Дата підготовки: | Квітень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Огляд ринку фотолабораторій України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить перелік компаній по продаже оборудования, види обладнання для фотолабораторій і загальні показники розвитку ринку в 2004-2007 рр. Сучасний український ринок фотопослуг практично насичений. Поступово підвищуються рівні продажів цифрової техніки, а також пристроїв для самостійного друку фотографій користувачами. За підсумками 2007 року в Україні функціонує понад 1800 фотолабораторій. Попит на послуги фотодруку підвищується з приходом осені, пік припадає на вересень-жовтень і січень-лютий. Сезонність пов'язана з періодом літніх і зимових відпусток, канікулами і святами. В огляді також представлені дані про поточну цінову ситуацію. Головною тенденцією ринку є падіння попиту на плівкові камери і зростання споживчого інтересу до цифрових. Рентабельність середнього підприємства з надання фотопослуг та продажу фототоварів знаходиться на рівні 10-25%. Ризики укладені в неправильній організації бізнесу: місце для пункту фотодруку (прийому замовлень) має перебувати в людному місці, популярність такої лабораторії посилить різноманітний асортимент фотопослуг і фототоварів. Необхідно відзначити, що потенціал ринку - середній і розвиток відбуватиметься за рахунок сегмента професійної фотографії.
1. Лідери галузі
1.1. Реалізація обладнання
1.2. виробництво обладнання
2. Показники галузі
2.1. витрати
2.2. Частка цифрового друку в г. Киев
3. Цінова структура ринку
4. Виставкові заходи і видання галузі
5. Характеристика і прогнози розвитку ринку
5.1. характеристика
5.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
5.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
5.4. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Підприємства по продаже оборудования
2. Види проданого обладнання
3. Орієнтовні ціни на обладнання
4. Спеціалізовані виставки в 2007 році
5. Спеціалізовані українські видання
1. Структура щомісячних витрат фотостудії
2. Частка цифрового друку в Києві
3. Орієнтовні ціни на обладнання