Дата підготовки: | Березень 2021 року |
Кількість сторінок: | 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 13 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні.
Захист підприємства від шкідників є невід'ємною складовою в процесі отримання прибутку і формування міцної репутації бізнесу, тому дуже важливо підтримувати об'єкт в належній формі.
За останні 10 років ринок послуг з дезінфекції, дезінсекції дератизації та фумігації практично не змінився, за винятком того, що в 2011 році скасували обов'язкове умови для роботи - отримання ліцензії. До 2011 року, більшу частину таких послуг виконували державні підприємств, ціна послуг яких, встановлювалася нормативним документом. Однак, ціни якийсь час не переглядалися і діяльність більшості таких підприємств перестала бути рентабельною. Натомість таких підприємств на ринку з'явилися приватні фірми. Деякі експерти стверджували, що на ринок також вийшли і недобросовісні компанії. Зі скасуванням ліцензії серед обов'язкову умову для учасників залишилося тільки одне, використання ліцензованих препаратів. Однак, дана умова порушується багатьма компаніями.
Сьогодні на ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні багато законодавчих актів регулюють дану галузь прийняті ще в 90 роках. Наприклад, чинний закон СРСР «методичні вказівки по боротьбі з гризунами в житлових будинках» від 1987 року і Закон про захист населення від інфекційних хвороб від 2000 року.
Єдиною серйозною зміною в даній галузі після скасування ліцензій, є твердження системи НАССР або ХАССП (ISO 22000: 2005) - це система якості управління безпечністю харчових продуктів, і відповідає національному стандарту ДСТУ ISO 22000: 2007. Повноцінно дана система для всіх розмірів підприємств почала працювати тільки з вересня 2019 року, при тому що вимоги до її розробки прийняті наказом Міністерства аграрної політики ще в 2012 році.
Багато компаній, для яких боротьба з шкідниками є невід'ємною частиною процесу виробництва продуктів харчування, самостійно борються з різними видами шкідників. Свій відділ, який буде відповідати за санітарні норми при великих обсягах буде вигідніше утримувати, тижні постійно користуватися послугами інших компаній.
Для деяких підприємств процес контролю за шкідниками є одним з видів робіт, які проводяться регулярно, і є обов'язковими. На відміну від закладів сфери HoReCa де часто боротьба з шкідниками проводиться тільки в міру потреби, деякі заклади вважають за краще використовувати превентивні заходи контролю для зменшення шансу появи шкідників. До таких заходів відносять щоденне прибирання приміщень, гігієнічний контроль, наявність спец одягу (маски, халати, бахіли).
Компанії, для яких якісна боротьба з шкідниками є обов'язковою складовою виробництва з великою часткою ймовірності закривають таку необхідність своїми силами. Боротьба зі шкідниками є частиною корпоративної відповідальності компанії.
Наприклад, на сайті МХП найбільшого вертикально інтегрованого підприємства з виробництва курячого м'яса в Україні, вказано, що лабораторний контроль (в тому числі обробка та дезінфекція виробничого середовища) виконується власною лабораторією. Оцінити в грошовому вираженні вартість робіт на такому підприємстві неможливо, через відсутність будь-яких показників роботи даного підприємств. У такого підприємства є план, за яким обробляється приміщень, з певною періодичністю.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку поводження з шкідниками (історія розвитку, вимоги до учасників, тенденції, фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
- оцінка на підставі ринку хімії для обробки, фінансової звітності учасників, виділення частки підприємств, які самостійно здійснюють досліджувані послуги
- Потенційна місткість (на підставі кількості споживачів і обсягу споживання послуг)
1.3. Сегментація і структурування ринку (по регіонах, видам досліджуваних послуг, походженням препаратів, клієнтам - за наявністю даних)
1.4. Сировинна база (перелік використовуваних препаратів і спецодягу - за даними та імпорту за досліджуваний період)
2. Вимоги до компаній, які займаються песто-Контролем
2.1. Юридичні та екологічні
2.2. Допуски співробітників до хімікатів, дозвіл на зберігання, звернення та утилізацію)
2.3. Рекомендована форма оподаткування виходячи із специфіки ринку
2.4. Особливості для отримання сертифіката НАССР
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування (за видами послуг, додаткових послуг, спеціалізації, використовуваним хімікатів регіонально)
3.2. Частки ринку основних операторів ринку (за даними фінансової звітності, або за прямим імпорту / експорту хімікатів)
4. Ціна та ціноутворення на ринку
4.1. Аналіз поточних цін на послуги (стандартний запит для основних гравців) і приведення до вартості години роботи
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (по гравцям запит структури витрат, оцінка за даними фінансової звітності); програми лояльності та знижки
5. Споживачі та їх переваги
5.1. Основні групи споживачів досліджуваних послуг, їх характеристика та особливості попиту
5.2. Аналіз інтернет-запитів і видачі ТОП-конкурентів за напрямками
5.3. Споживання в секторі B2G. Аналіз державних тендерних закупівель на послуги (обсяги, структура по регіонах, організаторам та переможцям)
5.4. Структурування та сегментація споживання (оцінка по галузях)
6. Канали збуту та просування продукції (аналіз каналів на підставі онлайн-реклами виробників)
7. Висновки. прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023 рр.
