Дата підготовки: | Серпень 2008 року |
Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 33 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналіз ринку мінеральних вод підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting на основі глибинного дослідження переважаючих на ньому тенденцій. Наведено дані про споживання мінеральної води - в 2007 році цей показник склав 40 л на людину в рік. Розрахована фінансова місткість ринку мінеральних вод, що досягла в 2007 році рівня 3 млрд грн. На ринку переважають газовані води, однак частка негазованої сегменту з кожним роком збільшується. Відзначено сезонна залежність споживчих переваг до тарі - в холодний період більш популярною є вода у великих пляшках, переважно 1,5-2 літра; в теплі місяці року зростає попит на мінеральну воду в дрібній тарі. Основним матеріалом для тари залишається пластик. Розрахована частка імпорту на ринку, що досягла в 2007 році 2,13% ємності. Аналіз каналів збуту мінеральної води показує, що найбільш популярними місцями покупки продукції є малі продуктові та змішані магазини (25%), гіпер- і супермаркетів (20%) і середні продуктові магазини (19%). Кількість виробників на українському ринку мінеральних вод досягає 300, при цьому 9 великих виробників займають більше 50% ринку газованих вод та понад 70% «тихих» вод. У заключній частині дослідження наведені прогнозні показники розвитку ринку в середньостроковій перспективі.
1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод України.
1.1. Ємність українського ринку мінеральної води.
1.2. Фінансова ємність українського ринку мінеральної води.
1.3. Виробничий потенціал безалкогольної галузі в Україні.
1.4. Сезонність продажів.
1.5. Ринок Одеського регіону
2. Виробництво мінеральної води та безалкогольних напоїв в Україні.
2.1. Виробництво і споживання мінеральної води в Україні.
2.2. Структура ринку мінеральної води України, оцінка структури ринку Одеського регіону
3. Зовнішня торгівля:
3.1. Імпорт мінеральної води в Україні.
3.2. Експорт мінеральної води з України.
4. Структура ринку мінеральної води в Україні.
4.1. Ринок лікувально-столових вод.
4.2. Ринок столових вод.
5. Найбільші виробники мінеральних вод.
5.1. Об'єм виробництва.
5.2. Основні виробники мінеральної води.
5.3. Структура продажів мінеральної води.
6. Ціни і ціноутворення на ринку мінеральних вод
7. Споживання мінеральної води.
7.1. Особливості споживання мінеральної води в Одеському регіоні
8. Оцінка структури продажів на ринку мінеральних вод за існуючими каналам збуту, їх особливості, оцінка і співвідношення обсягів продажів за видами мінеральних вод
9. Прогнози розвитку ринку мінеральної води в Україні.
1. Прогноз основних макроекономічних показників на 2005-2006 рр.
2. Структура продажів за видами упакованої води в Україні в 2006-2007 рр.,%
3. Споживання, спонтанне знання марок упакованої води,%
4. Споживчі переваги виробників мінеральної води в центральному регіоні України,%
5. Споживчі переваги виробників мінеральної води в східному регіоні України,%
6. Споживчі переваги виробників мінеральної води в північному регіоні України,%
7. Споживчі переваги виробників мінеральної води в південному регіоні України,%
8. Споживчі переваги виробників мінеральної води в західному регіоні України,%
9. Досвід споживання марок мінеральної води в Одесі,%
10. Спонтанне знання марок мінеральної води в Одесі,%
1. Зміни реального ВВП
2. Інфляція в Україні,% до грудня попереднього року
3. Споживання мінеральної води в Україні в 2004-2008 * рр., Л / чол. на рік
4. Фінансова місткість ринку мінеральних вод України в 2005-2007 рр., Млрд. Грн.
5. Виробництво безалкогольних напоїв в Україні в 2003-2007 рр., Млн. Дал
6. Структура продажів безалкогольних напоїв в Україні в 2005-2007 рр.,%
7. Виробництво мінеральної води в Україні, млн. Л.
8. Структура споживання мінеральної води в Україні в 2004-2007 рр.,%
9. Обсяг виробництва бутильованої води в Україні в 2002-2008 * рр., Млн. Л
10. Імпорт мінеральної води в Україні в 2004-2007 рр., Млн.л.
11. Імпорт мінеральної води в Україні в 2004-2007 рр., Млн.USD.
12. Структура імпорту упакованих вод в Україні, млн. Л.
13. Структура імпорту упакованих вод в Україні, млн. USD.
14. Експорт мінеральної води в Україні в 2004-2007 рр., Млн.л.
15. Експорт мінеральної води в Україні в 2004-2007 рр., Млн.л.
16. Структура імпорту упакованих вод в Україні, млн. Л.
17. Структура імпорту упакованих вод в Україні, млн. USD.
18. Сегментація ринку за ціною
19. Структура продажів мінеральної води в 2006-2007 рр. за типом упаковки,%
20. Сегментація ринку упакованих вод за матеріалом в натуральному вираженні,%
21. Сегментація ринку упакованих вод за матеріалом в грошовому вираженні,%
22. Споживання мінеральної води в Одеській області, млн. Л.
23. Структура споживання води в Одеській області в 2007 році,%
24. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в 2005-2007 рр.,% В натуральному вираженні
25. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в 2005-2007 рр.,% У фінансовому вираженні
26. Структура продажів мінеральної води в розрізі виробників в Україні в першому кварталі 2008 року,% в фізичному вираженні
27. Динаміка зростання середньої ціни на 1 літр, UAH
28. Цінова структура ринку мінеральної води,%
29. Фактори, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води,%
30. Структура продажів мінеральної води в Україні в 2007 році по каналах збуту,%
31. Співвідношення обсягів продажів за видами мінеральних вод в Україні в 2007 році
32. Прогноз розвитку ринку мінеральних вод в Україні на 2008-2010 рр., Млн.л.
33. Прогноз розвитку структури ринку мінеральних вод в Україні на 2008-2010 рр.,%