Анотація до аналізу ринку:
Дослідження ринку картонної упаковки підготовлено аналітиками компанії Pro-Consulting і містить дані про ємність ринку і темпи його приросту. Про виробництво сказано, що вітчизняні підприємства є імпортозалежними від постачань первинних волокнистих матеріалів, тому багато операторів орієнтуються на технологію вторинної переробки сировини. Для підвищення рентабельності та розширення асортиментної пропозиції на ринку виробники змушені втілювати інновації та нові технологічні рішення. Показано, що показники ємності ринку та обсягів виробництва мають синхронний характер зміни. Представлено регіональну структуру експорту/імпорту тари із гофрованого картону у натуральному і грошовому вираженні. При цьому якщо у експорті структуроутворюючою країною-споживачем є Росія (понад дві третини обсягів експорту), то серед країн – постачальників продукції лідерство утримує Польща. Виконано структурування внутрішнього ринку тари та пакувальних матеріалів за видом матеріалів. Показано, що на ринку тари із гофрокартону домінує вітчизняна продукція (понад 98%). Представлені головні гравці на досліджуваному ринку, лідерами серед яких є ПАТ «Рубежанський картонно-тарний комбінат» і ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат», виконано структурування виробництва за економічними районами. Розглянуто перспективи зростання ринку картонної упаковки і відзначено, що очікується щорічне зростання світового споживання картону, пов’язане з розвитком тютюнового ринку, косметичного ринку та ринку кондитерських виробів. Враховуючи, що український ринок більш молодий і динамічний, темпи зростання споживання очікуються вищими, ніж світові, і оцінюються на рівні 5-8%.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку й тенденції його розвитку
2. Тенденції виробництва
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Структура ринку картонної упаковки
5. Основні оператори ринку
6.Споживання продукції
7. Прогнозні показники ринку
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку тари з гофрованого картону за 2007 р. – 11 міс. 2012 р., млн. кв. м
2. Обсяг виробництва тари з гофрованого картону за 2007 р. – 11 міс. 2012 р. в натуральному вираженні, млн. кв. м
3. Регіональна структура експорту тари з гофрованого картону за підсумками 11 міс. 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
4. Регіональна структура імпорту тари з гофрованого картону за підсумками 11 міс. 2012 р. в натуральному та грошовому вираженнях, %
5. Структура ринку тари й пакувальних матеріалів, що споживаються на внутрішньому ринку, за видами матеріалу станом на 2012 р., % (натуральне вираження, тонн)
6. Структура ринку тари з гофрованого картону за походженням продукції за підсумками 11 міс. 2012 р. в натуральному вираженні, %
7. Географічна структура виробництва тари з гофрованого картону за областями станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
8. Структура виробництва упаковки з гофрокартону за основними операторами станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %
9. Структура споживання упаковки з гофрокартону за основними галузями промисловості станом на 2012 р. у натуральному вираженні, %