В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку легкої промисловості в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: індекс змін виробництва в серпні 2024 для галузі легкої промисловості, індекс змін виробництва, частка підприємств легкої промисловості, які нарощували обсяги виробництва, у серпні 2024 року, динаміка індексу змін виробництва в секторі легкої промисловості в Україні за 2022-2024 рр., індекс змін продажів за 2022-2024 рр., рівень завантаження потужностей порівняно до "до війни", індекс змін експорту за 2022-2024 рр., головні напрямки експорту, серпень 2024 року, нетарифні бар’єри для експорту підприємств легкої промисловості, найважливіші проблеми для опитаного бізнесу у сфері легкої промисловості станом на серпень 2024.
В матеріалі міститься маркетингове дослідження сталості легкої промисловості в Україні та світі за 2024 рік. Розглянуто наступне: частка легкої промисловості від загальних глобальних викидів парникових газів, обсяг текстильних відходів по всьому світу щорічно, світове виробництво волокна за 1975-2030 рр., співвідношення натуральних та штучних волокон у світі за 2022 рік порівняно із 2020 роком, частка поліестеру від глобального споживання волокон у 2024 році, частка волокон вторинної переробки, переваги конопляного волокна, обсяг врожаю бавовни та конопель з 1 га, споживання води на 1 га бавовною та коноплями.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку дитячого одягу в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: специфіка ринку дитячого одягу в Україні, обсяг ніші для брендів в Україні від загального попиту ринку, цільова аудиторія, як виглядає роздріб в Україні, найважливіші характеристики брендів,приклади позитивного впливу брендів у 2023 році, специфіка маркетингу дитячих брендів в Україні.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу в Україні за квітень 2024 року. Розглянуто наступне: топ-25 компаній, що спеціалізуються на виробництві одягу для немовлят, спортивних і лижних костюмів, купальників тощо, капелюхів та інших головних уборів, рукавичок, ременів, шалей, шийних хусток, краваток, сіток для волосся тощо за доходами в Україні за квітень 2024 року.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку виробництва речей в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість СПД галузі виробництва речей у розрізі місця реєстрації за 2023 рік, приріст СПД галузі виробництва речей у розрізі місця реєстрації за 2019-2023 рр., структура СПД галузі виробництва речей у розрізі місця реєстрації, загальноорганізаційна структура, основні виклики галузі, кількість зареєстрованих найманих працівників у юридичних осіб станом на кінець 2023 року, приріст кількості найманих працівників у юридичних осіб у розрізі регіону за 2019-2023 рр., фінансові виклики галузі, приріст податкових платежів та єдиного соціального внеску СПД у розрізі місця реєстрації, стратегії розвитку в умовах невизначеності, роль професійних асоціацій, освітні запити підприємців.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку текстилю, одягу, шкіри та взуття в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість операторів ринку станом на кінець 2023 року, кількість зареєстрованих СПД, що не перебувають у процесі припинення у розрізі областей, структура ринку за статусом господарської діяльності за 2021-2023 рр., приріст зареєстрованих СПД у розрізі місця реєстрації у порівнянні з попереднім роком за 2022 та 2023 роки, рейтинг 25-ти українських виробників з експортним потенціалом, частка операторів у рейтингу 25-ти лідерів за виручкою у розрізі регіонів, виклики в асі війни, сума доходів СПД легкої промисловості, сума експорту та імпорту товарів легкої промисловості, частка експорту продукції легкої промисловості у розрізі географічних макрорегіонів, експорт товарів легкої промисловості у 2023 році, частка імпорту у розрізі географічних макрорегіонів, частка імпорту основних країн-імпортерів від загального імпорту, імпорт товарів легкої промисловості у 2023 році, перспективи розвитку галузі.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу, взуття і текстилю в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: кількість виробників легпрому у 2023 році, сукупний дохід виробників легпрому за 2023 рік, ключові проблеми в умовах війни у галузі легпрому, топ-3 області за кількістю зареєстрованих операторів ринку, найбільші виробники одягу, взуття, текстильних та шкіряни виробів в Україні за 2023 рік, забезпеченість виробників українськими матеріалами, лідери імпорту матеріалів в Україну, частка китаю в імпорті взуття зі шкіри та текстилю, імпорту валіз, сумок, футлярів та інших аналогічних виробів, експорт українських товарів легпрому за 2021 та 2023 рр., основні споживачі українського легпрому станом на кінець 2023 року, перспективні товари для експорту з України.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу та взуття в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: частка українського ринку одягу та взуття, що належала світовим торговим операторам станом на 2019-2022 рр., основні фактори, які впливають на попит на одяг та взуття, що впливає на формування асортименту ринку одягу, частка топ-5 категорій одягу у 2023 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: обсяг продажів вишиванок українських брендів за 2023 рік порівняно із 2022 роком, скільки вишитих сорочок продали українські бренди за 2021-2023 рр., виторги брендів, конкуренція на ринку етноодягу в 2024-му, портрет споживача.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку вишиванок в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: динаміка кількості оголошень про продаж вишиванок та відгуків на них за 2020-2024 рр., міста-лідери за попитом на вишиванки в 2023 році.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку торгівлі одягом в Україні та світі за 2023 рік. Розглянуто наступне: хто з іноземних брендів повернувся в Україну станом на 1 квартал 2024 року, умови повернення великих брендів в Україні, обсяг і оборот ринку ритейлу у ЄС за 2015-2023 рр., топ-10 модних брендів світу, топ-10 брендів одягу у світі за показником brand value, чому для України важливе повернення топ-брендів, країни-походження найдорожчих брендів, кількість брендів у країнах світу.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку моди в Україні. Розглянуто наступне: виробничий базис модної індустрії в Україні до війни, частка виробництва одягу в структурі галузі, частка переробної промисловості у ВВП проти сусідніх країн, найбільші країни-експортери текстилю у 2022 р, вартість імпорту та експорту продуктів переробної промисловості за 9 місяців 2023 року, структура імпорту та експорту, турецька частка в імпорті України, проблеми з якими стикається сучасне виробництво одягу, привабливість брендів завдяки бренду країни, перспектива розвитку на африканському ринку.
