Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм в Україні. Розглянуто таке: кілька ключових аспектів щодо використання та вподобань користувачів платформи, тематика популярних каналів, зростання інтересу до інновацій, відомості про вподобання й очікування користувачів Telegram, використання групових чатів, причини користування телеграмом, кількість каналів, на які підписані користувачі, джерела довіри до інформації, довіру користувачів до реклами в Телеграмі.
У даному огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку реклами в Телеграм на листопад 2023 року. Розглянуто наступне: ефективність просування саме в месенджері Telegram та актуалізувати це питання серед потенційних рекламодавців, портрет користувача Телеграм в Україні (демографія, сфера діяльності, освіта, заробіток), ставлення користувачів до реклами в месенджерах, ефективність реклами в Telegram.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку реклами в Україні. Розглянуто: коментар учасника ринку реклами за загальними його тенденціями, основні тренди ринку реклами за останні пів року, топ категорій реклами на ТБ під час війни, кількість брендів, що вийшли з рекламою на ТБ з квітня по листопад 2022 р., тренди розвитку ринку реклами Інтернет, інші новини ринку, короткі висновки експерта.
У матеріалі подано аналітичні відомості за підсумками ринку реклами у друкованих виданнях України за 2018 рік. Розглянуто: оцінку експертів основних тенденцій, що вплинули на обсяг ринку у 2018 році, сектори-лідери ринку, тренди регіональної преси.
В аналітичній роботі представлений матеріал щодо ринку реклами препаратів фармацевтики у ЗМІ за підсумками 1 кварталу 2016 року, а саме: загальні тенденції ринку, динаміка інвестицій у рекламу з початку 2014 року, динаміка інвестицій фармкомпаній у рекламу лікарських засобів, динаміка доходу та збитків від реклами 1 кв. 2014-2016 рр., питома вага інвестицій у ТВ рекламу за типами каналів, топ-10 телеканалів за обсягами продажу реклами лікарських засобів, десятка брендів лікарських засобів за обсягами витрат на телерекламу, десятка організацій за обсягами інвестицій у ТВ рекламу, короткі висновки.
Дане дослідження містить звітну інформацію щодо ринку реклами в ЗМІ фармацевтичних компаній за підсумками 1 кв. 2016 р., розглядається таке: сума витрат на рекламу фармацевтичної продукції на телебаченні у звітному кварталі, приріст до показника АППГ, частка фармкомпаній, які інвестують у рекламу, рівень медіаінфляції, канали, на яких представлена дана реклама, препарати, що рекламувалися на ТБ найчастіше , Топ організацій, що найбільш рекламують свою продукцію.
У статті представлено аналітичний матеріал з ринку реклами на ТБ України, розглядається наступне: заходи для стимулювання інвестування рекламодавців, принципи, що діють на рекламному ринку, загальні його тенденції та тренди, сезонні коефіцієнти на рекламу, останні місяці по припливу грошей, методи активації рекламодавців, які використовують на медійному ринку, короткі висновки та прогнози щодо ринку на 2016 рік.
У звіті міститься аналітичний матеріал з реклами у ЗМІ України за підсумками 2015 року, розглядається таке: сума рекламних доходів у 2015 р., тенденції ринку радіо країни, рейтинг радіостанцій за доходами, тенденції реклами в пресі, обсяг ринку, перелік друкованих видань за обсягами реклами , топ інформаційних агенцій, видань газет, журналів, іншої продукції, обсяг ринку інтернет реклами у 2015 році, топ видань книг, веб-порталів та інтернет-смі за рівнем прибутку та доходів у 2014/13 рр.
Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку реклами у засобах масової інформації. Розглядається таке: сукупний обсяг реклами в сегменті друкованих ЗМІ у 2011 році, зміни порівняно з 2010 роком, прогноз обсягів розміщення реклами в пресі на 2011 рік у розрізі видів преси, оцінка обсягів розміщення реклами в регіональній пресі у 2010 році, всеукраїнській пресі.
У цьому огляді наведено інформацію щодо ринку реклами в пресі в Україні. Розглядається ситуація на ринку, а також доходи від реклами у пресі, топ-30 видань з рекламних доходів та інше.
