Дата підготовки: | Березень 2009 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
В огляді ринку амбулаторно-поліклінічних послуг України аналітиками компанії Pro-Consulting висвітлені загальна характеристика соціально-демографічної ситуації в країні, а також динаміка розвитку ємності амбулаторно-поліклінічних установ усіх форм власності за 2002-2007 рр. Потенціальними клієнтами приватних медичних клінік Виступає близько 35% офіційного населення м.Києва або близько 950 тис. Чол. За даними аналітиків, серед непостійних жителів (близько 1500000. чол.) Цільовою аудиторією є тільки 25% або 375 тис. чол. Невеликі вузькоспеціалізовані клініки характеризуються більш високим рівнем рентабельності, фінансовий бар'єр для входу на НЕ перевершує для них $ 100 тис. Найчастіше такі установи спеціалізуються на надання стоматологічних та офтальмологічних послуг. Варто відзначити, що все більше київських клінік пропонують свої послуги у вигляді пакетів і програм. В огляді виділені Найбільш важливі фактори, що впливають на розвиток ринку приватної медицини України: невідповідність реальних і необхідних обсягів цільового фінансування; необхідність юридичного оформлення державного регулювання; низький рівень платоспроможне споживчого попиту за рахунок невеликих доходів і інші.