В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку одягу в Україні. Розглянуто наступне: найбільші мережі польських брендів за кількістю магазинів в Україні станом на грудень 2023 року, найбільші ритейлери за доходом в 2022 році, частка польських брендів на ринку України, плани польських ритейлерів одягу на 2024 рік.
В матеріалі міститься інформація по ринку швейного виробництва в Україні. Розглянуто наступне: історія одного з гравців ринку, асортимент виробів, державні гранти в індустрію, модернізація виробництва.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку fashion-рітейлу в Україні. Розглянуто таке: ситуація у fashion-індустрії під час війни, розгляд реальних викликів, з якими зіткнулися модні українські бренди в умовах війни, таких як втрата команд, боротьба за виживання та спроби підтримки, благодійна діяльність та переорієнтація бізнесу, експорт та франшиза як стратегія виживання , розгляд стратегій, включаючи перехід до експорту, розширення бізнесу через франшизу та розвиток нових ринків, співробітництво зі світовими зірками, роль великих світових імен у підтримці українських брендів та привернення уваги до ситуації в Україні через fashion-індустрію, проблеми, що стримують розвиток індустрії, обговорення суттєвих чинників, що обмежують розвиток української fashion-індустрії, зокрема обмеження оплати послуг за кордоном та інші аспекти, потреба державної підтримки, розгляд вимог та очікувань українських модних брендів до держави, включаючи питання прозорості та підтримки галузі, як українські бренди сприймаються у світовому контексті особливо в умовах війни, і як це може вплинути на їх місце на ринку.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку легкої промисловості України. Розглянуто таке: стан та тенденції галузі легкої промисловості України станом на середину 2023 року, вектори відновлення національної економіки країни, реалії легкої промисловості та завдання в умовах війни, ситуація з розмитненням сировини, податкова галузева динаміка, аспекти блокування податкових накладних, ключові виклики індустрії у розріз регіонів, коментарі учасників ринку, грантові можливості ринку.
Стаття надає велику інформацію про виклики, які стоять перед українськими виробниками текстилю у контексті стратегії ЄС до 2030 року. Розглянуто наступне: проблема текстильних відходів, кількість та обробка текстильних відходів у Європі, частка текстильних відходів, що відправляються на сортування, екологічний вплив текстильної галузі, зростання споживання текстилю, його вплив на викиди вуглецю, мікропластик при пранні, використання пестицидів у бавовняній промисловості та негайне попадання текстилю у смітник, стратегія ЄС у сфері текстилю, спрямована на подолання екологічних викликів, зокрема, плани з переробки волокон та збільшення рівня переробки відходів, ризики для українських виробників, проблеми, з якими стикаються українські виробники текстилю, такі як сміття та відходи, реципієнт "секонд-хенду", технічні обмеження для експорту продукції та інші, рекомендації щодо експорту до ЄС, можливі ризики та виклики для українських виробників, три критерії підготовки до експорту.
У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку рітейлу одягом в Україні. Розглянуто таке: відкриття магазинів міжнародних брендів в Україні, отримання іноземних брендів перспектив на українському ринку, історія розвитку міжнародного рітейлу в Україні, розвиток міжнародного рітейлу в епоху цивілізованої торгівлі, вихід брендів на центральні вулиці та роль ТЦ у розвитку міжнародного бренду, стратегія вибору локацій розвитку мережі в Україні; інші тенденції ринку.