Дата підготовки: | Січень 2011 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Огляд українського ринку напівфабрикатів, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає загальні тенденції і динаміку розвитку напряму за 2006-2010 рр. в натуральному і грошовому вираженні. На сьогодні український ринок напівфабрикатів розвивається дуже інтенсивно. В галузі простежується посилення конкуренції, змінюються її напрямки, ринок близький до перенасичення через велику кількість гравців і невисоких вхідних бар'єрів. Аналіз сегментації ринку показує, що внаслідок зниження платоспроможності населення споживчий попит активізувався в традиційних сегментах напівфабрикатів, а також напівфабрикатів з м'яса птиці, більш доступних за ціною. Проведено структурування ринку за обсягами реалізації в розрізі сегментів пельменів, котлет і біфштексів, вареників, рибних напівфабрикатів, піци, млинців та чебуреків, овочевих та інших напівфабрикатів. Здійснено детальний аналіз споживчого попиту і конкурентної ситуації на ринку. Прогнозується розвиток українського ринку напівфабрикатів не тільки в обсягах, але і в якісних показниках. Виділено основні фактори ризику на українському ринку напівфабрикатів: погіршення макроекономічної обстановки в країні; підвищення рівня інфляції; загальне уповільнення темпів зростання ринку напівфабрикатів в Україні.
1. Динаміка розвитку ринку напівфабрикатів в Україні в 2006-2010 рр., в грошовому та натуральному вираженні