Офіційний український ринок навігаторів оцінювався у 2009 році у 55 млн євро (падіння на 10-12% порівняно з 2008-м). Його головна відмінність від російського, де намітилося зростання частки навігаторів "кишенькового" сегменту (КПК та смартфони з GPS-модулем), у тому, що в Україні домінують автонавігатори. Такий стан речей збережеться принаймні до середини літа, хоча вже сьогодні є передумови для усунення інтересу українських покупців у бік
Офіційний український ринок навігаторів оцінювався у 2009 році у 55 млн євро (падіння на 10-12% порівняно з 2008-м). Його головна відмінність від російського, де намітилося зростання частки навігаторів "кишенькового" сегменту (КПК та смартфони з GPS-модулем), у тому, що в Україні домінують автонавігатори. Такий стан речей збережеться принаймні до середини літа, хоча вже сьогодні є передумови для усунення інтересу українських покупців у бік