Бізнес-план салону краси

Бізнес-план салону краси
Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 58 сторінка, в тому числі 26 таблиць, 16 рисунків (документ підготовлено на російській мові)
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: в електронному вигляді Word + фінансова модель в Excel         
19999 грн.
  • Ви можете замовити адаптацію цього проекту: рік, масштаби, географія
  • Ви можете замовити бізнес-план іншого проекту - перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити дослідження ринку для вашого бізнесу

Концепція проекту:

Зовнішній вигляд завжди багато значив для жінок, адже кожна хоче бути красивою і бажаною. Для задоволення цієї потреби прекрасної статі створена ціла індустрія краси. Стилісти-перукарі, візажисти-косметологи, масажисти та безліч інших фахівців наполегливо працюють для того, щоб клієнтки отримали заряд позитивного настрою, підвищили впевненість у собі і звернули на себе захоплені погляди чоловіків.
Ключовою умовою успіху бізнесу на ринку краси є не тільки висока якість надаваних послуг, а й індивідуальний підхід до виконання побажань кожної відвідувачки. Салон краси з такою атмосферою співучасті та доброзичливості ми і пропонуємо створити за допомогою розробленого аналітиками Pro Capital Investment бізнес-плану.
Заклад планується організувати з одному з густонаселених районів Києва, але з урахуванням платоспроможності його жителів. Цільовою аудиторією салону краси є жінки від 15 до 64 років, яких у столиці проживає близько двох мільйонів чоловік. Грамотна організація роботи салону згідно з бізнес-планом компанії Pro Capital Investment дозволить швидко створити позитивну репутацію серед потенційних клієнток і отримувати стабільний дохід від задоволення їх запитів.  
 

Зміст:

1. Резюме проекту
2. Опис проекту
3. Аналіз цільового ринку
3.1 Загальні характеристика цільового ринку
3.2 Цільовий покупець. Способи залучення. Сегменти ринку
4. Виробничий план
4.1 Місцерозміщення об’єкта реалізації проекту
4.2. Опис процесу роботи салону краси і характеристика послуг, що надаються
4.3. Необхідне обладнання та інші засоби для функціонування салону краси
5. Організаційний план
5.1. Графік фінансування проекту
5.2. Необхідний персонал та кадрова політика за проектом.
6. Маркетинговий план
7. Інвестиційний план
8. Фінансовий план проекту
8.1. Основні параметри діяльності
8.2. Передумови для розрахунків та їх аргументація
8.3. Прогноз продажів за проектом
8.4. Формування прибутку за проектом
8.5. Звіт про рух грошових коштів
9. Аналіз ефективності проекту
9.1. Аналіз прибутковості проекту
9.2. Показники інвестиційної привабливості проекту: NPV, IRR, PI, DPP
10. Аналіз ризиків
10.1. Факторний аналіз ризиків проекту
10.2. Стратегія зниження ризиків
10.3. SWOT-аналіз
11. Висновки

Перелік таблиць:

Таблиця 1. Основні групи послуг, що надаються в салонах України
Таблиця 2. Найбільш поширені категорії салонів краси в Україні
Таблиця 3. Перелік необхідних меблів
Таблиця 4. Перелік необхідного обладнання та інструментарію
Таблиця 5. Перелік необхідних первинних витратних матеріалів
Таблиця 6. Фінансування проекту
Таблиця 7. Штатний розклад співробітників салону краси
Таблиця 8. Перспективні заходи індустрії краси для участі салону
Таблиця 9. Джерела фінансування проекту
Таблиця 10. Загальні витрати за проектом
Таблиця 11. Параметри приміщення за проектом
Таблиця 12. Адміністративно-господарські витрати по проекту
Таблиця 13. Параметри роботи підприємства
Таблиця 14. Оподаткування за проектом
Таблиця 15. Амортизаційні відрахування за проектом
Таблиця 16. План продажів за проектом
Таблиця 17. Звіт про прибутки та збитки
Таблиця 18. Операційні витрати
Таблиця 19. Звіт про рух грошових коштів
Таблиця 20. Формування прибутку за проектом
Таблиця 21. Прибутковість за проектом
Таблиця 22. Показники ефективності
Таблиця 23. Характеристика компонентів ризику
Таблиця 24. Основні види ризиків за проектом
Таблиця 25. Оцінка рівня ризику
Таблиця 26. SWOT-аналіз проекту

 

Перелік графіків і діаграм:

Рисунок 1. Чисельність населення в м. Київ за районами станом на 1.05.2019
Рисунок 2. Концентрація жителів м Київ за гендерною ознакою
Рисунок 3. Результати опитування: Як часто Ви відвідуєте салон краси?
Рисунок 4. Критерії вибору салону краси українським клієнтом
Рисунок 5. Концентрація салонів краси на правому березі Києва
Рисунок 6. Концентрація салонів краси на лівому березі Києва
Рисунок 7. Основні критерії вибору приміщення салону краси
Рисунок 8. Графік фінансування проекту
Рисунок 9. Органіграма проекту
Рисунок 10. Структура інвестиційних витрат за проектом
Рисунок 11. Формування прибутку за проектом
Рисунок 12. Графік формування прибутку за проектом
Рисунок 13. Розмір валової виручки та маржі валового прибутку за проектом
Рисунок 14. Розмір чистого прибутку та рентабельності продажів за проектом
Рисунок 15. Внутрішня норма дохідності проекту
Рисунок 16. Дисконтований період окупності проекту
 

 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами