Анотація до аналізу ринку:
У підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting огляді ринку сигарет України вказана статистика виробництва, імпорту і експорту в натуральних і в грошових показниках. Проведено структурування продукції на досліджуваному ринку в розрізі півріч 2007 і 2008 років на стандартні сигарети, безфільтрові і цигарки, slims і super slims. Окрему увагу приділено державному регулюванню ринку, зокрема мова йде про різні ставки акцизного збору, в залежності від продукціію. Звіт містить помісячну динаміку виробництва сигарет в Україні, яка відображає на сезонність, присутню на ринку. Вказані основні оператори ринку і займані ними частки. Проведено їх структурування за географічним критерієм і цінових сегментах. Зовнішня торгівля сигаретами містить детальну інформацію по загальних обсягах поставок продукції і по країнах, цінами, при цьому вказані чинники, що впливають на динаміку імпорту та експорту. Проаналізовано цінова сегментація сигарет по торговим маркам, вказані чинники, що впливають на собівартість і рентабельність. Значну увагу приділено споживчими перевагами, а також портрету споживача сигарет в Україні. Зроблено висновки з досліджуваного ринку і спрогнозовані показники по динаміці виробництва сигарет в Україні в натуральному і грошовому вираженні.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.3 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.4 Структурування и сегментування ринку
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг і динаміка виробництва та реалізації, в кількісних показниках
3.2 Обсяг і динаміка виробництва та реалізації, в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2 Структурування операторів
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію, цінова сегментація
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів стосовно товару, портрет споживача
7.2 Структурування споживання
8. Брендинг і реклама
9. Канали збуту продукції
10. Асортимент продукції, який представлений на ринку
11. Висновок. Прогнозні показники на 2009-2012 рр.
12. Інвестиційна привабливість галузі, бар'єри входу на ринок
Перелік таблиць:
1. Показники виробництва сигарет в Україні в 2004-2008 рр.
2. Показники експорту сигарет з України в 2004-2008 рр.
3. Показники імпорту сигарет в Україну в 2004-2008 рр.
4. Структура ринку продажів сигарет в Україні в 2007-2008 рр., %
5. Ставки акцизного збору на тютюнові вироби в Україні з 1 травня 2009 року
6. Регіональне розподілення виробничих потужностей для виготовлення тютюнових виробів
7. Цінова сегментація виробників
8. Структура експорту сигарет з України в 2008 р.
9. Середні ціни експорту за пачку сигарет (20 штук) по країнах в 2008 р., грн.
10. Структура експорту сигарет з України в 1 кв. 2009 р.
11. Середні ціни експорту за пачку сигарет (20 штук) по країнах в 1 кв. 2009 р., грн.
12. Структура імпорту сигарет в Україну в 2008 р.
13. Середні ціни імпорту за пачку сигарет (20 штук) по країнах в 2008 р., грн.
14. Структура імпорту сигарет в Україну в 1 кв. 2009 р.
15. Середні ціни імпорту за пачку сигарет (20 штук) по країнах в 1 кв. 2009 р., грн.
16. Цінова сегментація ТМ
17. Топ-10 найбільш популярних ТМ сигарет в Україні
18. Структура асортименту за вмістом смол та нікотину на ринку України, %
19. Структура асортименту за цінами, %
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку сигарет в 2007-2008 рр. (натуральне вираження), млрд. шт.
2. Ємність ринку сигарет в 2007-2008 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
3. Обсяги виробництва сигарет в Україні в 2002-2008 рр. (натуральне вираження), млрд. шт.
4. Помісячна динаміка виробництва сигарет в Україні в 2007-1 кв. 2009 рр., млрд. шт.
5. Обсяги виробництва сигарет в Україні в 2002-2008 рр., (грошове вираження), млн. дол. США
6. Долі ринку основних операторів ринку в 2008 р., %
7. Обсяг експортних постачань сигарет з України в 2004-2008 рр. (натуральне вираження), млрд. шт.
8. Обсяг експортних постачань сигарет з України в 2004-2008 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
9. Географія експортних постачань сигарет (в натуральному вираженні) по країнах в 2008 р., %
10. Географія експортних постачань сигарет (в грошовому вираженні) по країнах в 2008 р., %
11. Географія експортних постачань з України в 1 кв. 2009 р. (натуральне вираження)
12. Географія експортних постачань з України в 1 кв. 2009 р. (грошове вираження), %
13. Обсяг імпортних постачань сигарет в Україну в 2004-2008 рр. (натуральне вираження), млрд. шт.
14. Обсяг імпортних постачань сигарет в Україну в 2004-2008 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
15. Географія імпортних постачань сигарет в Україну по країнах в 2008 р. (натуральне вираження)
16. Географія імпортних постачань сигарет в Україну по країнах в 2008 р. (грошове вираження), %
17. Географія імпортних постачань в Україну в 1 кв. 2009 р. (натуральне вираження), %
18. Географія імпортних постачань в Україну в 1 кв. 2009 р. (грошове вираження), %
19. Частота паління споживачами сигарет в Україні, %
20. Розподіл вікових груп постійних курців в Україні, %
21. Розподіл груп курців за освітою, %
22. Розподіл груп курців за сферою діяльності, %
23. Розподіл груп курців за рівнем доходу/місяць, %
24. Структура споживання тютюнової продукції за видами в 2008 р., %
25. Структура споживання тютюнової продукції за ціновими сегментами в 2008 р., %
26. Канали збуту тютюнової продукції в 2008 р., %
27. Прогнозні показники виробництва сигарет (натуральне вираження), %
28. Прогнозні показники виробництва сигарет (грошове вираження), %
29. Прогнозні показники експорту сигарет (натуральне вираження), %
30. Прогнозні показники експорту сигарет (грошове вираження), %
31. Прогнозні показники імпорту сигарет (натуральне вираження), %
32. Прогнозні показники імпорту сигарет (грошове вираження), %