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
8.2.1. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Вартість послуга з дезінфекції, дезінсекції, дератизації, фумігації та песто-контролю
2. Структура пошукових запитів за видами послуг (дезінсекція, дезінфекція, дератизація, фумігація і тд), за 2018-2019 рр., Тис. Шт.
3. Структура послуг по боротьбі з шкідниками (Послуги з дезінфекції і витравлення) в сегменті B2G2017-2019 рр., Млн. Грн.
4. Частки організаторів державних тендерів, за 2017-2019 рр.
5. Частки постачальників послуг на державних тендерах, за 2017-2019 рр.
6. Кількість об'єктів контролю
7. Структура споживання досліджуваних послуг в секторі виробництва харчових продуктів в Україні, за підсумками 2019 року.
8. Структура магазинів роздрібної торгівлі за видами, кількістю та площами, в Україні за 2018 рік
9. Середньомісячна кількість відвідувань сайтів основних операторів в 2019 році
10. SWOT-аналіз ринку послуг з боротьби з шкідниками
11. PEST-аналіз ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні
12. Сегментація ринкових ризиків
13. Карта ризиків для ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні
1. Обсяг ринку послуг по боротьбі з шкідниками (Послуги Пест-Контролю) в Україні, в 2018-2020 рр., млн. грн.
2. Структура клієнтів за сферами серед ТОП-10 основних операторів
3. Регіональна структура закладів громадського харчування, торгівлі продуктами харчування і виробників продуктів харчування, за підсумками 2019 року в натуральному вираженні,%
4. Обсяг імпорту ЗЗР за період нояб. 2019 - жовт. 2020 рр. в Україні, в натуральних показниках, тонн
5. Сегментація імпорту за видами досліджуваних сегментів за лист. 2019 - жовт. 2020 рр. в натуральних показниках,%
6. Географія імпорту ЗЗР за лист. 2019 - жовт. 2020 рр. по країнам, в натуральних показниках,%
7. Середні імпортні ціни для ЗЗР (в розрізі видів) за лист. 2019 - жовт. 2020 рр., грн. / кг
8. ТОП-15 імпортерів ЗЗР в натуральному вираженні,%
9. ТОП-15 ТМ ЗЗР в натуральному вираженні,%
10. Частки основних операторів на ринку боротьби з шкідниками в Україні
11. Кількість і динаміка запитів, пов'язаних з боротьбою з шкідниками в Україні, за 2018-2019
12. Кількість і динаміка запитів, пов'язаних з боротьбою з шкідниками в Києві, за 2018-2019 рр., Тис. Шт.
13. Обсяг ринку послуг по боротьбі з шкідниками (Послуги з дезінфекції і витравлення) в сегменті B2G за 2017-2019 рр., млн. грн.
14. Географічна структура організаторів торгів в сегменті B2B
15. Структура споживання послуг в секторі надання послуг харчування та тимчасового розміщення в Україні, за підсумками 2019 року.
16. Структура торгових приміщень за площею в Україні, за 2018 рік.
17. Структура споживачів послуг по боротьбі з шкідниками в Україні в 2019 році, а натуральному вираженні, шт.