Дата підготовки: | Листопад 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Фахівцями компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку лаків і фарб України. Відзначено, що насичення ринку лакофарбової продукції ще не відбулося, тому потенціал досить високий. На вітчизняному ринку представлена продукція різних цінових сегментів, кількість торгових марок становить понад 150, однак гострої конкуренції не спостерігається. Лідируючу позицію на ринку займають лаки і фарби вітчизняного виробництва. Залежність від зовнішніх ринків може з'явитися при зміні цін на сировину (нафтопродукти), енергоресурси і перевезення. Як правило, сегментація ринку пов'язана з основою виробленого продукту (олійні фарби, алкідні, на водній основі і т. Д.), Вона постійно змінюється у зв'язку з вимогами споживачів до фізичних характеристик і якості лакофарбової продукції. Найближчим часом очікується поступове збільшення частки продажів матеріалів середньої і високої цінової категорії, при цьому більшість ризиків будуть пов'язані з виробництвом і постачаннями цієї продукції.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок лідерів імпорту на українському ринку лакофарбової продукції
6. Частки імпорту
7. Країни - лідери споживання української лакофарбової продукції
8. Частки експорту
9. Обсяги продажів на українському ринку
10. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку
11. Лідери з виробництва лакофарбових матеріалів на водній основі
12. Лідери з виробництва органорозчинних лакофарбових матеріалів
1. Виробництво лакофарбових виробів за видами
2. Структура імпорту
3. Структура експорту
4. Структура ринку лакофарбових матеріалів за ціновими сегментами