Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку косметики України та СНД, в якому розглянуто специфічні особливості розвитку ринку, а також основні чинники впливу: державне регулювання, сировинна база. Представлений перелік учасників ринку, їх рейтинг за обсягом продажів, а також асортимент продукції українських виробників і транснаціональних компаній. Проведено структурування операторів ринку засобів для волосся і засобів по догляду за тілом. Розраховані частки учасників на ринку косметики і речей туалету в динаміці за 2001-2009 рр., А також побудований рейтинг виробників аптечної косметики в натуральному і грошовому вираженнях. Звіт включає аналіз зовнішньоекономічної діяльності: динаміку експорту та імпорту косметичної продукції, географічну структуру поставок. Розглянуто усереднені ціни на косметичні засоби в розбивці на сегменти, виявлені основні фактори ціноутворення. У дослідженні вказані зміни споживчих переваг, місця здійснення покупки, найбільш популярні ТМ серед споживачів косметики по догляду за обличчям, тілом та волоссям, а також дитячої косметики. Проаналізовано канали збуту товарів особистої гігієни і засобів догляду за волоссям, засобів догляду за обличчям і тілом, структуровані лідери продажів парфюмерно-косметичного ритейлу. Виконано оцінку інвестиційної привабливості та прогнозних показників розвитку парфюмерно-косметичного ринку.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку
1.4 Сегментація і структурування ринку ( засоби для ванни і душа, засоби для догляду за волоссям, засоби для догляду за шкірою, сонцезахисна косметика)
1.5 Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання галузі
3. Виробництво і динаміка реалізації
3.1 Обсяг виробництва і реалізації, в кількісних показниках
3.2 Обсяг виробництва і реалізації, в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку та їх опис
4.2 Структурування операторів ( по сегментах, групах, спеціалізації і регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах)
5.2 Імпорт ( обсяги, структура, ціни, географія постачання по країнах)
6. Ціна та ціноутворення на ринку
6.1 Динаміка цін на косметику
6.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
7. Споживання продукції на ринку косметики
6.1 Смаки споживачів щодо продукції, портрет споживача
6.2 Структурування і сегментація споживання
8. Брендинг і реклама
9. Канали збуту продукції
10. Асортимент продукції, який представлений на ринку
11. Інвестиційна привабливість галузі
12. Висновки. Прогнозні показники (2010-2012 рр.)
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку за 2006-2009 рр., в натуральному вираженні, тонн
2. Постачальники сировини для виробництва косметичних засобів в Україну
3. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації
4. Національні стандарти України з якості косметичної продукції
5. Виробництво косметичних засобів в Україні, в натуральному вираженні, тонн
6. Географія виробництва косметики (по основним гравцям)
7. Класифікація операторів
8. Топ-10 виробників косметичної продукції в Україні, %
9. Географічна приналежність компаній з іноземними інвестиціями
10. Топ-5 вітчизняних виробників косметичної продукції, %
11. Постачальники (дистриб'ютори) косметики в Україні
12. Долі ринку компаній України на ринку косметики і туалетних засобів ( в роздрібних цінах), %
13. Топ-10 виробників аптечної косметики та динаміка ринкової частки, в кількісному вираженні
14. Топ-10 виробників аптечної косметики та динаміка ринкової частки, грошовому вираженні, дол. США
15. Середні ціни на косметичні засоби в розбивці на сегменти на кінець 2009 року, грн.
16. Вподобання українських споживачів відносно ТМ косметики по догляду за обличчям і тілом в 2009 році
17. Вподобання українських споживачів відносно ТМ косметики по догляду за волоссям в 2009 році
18. Вподобання українських споживачів відносно ТМ дитячої косметики в 2009 році
19. Асортимент продукції українського виробництва
20. Асортимент продукції підприємств з іноземними інвестиціями
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку косметичних засобів, в натуральному вираженні, тонн
2. Ємність ринку косметичних засобів, в грошовому вираженні, млн. дол. США
3. Структура продажів по деяким засобам для ванни і душа, в кількісному вираженні, %
4. Обсяг ринку засобів для ванни і душа, в вартісному вираженні, млн. грн.
5. Структура ринку засобів для волосся, %
6. Структура продажів засобів для догляду за тілом, в грошовому вираженні за типом продукту в 2009 році,%
7. Структура продажів засобів для догляду за шкірою по брендам
8. Структура продажів засобів для догляду за шкірою по типу засобу
9. Класифікація поверхнево-активних речовин
10. Операції отримання косметичних емульсій і кремів
11. Обсяг виробництва косметичних засобів в Україні, тонн
12. Обсяг виробництва засобів для ванни і душа, в натуральному вираженні, тонн
13. Обсяг виробництва засобів по догляду за волоссям, в натуральному вираженні, тонн
14. Обсяг виробництва засобів по догляду за шкірою, в тому числі сонцезахисна косметика, в натуральному вираженні, тонн
15. Обсяг виробництва, в вартісних показниках, млн. дол. США
16. Структура ринку засобів для волосся, в грошовому вираженні по виробникам в 2009 році
17. Структура ринку засобів по догляду за тілом, в грошовому вираженні в 2009 році, %
18. Обсяг експорту косметичних засобів з України, в натуральному вираженні, тонн
19. Обсяг експорту косметичних засобів з України, в вартісному вираженні, млн. дол. США
20. Структура експорту косметичної продукції України за групами, в натуральному і вартісному вираженні, %
21. Географічна структура експорту косметики з України в 2009 році, %
22. Обсяг імпорту косметики в Україну, в натуральному вираженні, тонн
23. Обсяг імпорту косметичних засобів України, в вартісному вираженні, млн. дол. США
24. Обсяг імпорту косметичної продукції України за групами, в натуральному і вартісному вираженні, %
25. Географічна структура імпорту косметичних засобів в Україну
26. Динаміка середніх цін на косметику в Україні, %
27. Зміна споживчих уподобань (1000 респондентів у віці 15-59 років)
28. Вподобання споживачів стосовно місця здійснення покупки (жінки у віці 15-55 років, покупці засобів по догляду за шкірою)
29. Структура споживання косметичних засобів усіх видів в 2008 році, %
30. Структура споживання косметичних засобів усіх видів в 2009 році, %
31. Канали збуту товарів особистої гігієни і засобів догляду за волоссям в 2009 році, %
32. Канали збуту засобів догляду за обличчям і тілом в 2009 році, %
33. Лідери продажів парфюмерно-косметичного ритейлу в 2009 році, %
34. Обсяги продажів компаній-членів УАПП, млрд. грн.
35. Структура збуту косметики і товарів особистої гігієни в 2009 році, %
36. Прогноз обсягу косметичного ринку України в 2010-2012 рр., млн. дол. США
37. Обсяг ринку косметики країн СНД, млрд. дол. США
38. Канали збуту косметичної продукції в країнах СНД, в вартісному вираженні станом на 2009 рік
39. Структура ринку косметики Росії на 2009 рік (в вартісному вираженні)
40. Канали збуту косметичних засобів в Білорусі
41. Використання яких видів засобів по догляду за шкірою превалювали в 2009 році в Казахстані