Дата підготовки: | Січень 2011 року |
Кількість сторінок: | 50, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 16 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку сервісного обслуговування АЗС України, в якому розглянуті його особливості в розрізі основних операторів ринку роздрібної торгівлі нафтопродуктами. Відзначено, що проблему сервісного обслуговування 32% загальної кількості автозаправних станцій вирішують власними силами шляхом створення технічного відділу. При цьому досить поширеною є практика залучення професійних організацій до сервісного обслуговування заправних станцій. Розглянуто динаміку кількості споживачів на українському ринку сервісних послуг для АЗС в 2005-2010 рр. Вивчено структуру компаній, які пропонують досліджувані послуги, вказано їх кількість, технічна оснащеність, а також регіональну присутність. Проведено оцінку рівня дотримання сервісними компаніями умов охорони праці, технічної безпеки та охорони зовнішнього середовища, а також вивчена структура послуг, які надаються компаніями (обслуговування електроустаткування, система безпеки, ТРК та ін.). Здійснено оцінку структури витрат на організацію сервісного обслуговування мережі АЗС, згідно з якою найбільшу частку займають витрати на персонал (40%), витрати на запасні частини (28%), фінансові витрати (7%) і витрати на транспорт (7%). Розглянуто інноваційні підходи у наданні послуг сервісного обслуговування АЗС. Відзначено, що на українському ринку в сфері аутсорсингу сервісу для АЗС спостерігаються спроби введення інновацій в наданні послуг, але недостатньо розвинена інфраструктура підприємств не дозволяє їм урізноманітнити напрямки своєї діяльності.
1. Аналіз використання сервісного обслуговування АЗС провідними компаніями на ринку роздрібної торгівлі нафтопродуктами (власними силами, за допомогою послуг спеціалізованих компаній або разових ремонтів)
2. Структура компаній України, що пропонують послуги сервісного обслуговування АЗС та об'єктів не житлового фонду (кількість, структура спеціалізації, технічна оснащеність, наявність в регіонах)
3. Аналіз дотримання сервісними компаніями умов охорони праці, технічної безпеки, охорони зовнішнього середовища
4. Аналіз структури послуг, які надаються компаніями (обслуговування електроустаткування, система безпеки, ПРК, ровномеров і інше)
5. Розрахунок вартості кожного окремого виду робіт на 1 АЗС в місяць з розбивкою по регіонах
6. Аналіз компаній, які виконують сервісне обслуговування АЗС власними силами, можливість оптимізації робіт за рахунок залучення спеціалізованих сервісних організацій за окремими видами робіт або повністю
7. Аналіз компаній, що використовують разові договори на усунення неполадок або аварійних ремонтів. Розробка концепції оптимізації робіт даних компаній за рахунок сервісного обслуговування компаній для запобігання рішення «аварійних проблем»
8. Аналіз витрат і періоду часу потрібних для переходу на обслуговування аутсорсинговими компаніями
9. Інноваційні підходи в наданні послуг сервісного обслуговування АЗС (досвід зарубіжних країн)
1. Основні мережі АЗС на роздрібному ринку торгівлю нафтопродуктами
2. Список основних операторів на ринку сервісного обслуговування АЗС в 2010 р
3. Список основних операторів на ринку сервісного обслуговування АЗС в 2010 р
4. Структурування операторів на ринку сервісного обслуговування у напрямку і виду діяльності
5. Дотримання сервісними компаніями умов охорони праці, технічної безпеки
6. Список інших операторів на ринку сервісного обслуговування АЗС в 2010 р
7. Спектр сервісного обслуговування спеціального обладнання основними операторами на АЗС в 2010 р
8. Спектр сервісного обслуговування іншого обладнання основними операторами на АЗС в 2010 р
9. Спектр сервісного обслуговування іншого обладнання основними операторами на АЗС в 2010 р
10. Розрахунок кошторису планово-попереджувальних ремонтів технологічного обладнання на АЗС на період 2009-2010 рр.
11. Залучення спеціалізованої організації в 2010 р
12. Організація власного технічного департаменту компанією для управління сервісом в мережі АЗС в 2010 р
13. Порівняльні витрати на обслуговування 10 АЗС при використанні власної сервісної служби в 2009-2010 рр., Грн
14. Основні ризики при віддачі сервісного обслуговування АЗС на аутсорсинг
15. Критерії вибору оптимальної форми технічної підтримки АЗС
16. Клієнтська база провідних розробників АСУ в Україні
1. Форми сервісного обслуговування (технічної підтримки мереж АЗС) на українському ринку
2. Динаміка кількості споживачів сервісних послуг для АЗС на українському роздрібному ринку торгівлі нафтопродуктами в 2005-2010 рр.,%
3. Структурування операторів сервісних послуг за видом діяльності
4. Структура надання сервісного обслуговування АЗС
5. Структура послуг аутсорсингових компаній, які приймаються здійснювати технічне обслуговування АЗС
6. Основні види послуг, що надаються аутсорсингової компанією для усунення неполадок
7. Сервісне обслуговування основного обладнання на АЗС
8. Структура витрат на організацію сервісного обслуговування мережі АЗС
9. Переваги і недоліки організації зовнішнього та внутрішнього сервісу
10. Етапи передачі сервісного обслуговування АЗС на аутсорсинг
11. Процес виявлення неполадок обладнання
12. Система автоматизованого управління сучасної нафтотрейдингової компанії