У цьому матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами в Україні. Розглянуто: динаміка рекламного ринку в Україні, зростання ринку зовнішньої реклами, динаміка ринку за результатами 2021 року, оператори, що активно розвивають сегмент цифрової зовнішньої реклами, вплив воєнного стану на рекламну індустрію, зниження комерційної складової в клієнтських портфелях, зростання обсягів патріотичної реклами з великим резонансом у соціальних мережах та поза межами України, міжнародна підтримка, роль зовнішньої реклами в формуванні громадської думки, активна підтримка соціальних проєктів комерційних компаній і фондів, підтримка соціальних проєктів комерційних компаній і фондів, підтримка соціальних проєктів, підтримка соціальних проєктів комерційних компаній і фондів.
В огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку DOOH реклами в Україні. Розглянуто: стан та тенденції розвитку ринку DOOH (digital out of home) реклами в Україні, причини зростання попиту на таку рекламу, коментар експерта ринку, популярні моделі ринку, інші ключові показники.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку світлодіодних бордів в Україні. Розглянуто: стан ринку, тенденції на ринку рекламних бородів / щитів, сегментація світлодіодних бордів за видами по Києву в серпні 2021 року, класифікація операторів ринку, розподіл світлодіодних бордів / led по районах Києва, розподіл світлодіодних бордів / led за видами , заповнюваність оренди led бородів у Києві, короткі висновки.
У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: основні зміни на ринку за підсумками 2021 року, динаміка кількості інвентарю, розподіл рекламного інвентарю по містах України, зайнятість інвентарю у 6 найбільших містах, статистика цифрового сегменту, 20 найбільших категорій рекламодавців, 20 найбільших рекламодавців.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку цифрової зовнішньої реклами в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: оцінка об'єктивності виходів рекламних повідомлень та ефективність кампаній у 2021 році, коментар експерта ринку, кількість носіїв цифрової реклами у 2021 році, кількість та розподіл носіїв між власниками станом на 1 грудня 2021 р., інші результати моніторингу ринку.
Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами України за підсумками 4 кварталу 2021 року. Розглянуто: топ-10 операторів ринку зовнішньої реклами (за площами та бюджетами), розподіл форматів за площами та бюджетами, топ-20 рекламодавців, структура бюджетів по містах, за форматами, динаміка CPT за 2020 та 2021 рр., дані щодо рекламних форматів та міста, структура бюджетів, площ, GRP, OTS, статистика показників за категоріями.
Матеріал містить аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами України за підсумками 3 кварталу 2021 року. Розглянуто: топ-10 операторів ринку зовнішньої реклами (за площами та бюджетами), розподіл форматів за площами та бюджетами, топ-20 рекламодавців, структура бюджетів по містах, за форматами, динаміка CPT за 2020 та 2021 рр., дані щодо рекламних форматів та міста, структура бюджетів, площ, GRP, OTS, статистика показників за категоріями.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами України за підсумками 2 кварталу 2021 року. Розглянуто: топ-10 операторів ринку зовнішньої реклами (за площами та бюджетами), розподіл форматів за площами та бюджетами, топ-20 рекламодавців, структура бюджетів по містах, за форматами, динаміка CPT за 2020 та 2021 рр., дані щодо рекламних форматів та міста, структура бюджетів, площ, GRP, OTS, статистика показників за категоріями.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку зовнішньої реклами України за підсумками 1 кварталу 2021 року. Розглянуто: топ-10 операторів ринку зовнішньої реклами (за площами та бюджетами), розподіл форматів за площами та бюджетами, топ-20 рекламодавців, структура бюджетів по містах, за форматами, динаміка CPT за 2020 та 2021 рр., дані щодо рекламних форматів та міста, структура бюджетів, площ, GRP, OTS, статистика показників за категоріями.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку Digital Out-of-Home в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку зовнішньої реклами, головний світовий ООН-тренд, частка цифрових панелей у 2019 р. - 4 місяців 2021 року, інвестиції у розвиток цифрових мереж, ключові міста української DOOR реклами, фактори, що вплинули на ринок, категорії клієнтів цифрових панелей у 2019-2020 рр., категорії рекламодавців OOH та DOOR реклами у 2020 році, категорії DOOR рекламодавців другого десятка 2019 та 2020 рр., частки основних форматів, топ операторів ринку зовнішньої реклами.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку зовнішньої реклами України та світу у 2021 році. Розглянуто: огляд outdoor реклами 2021 року, закупівлі DOOH через Programmatic-платформи, кількість соціально значущих компаній.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами України на перше півріччя 2021 року. Розглянуто: прогнози щодо інвестицій у зовнішню рекламу України на другу половину 2021 року, коментар експерта з тенденцій ринку в 1 половині 2021 року, активне відновлення обсягів розміщення комерційних клієнтів на ринку Out Of Home Media, ситуація з інвентарем по містах України в 2021 Digital складової ООН Media у 2021 році, згідно з прогнозами, приріст до показника 2020 року.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку зовнішньої торгівлі України. Розглянуто: коментар експерта з ринку, проблеми ринку, проблеми операторів ринку, зміна ринку зовнішньої реклами в Україні за останні 10-15 років, вплив пандемії коронавірусу на ринок зовнішньої реклами України, диджиталізація ринку, перспективи розвитку ринку зовнішньої реклами в Україні, на думку експерта .
