Анотація до аналізу ринку:
У результаті дослідження ринку інформаційних послуг України, виконаного аналітиками компанії Pro-Consulting, підготовлений огляд вказаного ринку, який містить його загальну характеристику, коротку інформацію про основних гравців і аналіз споживачів. Показано, що ємність ринку росла до 2008 р. і після різкого падіння в 2009 р. знову демонструє висхідну динаміку. У схематичному вигляді представлені основні види інформаційних послуг. Близько 70% ринку інформаційних ресурсів становить ділова інформація. Структурування основних операторів залежно від напряму діяльності (ділова та бізнес-інформація, новинні портали, довідкові служби та ін) за даними 2010 р. виконано за індексом цитованості. Близько половини операторів дислокуються в Центрально-північному районі України. Основним критерієм, що впливає на вибір споживачем оператора інформаційних послуг, є рекомендації та відгуки (приблизно 37,7% у 2011 р.), далі йдуть досвід роботи та вартість послуг, причому показник для кожного наступного зазначеного критерію приблизно вдвічі менший. Серед споживачів 72% складають корпоративні клієнти, інші – приватні, а залежно від сфери використання 39% послуг надано в сфері бізнесу. За типом інформації, що набувається, 58% становить текстова, далі йде числова і мультимедійна. Зазначена істотна сезонність аналізованого ринку з падінням обсягів надаваних послуг у січні та червні – серпні. Очікується зростання ємності ринку в середньостроковій перспективі. Основними факторами, що визначають розвиток ринку інформаційних послуг і продуктів, є економічні та політичні. Під впливом перших очікується загострення конкуренції на ринку. Дія других може проявитись у втраті критично важливих контактів у керівних структурах після зміни влади.
Детальний зміст:
1. Баланс ринку
2. Структурування ринку
3. Основні гравці на ринку інформаційних послуг
4. Аналіз споживачів
5. Прогнозні показники розвитку ринку
Перелік таблиць:
1. Структурування основних операторів залежно від напрямку діяльності у 2010 р. (за індексом цитування)
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка ємкості ринку інформаційних послуг України у 2006-2011 рр., млн. долл.
2. Основні види інформаційних послуг
3. Структура українського ринку інформаційних послуг у 2011 р., %
4. Структурування операторів ринку інформаційних послуг за географічним критерієм у 2011 р., %
5. Основні крітерії, які впливають на вибір оператора інформаційних послуг споживачем у 2011 р., %
6. Сегментація споживачів залежно від типу клієнта на українському ринку інформаційних послуг у 2011 р., %
7. Сегментація споживачів залежно від сфери використання інформаційних послуг у 2011 р., %
8. Сегментування споживачів залежно від типу придбаних інформаційних послуг у 2011 р., %
9. Сезонність споживання інформаційних послуг на українському ринку за 2011 р., у грошовому вираженні, млн. долл.
10. Прогнозні показники ємкості ринку інформаційних послуг України у 2012-2015 рр., млн. долл.