У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку контрацептивів в Україні у 2021 році. Розглянуто: визначення споживчої цінності контрацептивів для прийняття надалі раціональних рішень щодо удосконалення системи забезпечення протизаплідними засобами українських жінок-споживачів, максимальні діапазони готовності платити (точки граничної дешевизни та дорожнечі) для всіх існуючих фармацевтичних видів контрацепції (гормональної, негормональної, медичних виробів) у вікових та дохідних квотах, цінова чутливість.
Її річний обсяг виробництва складає 120 млн. штук, що дозволяє покривати 20% українського ринку, а також експортувати до Польщі, Росії, Грузії, Білорусі, Угорщини та Словаччини. Через оптимальне співвідношення невисокої вартості (6-9 грн. за упаковку 3 шт.) та якості на рівні розкручених брендів презервативи "Перфект" досить швидко опинилися серед лідерів вітчизняного ринку. У зв'язку з цим керівництво Новояворівської фабрики цього року запланувало відкрити дві нові лінії виробництва. Але у червні 2010 року Господарський суд Львівської області наклав арешт на все майно підприємства та саму торгову марку – через кредиторську заборгованість. Тому подальша доля фабрики поки що залишається під великим питанням. За словами власника контрольного пакету акцій "Перфект" Єжи Коніка, із судовим арештом підприємство стикається не вперше. У вересні 2009 року з цієї причини завод навіть припинив роботу, але тоді ситуацію вдалося врегулювати. Як скластися доля в цьому випадку, наразі невідомо. Поки український виробник веде судові позови, частка імпортних презервативів в Україні зростає. Так, за даними експертів, обсяг ввезення латексних виробів у 2010 році порівняно з 2009-м збільшився на
Минулого року ця структура придбала 15,5% акцій, близьких до росіян голландської фірми Beleggingsmaatschappij Lemore BV (BLBV), яка володіла брендом Contex і постачала презервативи до країн СНД (крім України). На початку цього року пакет SSL International у BLBV збільшився до 51%, на що було витрачено порядку.
Єдиний вітчизняний виробник латексних виробів збільшує виробничі потужності. Наразі фабрика випускає 30 млн. виробів. В Угорщину мають намір експортувати не більше 40% продукції, решта 60% підуть на внутрішній ринок. Нині на українському ринку фабрика займає
Навесні 2006 р. купували презервативи 19% українців, які мешкають у містах з чисельністю понад 50 тис. мешканців. Основна частина споживачів цієї продукції - люди від 20 до 39 років. На частку припадає 64% куплених презервативів, причому молодь від 20 до 29 років є найактивнішим покупцем - 38,7% (діаграма 1). Як зазначають учасники ринку, основна частина споживачів презервативів -