Анотація до аналізу ринку:
У результаті дослідження ринку солоду України, виконаного аналітиками компанії Pro-Consulting, підготовлено огляд вказаного ринку, який містить його загальну характеристику, стислу інформацію про основних операторів і аналіз споживання. Ситуація на ринку солоду визначається, з одного боку, тенденціями на українському ринку ячменю (з якого його переважно виготовляють), а з іншого боку – попитом на пиво, для якого солод є основним видом сировини. Обсяги виробництва солоду в натуральному вираженні демонструють коливальний характер, зумовлений, зокрема, нестабільною ситуацією на зерновому ринку України і неврожаєм ячменю в 2011 р. Основні потужності з виробництва солоду в Україні (63,6% у 2011 р.) розташовані в Хмельницькій області, де знаходяться ПАТ «Славутський солодовий завод», власний завод компанії «Оболонь» та ін. Український ринок солоду характеризується високим рівнем конкуренції, що ускладнюється протиріччями між незалежними виробниками та пивоварними компаніями щодо умов укладання договорів. Високі ціни експорту солоду, перенесені на внутрішній ринок, призвели до того, що підприємствам-споживачам стало вигідніше закуповувати продукцію за кордоном і в 2011 році показники імпорту в 1,6 раза перевищили експорт (зауважимо, що в попередньому році експортний потік у натуральному вираженні перевищував імпортний більш ніж в 2,5 раза). У географічній структурі експорту переважають Азербайджан і Росія, імпорту – Росія і Франція. Вказані ціни на ячмінь за регіонами України в 2010–2011 рр. При аналізі споживання зазначено, що солод застосовується, крім пивоваріння, в багатьох галузях харчової і смакової промисловості: хлібопеченні, винокурінні, дріжджовому виробництві, при цьому попит характеризується сезонними сплесками. Прогнозування розвитку ринку солоду в Україні базується на оцінці врожайності ячменю і потреби в солоді на зовнішніх і внутрішньому ринках (зокрема, на оцінці споживання пива).