В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ЗМІ за 2024 рік. Розглянуто наступне: джерела інформації, які українці використовували для отримання новин протягом останніх двох місяців за 2022-2024 рр. в розрізі віку, статі, регіонів та типів населених пунктів, яким джерелам інформації довіряють українці в розрізі віку, статі, регіонів та типів населених пунктів, соціальні мережі, які українці використовували для отримання новин протягом останніх двох місяців.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку онлайн ЗМІ за 2023 рік. Розглянуто наступне: якими засобами масової інформації українці користувалися протягом останніх 30 днів для отримання новин за 2015-2023 рр., якою соцмережею українці переважно користувалися для отримання новин за 2022-2023 рр., рівень довіри до новин станом на 2023 рік, рівень обізнаності про існування замовних матеріалів серед українців за 2023 рік, кількість людей, які чули поширені дезінформаційні наративи протягом 2023 року, пристрої для отримання новин, використання медіа для отримання новин протягом місяця, динаміка медіаактивності за 2015-2023 рр., порівняння показників використання інтернету та телебачення для отримання новин серед українців, сприйняття новин та новинних медіа, частка різних типів медіа серед споживачів новин, динаміка споживання різних типів медіа за 2015-2023, користування соціальними мережами для спілкування та отримання новин за 2022-2023 рр., кого саме з блогерів українці читають/дивляться в соціальних мережах найчастіше, загальнонаціональні канали в соцмережах для споживання новин, користування груповими чатами у соцмережах, динаміка користування груповими чатами у соцмережах за 2015-2023 рр., динаміка рівня довіри до новин у медіа за 2015-2023 рр., причини помилок у розпізнаванні дезінформації.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку медіа в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: ключові проблеми, з якими мають справу незалежні локальні медіа у воєнних умовах за 2023 рік порівняно із 2022 роком, найважливіші ризики для роботи незалежних локальних медіа 2023 року, як сприймається ризик загострення війни, середня кількість працівників/-ць у редакціях, способи роботи локальних медіа із ризиками та проблемами, наявність у редакціях документу, що регламентує діяльність організації у кризових ситуаціях у 2023 році, кількість фрилансерів з якими в середньому співпрацюють медіаорганізації, яких фахівців бракує у редакціях, виклики в управлінні командою в незалежних локальних медіа в 2022 та 2023 роках, грантове фінансування незалежних локальних медіа, що покривають різні регіони України у 2023 році, основні цілі для редакцій, наявні фінансові ресурси локальних медіаорганізацій у 2022 та 2023 роках, розподіл основних витрат та надходжень редакцій, частка грантового фінансування незалежних локальних медіа в Україні, грантове фінансування незалежних локальних медіа, що покривають різні регіони України у 2023 році, хто працює із грантовими заявками в локальних медіа, напрями грантової підтримки, формати, над якими медіа зосереджено працюють, які формати медіа хочуть розвивати у 2024 році, відсоток медіа, які мають прописану редакційну політику, аудиторії, недостатньо охоплені незалежними локальними медіа 2023 року, платформи дистрибуції у незалежних локальних медіа станом на 2023 рік, перешкоди для збільшення аудиторії, які визначають для себе медіа 2023 року, точки зростання, які визначають для себе медіа 2023 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку українських онлайн-ЗМІ за 2023 рік. Розглянуто наступне: доходи українських інтернет-видань у 2023 році порівняно із 2022 роком, десятка найбільших телеканалів, радіо та видавців України у 2023-му за рівнем доходу, частка категорії «ТБ+радіо+книги» у структурі доходів усіх компаній ЗМІ.
В даному матеріалі представлені різні аспекти функціонування медіаіндустрії в умовах сучасних викликів, зокрема воєнного конфлікту в Україні. Розглянуто таке: загальні показники бокс-офісу в Україні в серпні 2023 року, кількість проданих квитків, головні тренди у кінопрокаті, кількість та обсяг прем'єр, лідери касових зборів, українські фільми в кіно, рекордна кількість національних прем'єр за місяць після початку вторгнення, стратегії найбільших українських медіагруп, формула міцного ринку (партнерство, диверсифікація, дистрибуція та захист національних інтересів), дистрибуція, дискусія про можливості інвестування в український контент, диверсифікація та оптимізація бізнесу, реструктуризація медіа компаній в умовах війни, партнерства та колаборації, захист податків.
У даному огляді представлено наступне: зміни в медіаспоживанні в Україні, збільшення перегляду новин у відео-форматі, лідерство месенджерів як джерела новин, динаміка вподобань у споживанні новин, зростання вподобань Youtube для перегляду новин, збільшення ролі телебачення як джерела новин, тенденції у форматах медіаконтенту, збільшення вибору відео-контенту для новин, популярність відеоблогів, новинних ТБ-програм або talk-шоу, зміна у споживанні розважального контенту, зростання інтересу до онлайн-телебачення та онлайн-кінотеатрів, стабільність телевізійного розважального контенту, відсутність значних змін у споживанні розважального контенту на ТБ, вплив поточних подій на медіаспоживання, діджиталізація споживання розважального контенту, зміни у форматах опитування дослідження.