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами України на перше півріччя 2021 року. Розглянуто: прогнози щодо інвестицій у зовнішню рекламу України на другу половину 2021 року, коментар експерта з тенденцій ринку в 1 половині 2021 року, активне відновлення обсягів розміщення комерційних клієнтів на ринку Out Of Home Media, ситуація з інвентарем по містах України в 2021 Digital складовою ООН Media у 2021 році, згідно з прогнозами, приріст до показника 2020 року.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку ООН&DOOH реклами в Україні за підсумками 1 півріччя 2021 року. Розглянуто: динаміка зміни глобального ВВП та рекламного ринку з 2013-2021 рр., згідно з прогнозами, тренди ООН у світі, динаміка зміни обсягів зовнішньої реклами з 2019 року, частка зовнішньої реклами на рекламному ринку з 2019-2022 рр., динаміка зміни ВВП та рекламного ринку України, динаміка зміни обсягів зовнішньої реклами в Україні за 2021/2020 рр., частка DOOH на ринку зовнішньої реклами з 2019-2021 рр., основні тенденції у зовнішній рекламі найближчим часом.
У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку зовнішньої реклами (ООН) в Україні за підсумками 2020 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку у звітному році, динаміка кількості інвентарю у грудні 2020/2019 рр., питома вага інвентарю у Києві, розподіл інвентарю по містах, зайнятість інвентарю по топ-6 містам, реклама у цифровому сегменті, топ-20 категорій рекламодавців , Топ-20 категорій рекламодавців.
Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку ООН-реклами України за підсумками 2020 року. Розглянуто: інвестиції в Out-of-Home (щитова зовнішня, транспортна реклама, внутрішня реклама, Digital (DOOH), реклама в кінотеатрах) у 2020 році, потенціал охоплення ООН, структура ринку за форматами реклами (біллборди/призми, сітілайти, скроли, беклайти, DOOH, інші), Топ-10 категорій та ТМ у 2020 р., топ брендів-лідерів з рекламної динаміки, короткі висновки, динаміка мобільної аудиторії.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку ООН-реклами України за підсумками 2 кварталу 2020 року. Розглянуто: інвестиції в Out-of-Home (щитова зовнішня, транспортна реклама, внутрішня реклама, Digital (DOOH), реклама в кінотеатрах) у 2 кварталі 2020 року, потенціал охоплення ООН (порівняння показників у 2020 та 2015 рр.), структура ринку за форматами реклами (біллборди/призми, сітілайти, скроли, беклайти, DOOH, інші), Топ-10 категорій та ТМ за 1 півріччя 2020 р., топ брендів-лідерів з рекламної динаміки, короткі висновки, динаміка мобільної аудиторії.
У звіті подано аналітичну інформацію щодо ринку ООН-реклами України за підсумками 1 кварталу 2020 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку зовнішньої реклами в Україні в 1 кварталі, кількість операторів та SOV площин по областях України в 1 кв. 2020 року, структура рекламного інвентарю по містах, Топ категорій з інвестицій, Топ брендів з інвестицій, Топ-10 рекламодавців 2020, короткі висновки, вплив COVID-19 на зовнішню рекламу.
Звіт містить аналітичні дані щодо ринку ООН-реклами України за підсумками 2019 року та прогнози на 2020 рік. Розглянуто: інвестиції в Out-of-Home з 2017-2019 рр., потенціал охоплення ООН 2014/2019 рр., найбільш популярні формати зовнішньої реклами по найбільших містах України, трансформація ринку зовнішньої реклами Києва, топ-10 категорій зовнішньої реклами та топ реклами , огляд тенденцій DOOH, попит/ціни/інвентар/диджиталізація OOH за 2019/2020 рр., згідно з прогнозами, висновки та прогнози.