Аналіз ринку морозива України. 2012 рік

Аналіз ринку морозива України. 2012 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2013 року
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлено огляд ринку морозива України, у якому розкрито головні тенденції розвитку ринку, його ємність, показники вітчизняного виробництва і зовнішньої торгівлі у динаміці за 2008 – 2012 рр. Зазначено, що вказаний ринок є розвиненим сегментом харчової промисловості, на якому домінують вітчизняні виробники (понад 99%), що виробляють понад 1000 різновидів морозива. За інноваційністю використовуваних технологій національні виробники продукції перебувають на європейському рівні. Ринок морозива характеризується значною сезонністю і зростанням споживання продукції середнього і високого цінового сегментів. Натуральні показники ємності ринку і його компонентів мають нестійкий характер зміни, водночас у вартісному вираженні обсяги ринку збільшуються. Близько 90% експорту потрапляє до Молдови, Росії та Ізраїлю. Три чверті українського ринку займають ВАТ «Житомирський маслозавод» (26%), ООО «Ласунка» (12%), ПОО АПОТ «Ласка» (10%), а також ЗАО «Геркулес», ООО «Еліт» та ВАТ «Львівський холодокомбінат». Кожен з них має по 9% ринку. При вивченні аспектів споживання зазначено, що середній українець споживає дещо більше 2 кг морозива за рік, тоді я к в ЄС цей показник складає 10 кг, а у США – близько 20 кг. Виконано рейтинг критеріїв купівлі морозива, головним є смак, досвід споживання та ціна. Очікується зростання ринку морозива в Україні на середньострокову перспективу, а також вихід на ринок нових торгових марок і посилення конкуренції між підприємствами-виробниками. 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Обсяг українського ринку морозива
3. Основні оператори
4. Споживчі вподобання
5. Висновки та прогнози розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Баланс ринку морозива України у 2008–2012 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку морозива України у 2008–2012 рр., у натуральному вираженні, млн. тонн
2. Обсяг товарообігу ринку морозива України за 2008–2012 рр., у грошовому вираженні, млн. грн.
3. Структура імпорту морозива в Україну за країнами, в натуральному вираженні, %
4. Структура експорту морозива з України за країнами, в натуральному вираженні, %
5. Основні гравці на ринку морозива України за підсумками 2012 р., в натуральному вираженні, %
6. Структура критеріїв вибору морозива, %
Зв'язатися з нами