Анотація до аналізу ринку:
Фахівцями компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку морозива України. Динаміка цього ринку характеризується сезонною складовою, що проявляється в значних обсягах споживання продукту в літній період і у скороченні його споживання в холодну пору року. За 10 міс. 2011 р. обсяг вітчизняного виробництва морозива склав 98,14 тис. тонн, тобто зменшився на 11,8% порівняно з аналогічним періодом 2010 р. Та сама ситуація має місце з ринком у цілому. Його обсяги в 2011 р. були на рівні 96,35 тис. тонн, що менше на 11,6% показника 2010 р. Варто зазначити, що в 2011 р. експорт продукції в зарубіжні країни також скоротився після його зростання в попередні декілька років, на відміну від імпортних поставок, фізичний приріст яких склав 70,9%. Основними експортними партнерами України є Молдова та Росія, при цьому імпортні поставки здійснюються в основному з Білорусії, Франції, Молдови та Німеччини. Зважаючи на низьку платоспроможність населення, в 2010 р. частка продукції низького цінового сегмента склала близько 60%. Однак споживачі починають звертати все більше уваги на склад продукції, намагаючись менше купувати дешеве морозиво. У зв’язку з цим у 2011 р. на вітчизняному ринку морозива значні частки становила продукція як високого, так і низького цінових сегментів.
Детальний зміст:
1. Тенденції розвитку ринку
2. Обсяг українського ринку морозива
3. Основні виробники продукції.
4. Переваги споживачів
5. Висновки, прогнози розвитку ринку в 2012 році
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку морозива в 2009–2011 рр. у натуральному вираженні, тонн
Перелік графіків і діаграм:
1. Частки основних виробників морозива в 2009–2010 рр., %