Анотація до аналізу ринку:
Аналіз перспектив розвитку роздрібної торгівлі нафтопродуктами через АЗС, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить оцінку діяльності основних операторів ринку в розрізі регіонів, а також загальні тенденції ринку і плани гравців на майбутнє. В даний час частка брендових автомобільних заправних станцій в Україні стає дедалі більше; 10 найбільших мереж операторів охоплюють близько 60% ринку. В огляді представлено регіональний розподіл заправних станцій по основним операторам ринку. Негативні тенденції, які спостерігаються після фінансової кризи і падіння цін на нафтопродукти, призвели до якісних змін українського роздрібного ринку палива: заправні станціі поступово замінюються автозаправними торгово-сервісними комплексами; на ринку спостерігається тенденція до укрупнення основних гравців; високий рівень конкуренції призводить операторів до необхідності постійно підвищувати якість надаваних послуг і товарів. Основні оператори ринку вважають Украіну дуже перспективним ринком. Варто відзначити, що ребрендинг заправних станцій можна віднести до найбільш затребуваним послуг, оскільки близько 80% всіх замовлень спрямовані на поліпшення бренду в очах споживача.
Детальний зміст:
1. Аналіз основних компаній на ринку України в розрізі спеціалізації у регіонах для оцінки можливості проведення ребрендингу або реконструкції, будівництва нових АЗС (тенденції їх розвитку та перспективи змін: поглинання, розширення, виходу нових мереж)
2. Кількість АЗС в розрізі по регіонах і власникам мереж (характеристика їх діяльності)
3. Кількість АЗС побудованих і введених в експлуатацію з 2007-2010 рр. Характеристика перспектив розвитку мереж АЗС в період наступних п'яти років
4. Аналіз пропускної здатності автодоріг державного значення
5. Кількість існуючих АЗС і можливості зменшення їх кількості в розрізі по автодорогах. Виявлення перспективних місць для будівництва АЗС на автодорогах
6. Динаміка продажів нафтопродуктів до і після реконструкції АЗС, які були реконструйовані за останні два роки
7. Перспективи розвитку роздрібної торгівлі нафтопродуктами, можливості збільшення проливів для АЗС після проведення реконструкції або ребрендингу
8. Перспективи створення на АЗС магазинів супутніх товарів
9. Плани провідних компаній на ринку з розвитку роздрібних продажів нафтопродуктів в мережі власних АЗС
10. Плани з будівництва нових АЗС, реконструкції та ребрендинг провідних компаній (ТНК, ВР, Shell, Lukoil)
11. Оцінка ризиків: політичних, економічних, для можливості проведення реконструкції або ребрендингу існуючих АЗС і будівництва нових АЗС
Перелік таблиць:
1. Основні компанії на ринку роздрібної торгівлі нафтопродуктами через АЗС
2. Основні мережі продажу нафтопродуктів в регіонах за кількістю АЗС
3. Основні міжнародні автомобільні дороги
4. Основні національні автомобільні дороги
5. Основні регіональні автомобільні дороги
6. Середньодобова реалізація палива основними гравцями ринку роздрібної торгівлі нафтопродуктами, л/добу
7. Вид торгової точки на українських АЗС
8. Оцінка ризиків при проведенні ребрендингу або реконструкції існуючих АЗС
Перелік графіків і діаграм:
1. Доля основних операторів ринку роздрібної торгівлі нафтопродуктами, 2009 р., %
2. Аналіз діяльності основних компаній на роздрібному ринку нафтопродуктами України
3. Рейтинг компаній на ринку роздрібного продажу нафтопродуктів, за кількістю представлених АЗС, на початок 2010 року
4. Розподіл мережі АЗС компанії "Приват" по регіонах України, 2010 р., %
5. Розподіл мережі АЗС компанії "Західна нафтова група" по регіонах України, 2010 р.,%
6. Розподіл мережі АЗС компанії "Лукойл" по регіонах України, 2010 р., %
7. Розподіл мережі АЗС компанії "Галнафтогаз" по регіонах України, 2010 р., %
8. Розподіл мережі АЗС компанії "Альянс-Холдинг" по регіонах України, 2010 р., %
9. Розподіл мережі АЗС компанії "УТН-Схід" по регіонах України, 2010 р., %
10. Розподіл мережі власних АЗС компанії "ТНК-ВР" по регіонах України, 2010 р.,% (65 АЗС)
11. Розподіл мережі АЗС компанії "Укртатнафта" по регіонах України, 2010 р., %
12. Розподіл мережі АЗС компанії "Паралель" по регіонах України 2010 р., %
13. Розподіл мережі АЗС компанії "КЛО" по регіонах України 2010 р., %
14. Розподіл мережі АЗС компанії "Укр-Петроль" по регіонах України 2010 р., %
15. Карта компаній і основних мереж АЗС в розрізі по регіонах
16. Кількість АЗС в розрізі по регіонах в процентному співвідношенні, 2009 р.
17. Динаміка збільшення кількості АЗС на українському роздрібному ринку нафтопродуктів, 2005-2010 рр., шт.
18. Прогнозні показники розвитку роздрібного ринку нафтопродуктами, кількість АЗС, 2010-2013 рр.
19. Характеристика мережі автомобільних доріг України, тис. км
20. Потік фінансування доріг державного значення України, 2008-2012 рр., млн. грн.
21. Карта основних брендів АЗС на Київському ринку, 2009
22. Карта АЗС міста Києва на період 2010 року, схема 1.5.3
23. Карта основних брендів АЗС на ринку України
24. Загальна динаміка продажів нафтопродуктів через АЗС на українському роздрібному ринку, 2005-2009 рр., млн. грн.
25. Рейтинг мереж АЗС з середньодобової реалізації палива 1 АЗС, л/добу
26. Структура доходів АЗС найбільших українських мереж 2009 р., %
27. Основні моменти ефективної організації мережі АЗС
28. Розвиток конкуренції на роздрібному ринку нафтопродуктів за допомогою збільшення кількості АЗС
29. Динаміка розширення мережі АЗС "Приват" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
30. Динаміка розширення мережі АЗС "ТНК-ВР" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
31. Динаміка розширення мережі АЗС "Західна нафтова група" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
32. Динаміка розширення мережі АЗС "Лукойл" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
33. Динаміка розширення мережі АЗС "Шелл" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
34. Динаміка розширення мережі АЗС "КЛО" і плани розвитку, 2010-2012 рр.
35. Динаміка розширення мережі АЗС "Паралель" і плани розвитку, 2010-2012 рр.