Водночас, експерти зазначають, що альтернативи телебаченню з точки зору вартості контакту та охоплення для багатьох клієнтів немає. Тому, очевидно, ТВ-реклама зростатиме з випереджаючим економічну інфляцію темпом. У сегменті реклами у пресі обсяги продажів у 2011 році, за оцінкою експертної ради Української асоціації видавців періодичної преси (УАІПП), становили 2,4363 млрд.грн. На 2012 рік прогноз сукупного обсягу реклами у сегменті – 2,6547 млрд.грн., що відповідає зростанню на 9% порівняно з 2011 роком. Серед факторів, що зумовлюють прогнозоване зростання сегменту друкованих ЗМІ, відзначається очікування пожвавлення українського рекламного ринку у зв'язку із проведенням Євро-2012 та
«Тренд на рекламному ринку показує, що рекламні бюджети дедалі активніше перерозподіляються на лідерів. Це стосується ситуації у кожному з тематичних сегментів та ринку загалом. Видавничий дім UMH зосередив у своєму портфелі провідні видання ділового, суспільно-інформаційного, celebrity & TV, чоловічого сегментів. Це дозволяє акумулювати суттєву частку рекламних бюджетів та забезпечити рекламодавцям ефективну комунікацію з будь-якою цільовою аудиторією. Впевнені, що ця тенденція збережеться і наступного року і наша частка становитиме не менше
Лідерство з рекламних зборів серед видавництв зберігають "Бурда Україна", "Український медіахолдинг" та "Едіпрес Україна". Доходи видавництва «Бурда Україна» за 9 місяців становили 184 млн грн, УМГ – 183 млн грн, «Едіпрес Україна» – 133 млн грн. Серед друкованих видань першість за рівнем рекламних надходжень залишилася за Cosmopolitan. Другий рядок займає Elle, третій - "Комерсант" зі своїми додатками. Видання з найбільшим прибутком:
Рекламні доходи у 2007 році склали 230 млн (дані Всеукраїнської рекламної коаліції), зростання ринку становило 30%. Прогноз на 2008 рік - до 287 млн дол (25%). Нижче представлена таблиця видавничих будинків та видань, які вони представляють
Парламент має намір покінчити з рекламою алкоголю та тютюну в друкованих засобах масової інформації. За заявою, яку було зроблено 5 листопада заступником голови Верховної Ради, у вітчизняній нормативній базі не визначено, які видання відносити до цього виду, і внаслідок цього реклама алкоголю та тютюну у пресі залишиться і у 2010 р. Так з'явився на світ новий законопроект, згідно якому спеціалізованими будуть вважатися лише видання, які висвітлюють питання виробництва, розповсюдження та споживання продукції. При цьому вони мають бути орієнтовані на підприємців, які працюють у відповідній галузі (тобто фактично йдеться про галузеві видання). Усі перелічені особливості видання мають бути відповідним чином зафіксовані у його свідоцтві про державну реєстрацію.
Опубліковані на початку серпня дані про результати вітчизняного ринку реклами в пресі в січні-червні цього року, згідно з якими середнє падіння обсягів сегменту в гривнях становило близько 30%, Українська Асоціація видавців періодичної преси (УАІПП) одразу попередила, що дані не зовсім коректні, оскільки розраховані за прайсовими цінами видавництв і без урахування знижок, що надаються клієнтам. А такі дані точними чи репрезентативними явно не назвеш, оскільки різні видання залежно від сегменту, періодичності та рейтингу надавали різні знижки, які часом сягали 70-80% і навіть вище. Тому звіт компанії «Моніторинг ЗМІ» зараз корисний лише з погляду вивчення тенденцій щодо привабливості того чи іншого сегменту преси для рекламодавця.
На першому місці у списку найбільших рекламодавців продавці автомобілів, на долю яких припадає близько 15% усіх рекламних бюджетів у друкованих ЗМІ. За оптимістичними прогнозами, продаж машин наступного року зменшиться на третину, за песимістичними — вдвічі. Навіть якщо припустити, що дилери витрачатимуть на просування такий самий відсоток виручки, як і цього року, автомобільні видання недорахуються 30–50% реклами ($8–12 млн), решта — близько 5% ($10–15 млн).
Сегмент безкоштовних щоденних видань перебуває у стадії активного розвитку. Хоча час безкоштовних газет виключно рекламного характеру поступово минає. А на зміну їм приходять проекти, які, поширюючись безкоштовно, пропонують більш менш якісний інформаційно-розважальний продукт, розбавлений рекламою.
Рекламісти, які протягом останніх кількох років буквально купалися у клієнтських грошах, забили на сполох. Рекламному ринку загрожує пауза. Компанії, які ще недавно щедро виділяють чималі кошти на підгортання споживачів, не отримавши очікуваної віддачі у вигляді зростаючих обсягів продажу, почали скорочувати витрати на просування. Власники рекламних майданчиків сподіваються, що до осені вони стануть щедрішими. Якщо ж цього не станеться, то підсумкові показники галузі ризикують бути гіршими, ніж у песимістичних прогнозах аналітиків. Тоді медіа-проекти можуть зіткнутися з кістлявою рукою ринку, яка суворо проредить ряди видавців та мовників.
Реальний обсяг реклами у вітчизняній пресі перевищує офіційні дані Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) майже вдвічі і становив минулого року не менше ніж $400 млн. Такі дані оприлюднила вчора Українська асоціація видавців періодичної преси (УАІПП), ґрунтуючись на дослідженні компанії «Моніторинг ЗМІ». З урахуванням ж регіональної преси, обсяг ринку перевищив 0,5 млрд. Спроби оцінити більш менш відповідні дійсності обсяги реклами в друкованих ЗМІ наштовхуються на три основні проблеми: практика розміщення рекламних матеріалів різних медіа за бартером, різноманітні системи знижок для різних рекламодавців та розміщення проплачених PR-матеріалів без плашки "реклама".