Дата підготовки: | Грудень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку виробництва і торгівлі будівельними матеріалами. Розрахована ємність ринку в натуральному вираженні - в 2006 році загальне споживання склало 1 012 тис. тонн. Представлена динаміка виробництва будівельних матеріалів в розрізі основного асортиментного ряду. Виконана сегментація випуску продукції: клей для плитки займає 34%, гіпсові шпаклівки і штукатурки - 25%, склади для влаштування підлог - 13%, грунтовки - 8%, фасадні - 7%. Зазначено, що 94% вітчизняного виробництва відповідають ISO. Наведено сегментація споживання будівельних матеріалів: великі компанії ¬- 65%, будівельно-ремонтні бригади - 25%, приватні споживачі - 10% .Виполнена аналіз структури збуту продукції: через супермаркети реалізується 25%, через спеціалізовані магазини - 35%, а 40% продукції - через базари і ринкі.Пріведена регіональна структура збуту будівельних матеріалів. Представлений перелік основних виробників будівельних матеріалів приросту доходів - найбільшим оператором з часткою в 40% ринку є ХенкельБаутехнік (Україна) (ТМ Ceresit, Thomsit). Відзначено, що потенційні потужності ринку перевищують його завантаженість - в найближчі роки найбільші гравці мають намір збільшити кількість виробленої в Україні продукції шляхом розширення і модернізації.
I. Основні параметри ринку
1.1. Ємність ринку
II. Структура імпорту, експорту споживання
2.1. виробництво
2.2. Споживання і збут
III. Товарна структура споживання, імпорту, експорту
3.1. споживання
IV. Цінова структура ринку
V. Основні учасники ринку
VI. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика ринку
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Ємність ринку
2. Структура
3. Динаміка виробництва ССС в розрізі основного асортиментного ряду
4. Частка вітчизняного виробництва, що відповідає ISO
5. Структура споживання ССС
6. Частки споживання
7. Основні споживачі ССС
8. Структура збуту ССС
9. Динаміка структури збуту ССС в розрізі областей
10. Середні ціни на основні сухі будівельні суміші
11. Динаміка цін на ССС
12. Основні виробники будівельних матеріалів приросту доходів
1. Споживання
2. Структура продуктового ряду