Цей огляд містить інформацію щодо ринку піротехнічної продукції в Україні. Розглядаються основні тенденції, а також попит, обсяг продажів, основні гравці.
Піротехнічна диверсифікація Український ринок, який нещодавно переступив поріг 100-мільйонного гривневого обороту, зростав переважно за рахунок збільшення замовлень від фізичних осіб: весілля, ювілеї, інші важливі дати. Причому не менше десятої частини доходів від продажу піротехнічної продукції та проведення «вогняних шоу» осідають у кишенях торговців столичного ринку піротехніки.
Піротехнічний бізнес у багатьох країнах світу – сімейний. Найстаріша піротехнічна компанія Європи – французька Lacroix-Ruggieri, з якою зараз співпрацює українська «Танець вогню», – переходить у володіння від батька до сина протягом 250 років.
Феєрверк, собівартість якого складає 3 долари, у нас продається за 300 гривень. Однак не варто думати, що все це двадцятикратне "підйом" дістається торговцям на місцях. Для того, щоб закуповувати піротехніку там, де вона виробляється, потрібно спочатку, умовно кажучи, поїхати в Китай і пожити там не один місяць (щоб обрости потрібними зв'язками). У разі вдалої закупівлі, партію товару доведеться везти морем до Гамбурга (у Європі всього два порти, призначені для подібних вантажів), потім суходолом через Польщу в Україну. З урахуванням усіх транспортних витрат та митних витрат, все це "задоволення" може обійтися в
Експерти відзначають зростання та сегменту піротехнічних послуг. Розвиток корпоративної культури у столиці призвело до того, що суттєво зросла кількість замовлень на організацію піротехнічних шоу, скажімо, з нагоди корпоративної вечірки. Дедалі частіше такі шоу замовляють і приватні особи. Фінансова ємність цього сегмента зростає набагато швидше, ніж кількісна складова. Компанії готові витрачати на шоу дедалі більше. Наприклад, якщо кілька років тому середнє замовлення на такі заходи не перевищувало $500–1000, то зараз воно досягає