Дата підготовки: | Травень 2023 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 26 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні, який включає 3 гравців: приватні лабораторії, продавці тест-систем та обладнання до них. В роботі було описано структура проведення досліджень та фактори впливу на галузь. Наведено структурування та сегментація ринку, опис основної інформації щодо регулювання галузі. Виділено основних операторів ринку з їх описом та проведено аналіз щодо їх частки на ринку та зміни, які відбулись протягом цього періоду. Було відібрано інформацію про експорт та імпорт тест-систем та обладнання для проведення аналізу. Досліджено ціни в галузі та бренди і рекламу. Вивчено основні клієнтські групи, їх вподобання та їх види, пошукові запити та задоволеність. В кінці наведений загальний висновок по галузі та побудовано гіпотези щодо їх розвитку. Створено PEST LE аналіз галузі та таблицю ризиків.
Ринок тестів на алергію відноситься до галузі, яка надає діагностичні тести для виявлення алергії у пацієнтів. Алерготести можуть виявити різні алергії, такі як харчова алергія, респіраторна алергія, шкірна алергія та алергія на ліки. Ринок досліджень на алергени є великим – гравці серед приватних і державних клінік представленні в широкому обсязі.
Ринок медичних тестів в сегменті «алергічна панель» хоча є невеликим, має певні поділи на категорії.
За типами гравців ринку:
1. Продавець тест-систем: компанія, що реалізує реагенти та інші індикатори, які перевіряють наявність алергії через дослідження реакції організма на реагент.
2. Продавець обладнання: компанія, що продає імунохімічні аналізатори, які працюють з тест-системами, або інше обладнання, що оброблює або допомагає в проведенні тесту на алергію.
3. Лабораторія: компанія, що проводить аналізи на алергію за допомогою тест-систем та обладнання.
За видами тести поділяються на панелі та індивідуальні аналізи: найбільш популярні з них є харчова та інгаляційна панель та тест на пил.
За типом проведення вони можуть поділятись на:
• Прик-тест – при проколі шкіри на спині в рану вводиться алерген. Через 15 хвилин в людини з хворобою відбувається алергічна реакція з почервонінням в місці аналізу.
• Тактильний тест – пацієнтові на шкіру наноситься алерген і наклеюється пластир. Через 48-96 годин пластир знімають та фіксують візуальне відображення почервоніння при алергії у людини.
• Аналіз крові – перевірка глобуліну на реакцію при введенні алергену. Для пацієнта це не відрізняється від звичайного аналізу венозної крові.
На ринку України приватні клініки працюють з аналізами крові, рідше використовують інші види досліджень. У державних установах практикують роботу з тактильними та прик-тестами.
Регіонально ринок розташований в двох містах, звідки походять найбільші лабораторії на ринку - Львів та Київ. Саме в цих містах найбільша кількість лабораторій. В меншому обсязі представлені інші регіони в яких відкриті власні пункти для збору аналізів.
Ринок є здебільшого сталим, він виявився нестійкою галуззю під час 2022 р. і зазнав падіння.
Проблемою розвитку ринку є його обмеженість, тобто попит на тести на алергію незначний і він буде змінюватись лише з ростом захворюваності, хоча така тенденція існує вона є невеликою і не змінює загальний об’єм ринку. Хвороба в рідких випадках може призвести до смерті і, в більшості випадків, проходить в легкій формі схожій на застуду або почервоніння шкіри.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (структура проведення досліджень на алергени серед державних та приватних клінік)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2022 рр.
1.3.1. Розмір ринку обладнання та тест-систем
1.3.2. Кількість проведених досліджень
1.4. Сегментація і структурування ринку (за видами, регіонами, типом тестів)
2. Державне регулювання галузі. Імпортні мита на товари
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
3.2. Частки ринку основних операторів ринку. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
4. Зовнішня торгівля та ЗЕД
4.1. Експорт тест-систем та обладнання з України в 2019-2022 рр.
4.2. Імпорт тест-систем та обладнання в Україну в 2019-2022 рр.
5. Асортимент послуг тестування, представлений на ринку
6. Ціна і ціноутворення на ринку
7. Брендинг і реклама в сегменті лабораторних досліджень
8. Аналіз споживання на ринку лабораторних аналізів на алергени
8.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
8.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів (сезонність) і видачі конкурентів
8.3. Ступінь задоволеності споживачів
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2023-2025 рр.
9.3.Рекомендації щодо розвитку ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз компанії Замовника на ринку
10.2. PEST LE – аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар’єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Імпортні мита на тест-системи та обладнання для аналізів на алергени
2. Основні мережі лабораторій на ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» по ключовим характеристикам
3. Перелік і опис основних мереж лабораторій на ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні
4. Основні оператори на ринку тест-систем на алергени по ключовим характеристикам
5. Перелік і опис основних операторів на тест-систем на алергени
6. Основні оператори на ринку обладнання до обладнання до тест-систем для аналізів на алергени по ключовим характеристикам
7. Перелік і опис основних операторів на ринку обладнання до тест-систем для аналізів на алергени
8. Факторний аналіз ринку клінік, що проводять аналіз на алергію
9. Факторний аналіз ринку тест-систем для аналізів на алергени
10. Ціни на основні імпортні товари
11. Імпортні поставки тест-систем в розрізі основних імпортерів 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, млн. дол. США
12. Імпортні поставки обладнання для проведення алергічних аналізів в розрізі основних імпортерів 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, тис. дол. США
13. Аналіз асортименту компаній за типом тестування
14. Аналіз цін компаній за типом тестування, в грн.
15. Використання основних каналів реклами на ринку лабораторних досліджень по операторам
16. Порівняльна таблиця застосування відео-реклами операторами ринку по брендам
17. Портрети споживачів на ринку лабораторних аналізів на алергени
18. Дані запитів за місяць по пошуку аналізів на алергени
19. Дані запитів за місяць по пошуку ключових операторів на ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні
20. Оцінка споживачів основних операторів на ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні
21. Сценарії розвитку галузі в 2023-2025 рр.
22. SWOT – аналіз компанії Зайдекс УА
23. Прогноз компанії Зайдекс УА на основі SWOT – аналізу
24. PEST LE – аналіз галузі ринку
25. Сегментація ринкових ризиків
26. Карта ризиків ринку медичних тестів в сегменті «алергічна панель» в Україні
1. Динаміка імпорту тест-систем в Україну в 2019-2022 рр. в натуральному вираженні, тони
2. Структура імпорту тест-систем за брендами в 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, %
3. Географічна структура імпорту тест-систем в 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, %
4. Динаміка імпорту обладнання для проведення алергічних аналізів в Україну в 2019-2022 рр. в натуральному вираженні, тони
5. Структура імпорту обладнання для проведення алергічних аналізів в Україну в 2019-2022 рр., в натуральному вираженні, %
6. Географічна структура імпорту обладнання для проведення алергічних аналізів в Україну в 2019-2022 рр., в натуральному визначенні, %
7. Рейтинг регіонів по запиту про алергію в 2021-2022 рр.