Дата підготовки: | Грудень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
В огляді ринку торгових і розважальних центрів України, проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting, представлені основні показники ємності ринку, особливості зовнішньоекономічної діяльності, а також список лідерів. Потенціал ринку громадського харчування в торговельних і торгово-розважальних центрах високий. Поступово підвищується значення розважальної складової і, як наслідок - роль фуд-кортів в таких центрах. Наявність ресторанів громадського харчування в ТЦ і ТРЦ останнім часом вже стало обов'язковою умовою. Діяльність даної галузі пов'язана з ризиками, але є перспективною. Ненасиченість ринку фаст-фудів дозволить вийти на ринок новим операторам і підприємцям на основі системи франчайзингу. Ресторанний сегмент більш насичений і відповідно, ризикований. Відкриття нових торгових і торгово-розважальних центрів дає можливість і ринку громадського харчування, і ресторанам бути представленими на їх фуд-кортах. Ринок громадського харчування в Києві і містах-мільйонниках на 2005 рік був насичений на 55%, проте його потенціал до зростання зберігається.
1. Основні параметри ринку
2. Кількісна структура ринку
3. Товарна структура ринку
4. Цінова структура ринку
5. Основні учасники ринку
5. Характеристика і прогнози розвитку ринку
1. Кількість об'єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства
2. Фактична структура ринку
3. Роздрібний товарооборот підприємств
4. Фінансова структура ринку
5. Кількість об'єктів роздрібної торгівлі та ресторанного господарства в областях
6. Частки об'єктів
7. Найбільші регіональні проекти ТЦ
8. Частки великих проектів
9. Найбільш великі регіональні проекти ТЦ
10. Частки великих проектів
11. Зростання площ в торгових центрах Украиїни
12. Підприємства ресторанного господарства
13. Кількість об'єктів ресторанного господарства за формами власності, тис.
14. Цінова сегментація (середній чек, грн)
15. Річний оборот лідерів ринку фаст-фуд
16. Частки основних лідерів ринку фаст-фуд
17. Характеристика ринку
18. Прогнози розвитку на найближчі три роки
19. Проекти в галузі на найближчі три роки
20. Ризики галузі на найближчі три роки