У статті представлена аналітична інформація щодо ринку медіаспоживання в Україні (ТБ та діджитал). Розглянуто: взаємозв'язок медіа та економіки, зміни в цільових аудиторіях, оцінка ефективності маркетингових активностей, експерименти в рекламі, результати таких експериментів та важливість показників для оцінки ефективності, стабільність цільової аудиторії.
Стаття містить інформацію про важливість інвестування в український контент та зростання українських творів на платформі, що сприяє розвитку української кіноіндустрії та її успішному представленню на світовій сцені. Розглянуто таке: інвестиції в український контент, важливість інвестицій у національний контент, зростання українського контенту, кількість українських фільмів та серіалів на платформі, грантова програма для українських кінематографістів.
Матеріал містить дані про популярність онлайн-перегляду контенту та його вплив на рекламний ринок в Україні. Розглянуто таке: зростання популярності цифрових платформ та інтернет-ресурсів в Україні, медіаспоживання українців та перехід до онлайн-перегляду контенту, переваги користувачів за пристроями для перегляду контенту (телевізори, смартфони, ноутбуки, планшети), демографічні характеристики користувачів інтернет-телебачення (ОТТ) та тенденції зростання популярності даного типу перегляду, вплив зростання онлайн-перегляду контенту на рекламний ринок, тенденції на ринку реклами, включаючи збільшення бюджетів на цифрову рекламу та збільшення використання веб-відеореклами, рекомендації digital-агентства з розробки маркетингової стратегії з урахуванням зростання інтересу до онлайн -ресурсів та веб-реклами.
У даному матеріалі представлені результати опитування українців щодо активності та медіаспоживання. Розглянуто таке: рівень залучення та інтересу до політичного та суспільного життя України серед українців у Великій Британії, Ізраїлі, Іспанії, Німеччині, США, Угорщині та Чехії, з яких джерел отримують інформацію українці у цих семи країнах.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо медіаспоживання в Україні. Розглянуто наступне: медіаспоживання українців на другому році повномасштабної війни, споживання новин у розрізі вікових категорій, відмінності у медіаспоживання серед українців, які мешкають у містах та сільській місцевості, довіра до джерел інформації, рівень довіри до різних джерел інформації серед чоловіків та соціальних мереж, портрет споживача соціальних мереж, інші дані дослідження.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку цифрових платформ та інтернет-ресурсів в Україні. Розглянуто таке: стан та тенденції медіаспоживання в Україні, типи прийому телевізійного контенту на ТБ, перегляд телевізійного контенту по екранах, структура медіаспоживання на кшталт прийому, прогнози щодо впливу розвитку ОТТ-сервісів на ринок реклами.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку нових ЗМІ України. Розглянуто: стан та тенденції діяльності українського медіаполя, частка українців, які отримують новини з Telegram-каналів, коментарі експертів ринку, основні джерела здобуття інформації, основні основні сайти здобуття інформації, основні Telegram канали, Youtube канали, Facebook канали.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку новинних ЗМІ в Україні. Розглянуто: обсяг рекламного ринку України у 2022 році, робота українських ЗМІ під час війни, доходи найбільших онлайн-ЗМІ за результатами 2022 року, порівняння виторгу у 2022 та 2021 рр., динаміка ТБ рекламного ринку у 2022 році, прибуток та виторг найбільших ТБ груп 2022 р., короткі висновки.
У звіті подано аналітичну інформацію з медіаспоживання в Україні у 2022 році. Розглянуто наступне: медіаспоживання українців під час війни, споживання новин у розрізі вікових категорій, відмінності у медіаспоживання серед українців, які проживають у містах та сільській місцевості, довіра до джерел інформації, рівень довіри до різних джерел інформації серед чоловіків та жінок, рейтинг найпопулярніших соціальних мереж, портрет споживача соціальних мереж, інші дані дослідження.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо медіаспоживання в Україні. Розглянуто: найбільш популярні типи медіа для отримання новин, кількість споживання новин з онлайн медіа, обсяг споживання новин з ТБ, частка використання інтернет-медіа, ТБ, преси для отримання новин, отримання новин у регіонах України.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку медіа в Україні. Розглянуто: частка редакцій локальних медіа, які потребують додаткового фінансування в умовах повномасштабної війни, запити на фінансову допомогу, результати опитування редакцій, запити на техніку, види необхідної техніки, інші результати дослідження.