиною, яка може призвести до підвищення цін на оренду складських приміщень, є необхідність використання спеціальних приміщень з легкозаймистим УФ-лаком.
4. Оплата праці, є одною з найменших статей, що буде вливати на ціну реалізації УФ-лаку на ринку. Залучені працівники відповідають за перемовини з постачальниками та покупцями, зберігання та перевезення товару, останні два пункти можуть заміняти окремі компанії на аутсорсингу.
Ці ознаки впливають на рівень попиту і ціну цих лаків.
1. Загальна характеристика ринку
2. Зовнішня торгівля УФ-лаками в 2021-4 міс. 2023 гг.
3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структури
4. Структурування та сегментація споживання.
5. Висновки
1. Структура роздрібної ціни УФ-лаку, %
2. Структура імпорту УФ-лаку по споживанню у 2022 р. тонни, %