Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку майонезів, спеціальних жирів і маргаринів України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає основні тенденції і динаміку розвитку зазначених сегментів в натуральному і грошовому вираженні за 2005-2009 рр. Ринок майонезів, який 3-4 роки тому був одним з найбільш динамічних і демонстрував щорічний приріст виробництва до 10% і ємності ринку до 30%, в останнім часом уповільнив темпи розвитку. Український ринок маргаринової та аналогічної продукції досить консолідований і в останні роки ці тенденції тільки посилюються. Внутрішній український ринок майонезів, маргаринів та аналогічної продукції представлений в основному вітчизняною продукцією. Аналіз конкурентної ситуації включає перелік і опис основних операторів, їх структурування, а також частки гравців на українському ринку і в Одеській області. Детально розкриті питання ціноутворення і споживання продукції. Найбільшою популярністю за видами майонезів користується майонез «Провансаль» жирністю 67% і майонез жирністю 72%. Найбільшим споживчим попитом користуються класичні маргарини - область їх застосування найбільш широка. Зростання ринку майонезів в найближчі 3 роки становитиме в середньому від 1,5% до 3,5%. Споживчі переваги будуть поступово зміщуватися в бік більш економічних упаковок вагою від 0,9 до 1 кг і економ-пропозицій в ціновому сегменті до 2 грн. за упаковку 200 м Очікується, що місткість ринку маргаринової продукції в короткостроковому періоді буде зростати на 2-3% в натуральному вираженні щорічно.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку України
1.1 Опис ринку України
1.1.1 Опис ринку Одеської області
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку України
1.2.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку Одеської області
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку (виділення основних ринкових сегментів, їх доль)
2. Державне регулювання галузі (Державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікації, ліцензування)
3. Виробництво і динаміка реалізації продукції в Україні
3.1 Обсяг виробництва і реалізації, в кількісних показниках в Україні
3.1.1 Обсяг виробництва і реалізації, в кількісних показниках в Одеській області
3.2 Обсяг виробництва і реалізації, в вартісних показниках в Україні
3.2.1 Обсяг виробництва і реалізації, в вартісних показниках в Одеській області
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації товарів і послуг
4. Основні оператори ринку України
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку України
4.4 Долі ринку основних операторів ринку Одеської області
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на продукцію
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання товару на ринку України
7.1 Вподобання споживачів стосовно товару, портрет споживача
7.2 Споживання товару в Одеській області
7.3 Структурування та сегментація споживання (долі основних споживчих сегментів, їх характеристика)
8. Канали збуту продукції (в загальному по ринку, по великим операторам ринку)
9. Асортимент продукції, який представлений на ринку
10. Висновок. Прогнозні показники по ринку
10.1 Висновки. Прогнозні показники по ринку України
10.2 Висновки. Прогнозні показники по ринку Одеської області
11. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Структура виробників за спеціалізацією
2. Структура виробників за регіональною ознакою
3. Динаміка цін на продукцію
4. Асортимент продукції основних гравців ринку
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку майонезів в 2005-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. тонн
2. Ємність ринку майонезів в 2005-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
3. Ємність ринку маргаринів і аналогічних продуктів в 2005-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. тонн
4. Ємність ринку маргаринів і аналогічних продуктів в 2005-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
5. Структура ринку майонезів в 2008 році (натуральне вираження)
6. Структура ринку майонезів в 1 пів. 2009 році (натуральне вираження)
7. Структура ринку маргаринів і аналогічних продуктів в 2008 році (натуральне вираження)
8. Структура ринку маргаринів і аналогічних продуктів в 1 пів. 2009 року (натуральне вираження)
9. Обсяг виробництва майонезів в натуральному вираженні, тис. тонн
10. Обсяг виробництва маргарину і аналогічної продукції в натуральному вираженні, тис. тонн
11. Обсяг виробництва майонезів в грошовому вираженні, млн. дол. США
12. Обсяг виробництва маргарину і аналогічної продукції в грошовому вираженні, млн. дол. США
13. Динаміка приросту обсягів виробництва майонезів в натуральному вираженні
14. Динаміка приросту обсягів виробництва майонезів в грошовому вираженні
15. Динаміка приросту обсягів виробництва маргаринів і аналогічної продукції в натуральному вираженні
16. Динаміка приросту обсягів виробництва маргаринів і аналогічної продукції в грошовому вираженні
17. Долі основних операторів ринку в 2008 року (грошове вираження, об'єм продажів)
18. Долі основних операторів ринку в 2008 року (натуральне вираження, об'єм виробництва)
19. Долі основних операторів ринку в 2008 року (натуральне вираження)
20. Долі основних операторів ринку в 1 пів. 2009 року (натуральне вираження)
21. Експорт майонезів в 2005-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. тонн
22. Експорт майонезів в 2005-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
23. Експорт маргаринів і аналогічної продукції в 2005-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. тонн
24. Експорт маргаринів і аналогічної продукції в 2005-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
25. Імпорт майонезів в 2005-1 пів. 2009 року (натуральне вираження), тис. тонн
26. Імпорт майонезів в 2005-1 пів. 2009 року (грошове вираження), млн. дол. США
27. Імпорт маргаринів і аналогічної продукції в 2005-1 пів. 2009 рр. (натуральне вираження), тис. т
28. Імпорт маргаринів і аналогічної продукції в 2005-1 пів. 2009 рр. (грошове вираження), млн. дол. США
29. Динаміка середніх цін на майонези в 2009 році, грн.
30. Динаміка цін на маргарини та інші жири в 2008 році, грн.
31. Динаміка цін на маргарини та інші жири в 2009 році, грн.
32. Продажі майонезів в Україні в 2008 році (за обсягом упаковки), %
33. Продажі майонезів в Україні в 1 пів. 2009 року (за обсягом упаковки), %
34. Вподобання майонезу в 1 пів. 2009 року, % від споживачів
35. Споживання спеціальних жирів в Україні
36. Структура споживання майонезів по регіонах України в 1 пів. 2009 року, %
37. Вподобання щодо типу маргарину споживачів в 1 пів. 2009 року
38. Обсяг родинного споживання маргарину споживачами за 1 місяць (кількість стандартних упаковок) в 1 пів. 2009 року
39. Прогнозні показники ємності ринку майонезів на території України, натуральні показники, %
40. Прогнозні показники ємності ринку маргаринової продукції на території України, натуральні показники, %