Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку мінеральної води України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить інформацію про ринкову ситуацію і основні тенденції. В огляд включені дані за обсягами виробництва, імпорту, експорту та ємності ринку за 1 півріччя 2009 і 2010 років в натуральних показниках. Відзначено важливі тенденції розвитку ринку. Так, обсяг експорту мінеральних вод в Україні менше в обсягів імпорту приблизно в 2 рази; споживання мінеральних вод українцями вважається низьким, хоча показує позитивне зростання, при цьому ціни на воду в 2009 році були в 5 разів нижче, ніж в європейських країнах. Підвищення ж цін, яке відбувалося під впливом кризи, залишилася малопомітною на тлі сильної інфляції. Проведено сегментування ринку за типом пропонованої продукції. Проаналізовано найбільші оператори ринку, оцінені їх частки в першому півріччі 2010 року. Провідні гравці структуровані за регіональним критерієм, а також по торговим маркам. Окрему увагу в звіті приділено питанням ціноутворення і факторів, що впливають на ціну. Розглянуто чинники, що впливають на споживання води в розрізі типу і торгових марок, вказана частота споживання продукції на ринку. Вказані переваги споживачів за місцем купівлі мінеральної води. Результат аналізу ситуації стали підставою для оцінки перспектив розвитку досліджуваного напрямку в Україні, а також побудови прогнозів розвитку ринку до 2012 року.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку мінеральної води України, історія розвитку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку
1.5 Сировинна база, сезонність
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис
4.2 Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни та географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни та географія постачань по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів стосовно тавару, портрет споживача
7.2 Структурування та сегментація споживання
8. Висновки. Прогнозні показники.
9. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в динаміці в період з 2009 по 2010 роки (1 половина), млн. л
2. Запаси підземних мінеральних вод України
3. Структурування основних виробників мінеральних вод по ТМ
4. Регіональна структуризація основних виробників мінеральних вод
5. Структура експорту мінеральної води в Україні в 1 половині 2009 року
6. Структура експорту мінеральної води в Україні в 1 половині 2010 року
7. Структура імпорта мінеральної води в Україні в 1 половині 2009 року
8. Структура імпорта мінеральної води в Україні в 1 половині 2010 року
9. Структура споживання мінеральної води в 1 півріччі 2009-2010 років по типу упаковки, %
Перелік графіків і діаграм:
1. Структура ринку мінеральної води (газована / негазована) в 2005-2010* рр., %
2. Обсяг виробництва і реалізації мінеральної води в Україні в кількісних показниках (в 1 половині 2009-2010 рр.), млн. л
3. Обсяг виробництва і реалізації мінеральної води в Україні в вартісних показниках (в 1 половині 2009-2010 рр.), млн. грн.
4. Долі ринку основних операторів ринку мінеральної води в Україні в 1 половині 2010 року, %
5. Обсяги експорту мінеральної води в Україні (1 півріччя 2009-2010 рр.), в натуральних показниках, млн. л
6. Обсяги імпорту мінеральної води в Україні (1 півріччя 2009-2010 рр.), в натуральних показниках, млн. л
7. Динаміка цін на мінеральну воду в Україні у 1 половині 2009-2010 рр., грн. за 1,5 л
8. Фактори, які впливають на вибір марки газованої мінеральної води (1 півріччя 2008-2010 років), %
9. Вподобання споживачів за типом газованої мінеральної води в Україні (в 1 половині 2008-2010 років), %
10. Частота споживання газованої мінеральної води в Україні (в 1 половині 2008-2010 років), %
11. Вподобання споживачів по місцю придбання мінеральної води, %
12. Прогнозні показники розвитку ринку мінеральної води в Україні в 2011-2013 рр., в натуральних показниках, млн. л
13. Основні витратні статті при реалізації проекту