Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку алкогольної промисловості, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про ємність ринку алкоголю (в натуральних показниках, за укрупненими сегментами) та темпи приросту. Показано, що частка горілки в структурі алкогольних напоїв наближається до 44%, близько 40% становить вино, а 15% – коньяк. Звертається увага на зростання частки імпортної продукції на вітчизняному ринку: від 6,3% у 2009 р. до 22,3% за перші 4 місяці 2013 р. Динаміка обсягів експорту алкоголю має нестійкий характер, в асортименті домінує горілка та інші міцні напої (71,5% за даними 2012 р.). Основною країною-споживачем алкогольної продукції України є Росія зі структурними показниками 67,8% і 48,6%, відповідно, в натуральному (млн. дал) і вартісному вираженні. Структура імпорту несуттєво відрізняється від експортної, при цьому в територіальному аспекті три країни-лідери з постачання алкоголю в Україні (Росія, Грузія, Велика Британія) мають суттєво відмінні частки в товарних і грошових потоках, що свідчить про порівняно високу вартість продукції з Великої Британії. Виконано структурування уподобань українських споживачів за вином і горілкою (окремо вітчизняної та зарубіжної продукції), вермутами, коньяками. Вказано основні критерії вибору алкоголю. Зазначено, що для горілки лише 9% споживачів визначальним критерієм називають смак, а 41% – якість продукції і популярність торгової марки. Для коньяку відповідні показники становлять 13% і 46%, важливим фактором є й країна виробництва (38 %), що майже не враховується споживачами горілки. Надано щомісячні дані про динаміку індексу споживчих цін на продукцію в 2007–2012 рр. Згідно з прогнозом, ємність ринку буде поступово зростати за умови нестабільних темпів приросту.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку
2. Структурування ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Структура споживання
5. Цінова політика
6. Прогнозні показники
Перелік таблиць:
1. Ємність ринку алкоголю у розрізі сегментів в Україні за 2009-4 міс. 2013 рр. у натуральному вираженні, тис. дал
Перелік графіків і діаграм:
1. Ємність ринку алкоголю в Україні за 2009-4 міс. 2013 рр. в натуральному вираженні, млн дал
2. Структура ринку алкогольних напоїв у розрізі товарних напрямків у 2012 році, в натуральному вираженні, %
3. Структурування ринку алкоголю в розрізі імпортної та вітчизняної продукції в Україні за 2009-2013 рр. (натуральне вираження),%
4. Динаміка обсягів експорту алкогольних напоїв з України за підсумками 2009 - 4 міс. 2013 рр., млн дал, %
5. Структура експорту алкогольних напоїв з України в 2012 році
6. Динаміка обсягів імпорту алкогольних напоїв в Україну за підсумками 2009 - 4 міс. 2013 рр., млн дал, %
7. Структура імпорту алкогольних напоїв з України в 2012 році
8. Географічна структура експорту алкогольних напоїв з України за підсумками 2012 року, %
9. Географічна структура імпорту алкогольних напоїв в Україну за підсумками 2012 року, %
10. Структурування споживчих переваг щодо вина вітчизняного та імпортного походження в Україні за підсумками 2012 р., %
11. Структурування споживчих переваг щодо вермуту в Україні за підсумками 2012 р., %
12. Структурування споживчих переваг щодо горілки вітчизняного та імпортного походження в Україні за підсумками 2012 р., %
13. Структурування споживчих переваг щодо бренді / коньяку в Україні за підсумками 2012 р.,%
14. Основні критерії вибору алкоголю споживачами,%
15. Динаміка індексу споживчих цін на алкогольну продукцію в 2007 - 2012 рр. (до відповідного місяця попереднього року,%)
16. Прогноз ринку алкогольних напоїв України 2013-2016 рр., у натуральному вираженні, млн дал,%