Аналіз ринку урологічних підгузників і пелюшок України. 2011 рік

Аналіз ринку урологічних підгузників і пелюшок України. 2011 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2012 року
Графіків і діаграм: 27
Таблиць: 14
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting досліджено ринок урологічних підгузників і пелюшок в Україні. За результатами роботи підготовлено огляд, що містить загальну характеристику і висвітлює основні фактори впливу на розвиток ринку. Виконана оцінка реальної та потенційної ємностей ринку. Звіт включає обсяги споживання продукції в динаміці за 2009–2011 рр. Проведена сегментація українського ринку урологічних підгузників і пелюшок залежно від товарних груп, розміру, ступеня та виду нетримання. Проаналізовано діяльність ключових операторів ринку, обчислені їх ринкові частки. Детально розглянуто експорт та імпорт продукції. Виявлено споживчі переваги та фактори, що впливають на вибір продукції. Представлена структура каналів дистрибуції та система розподілу продукції. Визначено обсяги державних закупівель. Побудований прогноз на 2012–2015 рр. За результатами дослідження можна зробити висновок, що ринок всмоктуючих виробів буде продовжувати свій активний розвиток. Дослідження показало, що потенційна місткість ринку дуже велика, а відповідно, реальна ємність буде з кожним роком зростати, що дасть можливість існуючим операторам наростити свої обсяги реалізації та зміцнити позиції.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні
1.1. Опис ринку урологічних підгузників і пелюшок України
1.2. Розрахунок ємності ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні:
– розрахунок реальної ємності ринку: Імпорт + Виробництво – Експорт
– оцінка потенційної ємності ринку: на основі норми споживання продукції, порівняння з іншими країнами
1.3. Динаміка обсягів споживання в 2009–2011 рр.
1.4. Структурування та сегментація українського ринку урологічних підгузників і пелюшок (виділення привабливих ринкових сегментів, їх опис)
2. Оператори на ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні
2.1. Перелік основних операторів ринку та їх опис (характеристика конкурентної активності)
2.2. Структурування операторів ринку (за спеціалізацією, у регіональному розрізі, за асортиментними позиціями, порівняльний аналіз представленої продукції)
2.3. Частки основних гравців на ринку (частки ринку за ТМ)
2.4. Ступінь конкуренції, ризики та напрями конкуренції
3. Зовнішня торгівля на ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні
3.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
3.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
4. Споживання продукції на українському ринку
4.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача
4.2. Структура споживання, сегментація споживачів, виділення цільової аудиторії
5. Канали збуту продукції на українському ринку урологічних підгузників і пелюшок
5.1. Структура каналів дистрибуції підгузників для дорослих
5.2. Обсяги державних закупівель підгузників для дорослих (порівняно з конкурентами, з виділенням частки)
6. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку підгузників і пелюшок в Україні у 2012–2013 рр.

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвитку ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні в 2010–2011 рр.
2. Динаміка ємності ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
3. Динаміка ємності ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, тис. шт.
4. Розрахунок потенційної ємності ринку урологічних підгузників і пелюшок у натуральному і грошовому вираженнях
5. Основні оператори, представлені на ринку урологічних підгузників і пелюшок України
6. Структурування операторів за географічним принципом
7. Аналіз асортименту основних виробників урологічних підгузників і пелюшок у 2011 р.
8. Структурування операторів ринку залежно від спеціалізації
9. Рейтинг основних імпортерів у 2009–2010 рр. у натуральному (тонн) і грошовому (тис. грн) вираженнях
10. Динаміка обсягів експорту урологічних підгузників і пелюшок у 2009–2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
11. Динаміка обсягів імпорту урологічних підгузників і пелюшок у 2009–2011 рр. у натуральному і грошовому вираженнях
12. Сегментування ринку урологічних підгузників і пелюшок в Україні у 2011 р.
13. Частка основних конкурентів TM Seni в державній закупівлі урологічних підгузників і пелюшок на українському ринку
14. Основні тенденції, що очікуються в 2012–2013 рр. на ринку урологічних підгузників і пелюшок

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка населення, яке страждає нетриманням, у розрізі країн у 2011 р., %
2. Динаміка кількості зареєстрованих звернень щодо нетримання сечі у 2005–2011 рр., тис. од.
3. Динаміка чисельності населення похилого віку в Україні в 2005–2011 рр., тис. осіб
4. Методика розрахунку потенційної ємності ринку урологічних підгузників і пелюшок України
5. Динаміка обсягів споживання урологічних підгузників і пелюшок у 2009–2011 рр., %
6. Структурування українського ринку урологічних підгузників і пелюшок
7. Структурування ринку залежно від товарних груп у 2011 р. у грошовому вираженні, % 
8. Структурування операторів залежно від походження за результатами 2011 р. у грошовому вираженні, %
9. Динаміка частки основних операторів на ринку в розрізі імпортерів в 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, % 
10. Динаміка часток основних ТМ на українському ринку в 2009–2011 рр. за обсягом реалізації в грошовому вираженні, % 
11. Карта конкурентних груп на ринку урологічних підгузників і пелюшок за результатами 2011 р.
12. Динаміка обсягу імпорту урологічних підгузників і пелюшок у 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, тонн
13. Динаміка обсягу імпорту урологічних підгузників і пелюшок у 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, млн грн
14. Географічна структура імпорту урологічних пелюшок і підгузників у 2009–2011 рр. у грошовому вираженні, % 
15. Індекс середніх цін на урологічні підгузники і пелюшки в 2009–2011 рр., %
16. Фактори, що впливають на вибір урологічних підгузників і пелюшок на українському ринку, %
17. Рейтинг ТМ урологічних підгузників і пелюшок на українському ринку в 2011 р. за критерієм впізнаваності у споживачів (бар’єри сприйняття реклами)
18. Працездатність населення України в 2010–2011 рр., %
19. Структурування споживачів залежно від видів нетримання сечі в 2011 р., % від кількості звернень
20. Сегментування споживачів залежно від ступеня нетримання сечі в 2011 р., % від кількості звернень
21. Сегментування споживачів у розрізі статі в 2011 р., % від кількості звернень
22. Рівень страждання на нетримання сечі у жінок України залежно від віку в 2011 р., %
23. Сегментування споживачів залежно від цінових переваг у 2011 р., %
24. Структура каналів збуту урологічних підгузників і пелюшок на ринку України в 2011 р. у грошовому вираженні, %
25. Система розподілу продукції у 2009–2011 рр.
26. Прогнозні показники розвитку ринку урологічних підгузників і пелюшок у 2012–2015 рр. у грошовому вираженні, тис. грн
27. Модель розробки маркетингу на ринку урологічних підгузників і пелюшок, виділення основних сегментів ринку
Зв'язатися з нами