Дата підготовки: | Січень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку туристичних послуг України. Розрахована ємність ринку в розрізі в'їзного та виїзного туризму в натуральному і грошовому вираженні. Сегментація ринку в грошовому вираженні показує, що на частку виїзного туризму припадає 70%, в'їзного туризму - 16%, внутрішнього туризму - 14%. Відзначено, що основний потік туристів в Україну спрямований з Росії - 34%, на частку Польщі припадає 20%, а Молдавії - 16%. Близько 36% українських туристів направляється в Росію, 26% - в Польщу, 12% - в Угорщину. Структура в'їзного туристичного потоку по мотивації показує, що основна маса туристів відвідує країну в приватному порядку. Приватні подорожі переважають і у виїзному туризмі. Зазначено, що в 2005 році Україну відвідало 8,4 млн чоловік. Розраховані частки основних учасників ринку: туристичні агентства займають 60%, а туроператори 40%. Відзначено, що ринок туристичних послуг має великий потенціал зростання, подальше його розширення буде пов'язано з популяризацією нових видів туризму. Згідно із законодавством, для ведення туристичного бізнесу турагентствам і туроператорам необхідно мати гарантію у вигляді певної суми грошових коштів.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: фактична місткість ринку в'їзного та виїзного туризму, структура в'їзного та виїзного туризму.
1.2. Фінансова місткість ринку: фінансова місткість ринку, структура.
2. Структура в'їзного та виїзного туризму
2.1. В'їзний туризм: структура в'їзного туризму по країнах, частки основних країн.
2.2. виїзний туризм
3. Товарна структура ринку
3.1. В'їзний туризм: структура виїзного туристичного потоку по мотивації,
3.2. виїзний туризм
3.3. внутрішній туризм
4. Цінова структура ринку: сума банківської гарантії для отримання ліцензії
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
1. Фактична ємність ринку в'їзного та виїзного туризму
2. Структура в'їзного та виїзного туризму
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Структура в'їзного туризму по країнах
6. Частки основних країн
7. Структура виїзного туризму по країнах
8. Частки основних країн
9. Основні учасники на ринку
10. Частки основних учасників на ринку
1. Структура в'їзного туристичного потоку по мотивації
2. Структура виїзного туристичного потоку по мотивації
3. Внутрішній туризм