Дата підготовки: | Грудень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку одягу, взуття та тканин підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі вивчення переважаючих на ньому тенденцій. Розрахована ємність ринку в натуральному і грошовому вираженні, наведені обсяги зовнішньої торгівлі. Відзначено, що на зовнішніх ринках реалізується близько 20% виробленої в Україні продукції. Основною країною-імпортером взуття в Україну з часткою в 65% є Китай, обсяги поставок з якого в 2005 році досягли позначки в 91,8 млн пар. Також великими імпортерами взуття є Сирія, Туреччина, Росія та Італія. Представлені показники експорту одягу в розрізі основних сегментів: текстильна продукція становить 60% поставок, трикотажна - 40%. Виконана сегментація споживання побутових, технічних і декоративних тканин: бавовняні тканини займають 55%, синтетичні - 25%, вовняні - 6%, лляні - 3%. Зазначено, що основною товарною групою, яка споживається на українському ринку одягу, є трикотаж білизняний. Наведено динаміку цін на продукцію в розрізі наступних сегментів: текстильна промисловість і пошиття одягу, а також виробництво шкіри і шкіряного взуття. Проведена структуризація основних торговців одягом: 50% продукції реалізується через ринки, 40% - через дрібні магазини і 10% - через брендові магазини. Загальна ситуація на ринку одягу, взуття, тканин характеризується середньою конкуренцією і потенціалом для подальшого розвитку як виробництва, так і торгівлі.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку тканин
2. Структура ринку тканин
3. Фінансова місткість ринку взуття
4. Структура ринку взуття
5. Структура імпорту взуття в Україну за країнами
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту текстильного одягу з України
8. Частки товарів в експорті
9. Споживання побутових, технічних і декоративних тканин в Україні
10. Частки споживання
11. Основні учасники торгівлі одягом в Україні
12. Частки основних торговців
1. Споживання основних видів одягу населенням України, тис. Шт.
2. Імпорт одягу, взуття та тканин в Україні, млн. Дол.
3. Експорт одягу, взуття та тканин з України, млн. Дол.
4. Індекси цін виробників до попереднього місяця в 4 кварталі 2006 року,%