Аналіз ринку мінеральної води України. 2012 рік

Аналіз ринку мінеральної води України. 2012 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2012 року
Графіків і діаграм: 48
Таблиць: 18
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
5400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У дослідженні ринку мінеральної води, проведеному аналітиками компанії Pro-Consulting, глибоко аналізується ситуація на ринку, його потенціал і можлива дефіцитність якісної питної води у регіонах. Указані характерні особливості ринку: посилення позицій великих гравців; зростання частки негазованої мінеральної води (на 10 п. п. за період 2005–2011 рр.); зростання споживання, зумовлене орієнтацією на здоровий спосіб життя тощо. Наведені дані щодо компонентів і ємності ринку в цілому демонструють тенденцію до зниження (крім імпорту) і свідчать про домінування вітчизняної продукції на ринку (частка імпорту не перевищує 4%). Приділено увагу характеристикам упаковки продукції. Відзначено, що споживачі лікувально-столової води надають перевагу скляній тарі, а питної – пластиковій. Виробництво мінеральних вод в регіональному розрізі сконцентровано у Львівській, Полтавській, Закарпатській та Дніпропетровській областях (86,2% у натуральному вираженні). Для поглиблення аналізу наведена інформація щодо тенденцій розвитку ринку питної води в Росії, країнах СНД та Європи. Детально висвітлені питання державного регулювання галузі, розглянуто програму «Питна вода України». Детально охарактеризовано основні оператори ринку. Три з них – IDS Group Ukraine, Coca-Cola й Оболонь – охоплюють половину аналізованого ринку. Наведено показники зовнішньої торгівлі. Максимальні експортні потоки спрямовані до Молдавії, а за брендами більше половини експорту складають «Моршинська» та «Миргородська» води. В імпорті домінує Грузія з брендом «Боржомі». Висвітлено питання ціноутворення з урахуванням фактора сезонності. Зазначено, що найбільш популярними брендами стійко є «Моршинська», « Миргородська» і «Боржомі». Виконано структурування споживачів за віком, статтю, зайнятістю, фінансовим станом, регіонами. Викладено способи рекламування продукції на ринку мінеральних вод України. Проаналізовано збут із зазначенням основних дистриб’юторів. У 2011 р. більше половини продукції було реалізовано через супермаркети та гіпермаркети. У середньостроковій перспективі очікується щорічне зростання ємності ринку мінеральної води України на 2–3%. Виконано SWOT-аналіз і подано рекомендації щодо виходу на ринок.

Детальний зміст:

 

Перелік таблиць:

 

Перелік графіків і діаграм:

 
Зв'язатися з нами