Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку грибів України, який включає динаміку розвитку напряму в 2007-2010 рр. Специфікою українського ринку є те, що на ньому представлені як великі виробники (близько 10 компаній), здатні поставити 60-100 т грибів в місяць, так і близько 60 середніх з виробничими потужностями 20-60 т на місяць, а також кілька сот дрібних виробників , обсяг виробництва яких залежить від сезонності. Сегментація складових ринку грибів в 2009 р вказує, що частка свіжих грибів сягає 47%, консервованих - 30%, свіжозаморожених - 18% і сушених - всього 5%. Наведено співвідношення імпорту та внутрішнього виробництва продукції в галузі, що свідчить що імпортна продукція займає значну частку на українському ринку. Розглянуто митні умови імпорту грибів в Україні, а також здійснено аналіз конкурентної ситуації на ринку. Виділено учасників ринку свіжих грибів, потенційні напрямки збуту продукції, вивчені цінові тенденції на ринку. Ринок України має значний потенціал зростання виробництва грибів - існує достатньо приміщень, робочої сили, сировини і селекційних матеріалів для подальшого розвитку напрямку. Також в Україні великий внутрішній ринок, який ще не насичений продукцією і продовжить збільшуватися в найближчі роки.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку грибів
1.1 Опис ринку, історія розвитку (опис ринку в цілому, його специфіки, існуючих проблем)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2009-2010 рр.
1.3 Показники ринку, розрахунок емкості ринку в динаміці 2008-2010 рр.
1.4 Сегментування та структурування ринку (виокремлення основних ринкових сегментів, їх долі)
2. Державне регулювання галузі (державне регулювання виробництва, продажу, експорту, імпорту, сертифікація)
3. Виробництво і динаміка реалізації грибів
3.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2007-2010 рр.
3.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2007-2010 рр.
3.3 Динаміка зростання виробництва і реалізації в 2007-2010 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (обсяги виробництва, характеристика)
4.2 Структурування операторів (за сегментами, спеціалізацією та регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку в 2009-2010 рр.
5. Зовнішня торгівля
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни і географія постачань по країнах, основні оператори)
6. Висновки. Прогнозні показники в 2011-2012 рр.
7. Інвестиційна привабливість галузі
Перелік таблиць:
1. Розрахунок ємності ринку грибів України в 2007-9 міс. 2010 рр., т
2. Розрахунок ємності ринку печериць України в 2007-9 міс. 2010 рр., т
3. Умови для імпорту печериць в Україну
4. Середні ціни на печериці на деяких ринках України в 2009 р., грн./кг
5. Середні ціни на печериці на деяких ринках України в січні-листопаді 2010 року, грн./кг
6. Обсяг виробництва основних виробників, в натуральному вираженні в 2009 р., т
7. Динаміка експорту грибів на українському ринку
8. Динаміка імпорту грибів на українському ринку
9. Ризики грибної галузі України
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку печериць в 2007-9 міс. 2010 рр., млн. грн.
2. Динаміка зміни ємності ринку, в натуральному і грошовому вираженні, %
3. Складові елементи ринку грибів в 2009 році, %
4. Співвідношення імпорту та виробництва на внутрішньому ринку в 2008 році, %
5. Співвідношення імпорту та виробництва на внутрішньому ринку в 2009 році, %
6. Співвідношення виробництва грибів в Україні в 2009 році, %
7. Обсяг виробництва печериць в Україні в 2006-2010 рр., тис. т
8. Обсяг виробництва свіжих печериць, в грошовому вираженні, млн. грн., млн. дол. США
9. Динаміка зростання виробництва печериць в 2007-2010 роках, %
10. Учасники ринку свіжих грибів України
11. Напрямок збуту печериць основними виробниками
12. Динаміка зміни середніх цін на печериці на деяких ринках України в 2009 році, грн./кг
13. Динаміка зміни середніх цін на печериці на деяких ринках України в січні-листопаді 2010 року, грн./кг
14. Долі ринку основних виробників, в натуральному вираженні в 2009 році, %
15. Географічна структура експорту грибів, в натуральному вираженні в 2009 р., %
16. Географічна структура експорту грибів, в натуральному вираженні в 2010 р., %
17. Структура імпорту грибів на українському ринку, в грошовому вираженні, %
18. Географічна структура імпорту грибів на український ринок, в натуральном вираженні в 2009 р., %
19. Географічна структура імпорту грибів на український ринок, в натуральном вираженні в 2010 р., %
20. Співвідношення офіційного та неофіційного імпорту в 2008-2009 рр., %
21. Прогноз зростання ринку грибів методом екстраполяції часового ряду в 2010-2013 рр.