В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку льоду та холодних напоїв в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: вартість льоду станом на липень 2024 року порівняно із червнем 2024 року, вплив дефіциту льоду на продажі ресторанного бізнесу, очікуваний ріст вартості менб до осені 2024 року.
У звіті подано аналітичні відомості щодо ринку гарячих напоїв в Україні за підсумками 2018 року. Розглянуто: помісячну динаміку продажів гарячих напоїв в Україні з січня 2017 по грудень 2018 рр., динаміку продажів за категоріями (чай, каву та інші) за 2017/2018 рр., приріст категорій за два останні роки, короткі висновки.
У звіті подано аналітичні відомості щодо ринку гарячих напоїв в Україні за підсумками 2018 року. Розглянуто: характеристика, стан та тенденції, основні гравці ринку чаю, ринку кави, динаміка продажів у категорії "гарячі напої" в Україні з січня 2017 по грудень 2018 рр., динаміка продажів за категоріями та підкатегоріями кавового ринку, динаміка середньої ціни, топ- 10 ТМ у категорії "заварної кави", середні ціни, топ ТМ на ринку чаю, динаміка продажів, найбільші гравці на ринку чаю за підкатегоріями.
У даному матеріалі представлений комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів у період з 1 кварталу до поточного (3 кв.) 2018 року. у розрізі топ-6 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Актуаль Лакто Чай, Jaffa Ice Tea, San Benedetto).
Огляд містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2017 року у розрізі топ-4 брендів, що представлені на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, San Benedetto).
У цій публікації міститься комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2016 року у розрізі топ-8 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Sanday, Pfanner, Tisana, San Benedetto).
Матеріал містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2015 року у розрізі топ-8 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Sanday, Pfanner, Tisana, San Benedetto).
Публікація містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2014 року у розрізі топ-8 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Sanday, Pfanner, Tisana, San Benedetto).
Огляд містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2013 року у розрізі топ-8 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Sanday, Pfanner, Tisana, San Benedetto).
У цьому огляді наведено інформацію щодо ринку холодного чаю України. Розглядається ситуація на ринку, основні тенденції ринку холодного чаю, а також портрет споживача холодного чаю в Україні, темпи зростання/падіння українського ринку холодного чаю, оператори ринку холодного чаю, ємність ринку холодного чаю, Динаміка споживання холодного чаю в Україні, частки гравців ринку холодного чаю чаю, Представленість брендів у торгових точках, цінова сегментація ринку холодного чаю, споживчі переваги, прогнозні показники.
Публікація містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2012 року у розрізі топ-8 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Sanday, Pfanner, Tisana, San Benedetto).
В огляді подано інформацію щодо ринку холодного чаю України. Розглядаються обсяги продажу у 2012 році, частки лідерів ринку, а також основні торгові марки на ринку холодного чаю, обсяг ринку холодного чаю у 2009-2011 роках. та інше.
Як зазначає аналітик консалтингової компанії Pro-consulting Серафима Русинович, незважаючи на невдачу перших спроб впровадження холодного чаю на ринок України через високу вартість продукції, даний сегмент ринку безалкогольних напоїв на сьогоднішній день є одним з тих, що найбільш динамічно розвиваються. Розвиток ринку розпочався з впровадження у виробництво прохолодних напоїв міжнародними корпораціями Coca-Cola (під ТМ Nestea) та PepsiCo, які мали налагоджену дистрибуцію та значний парк холодильників у місцях продажу. До 2011 року компанії утримували близько 77% ринку холодного чаю в Україні. Незважаючи на кризу, ринок холодного чаю в Україні активно розвивався, показуючи рекордні темпи зростання на рівні 50% на рік у 2006-2009 роках. Хоча загальний ринок безалкогольних напоїв 2009 р. скоротився на 12-15%. За даними компанії Pro-consulting, у 2010 р. ринок дещо призупинив свій розвиток — приріст склав 19% у натуральному та 21% у грошовому вираженні. «У 2011 р. ринок продовжує
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку холодного чаю. Розглядається таке: тенденції розвитку ринку холодного чаю в Україні, показники ємності ринку холодного чаю в Україні, найбільші оператори на ринку холодного чаю в Україні, частка основних операторів ринку, показники обсягів імпорту холодного чаю в Україну, обсяги експорту готового холодного чаю з України, найбільші компанії експортери холодного чаю в Україні, цінова політика на ринку холодного чаю, короткі прогнози розвитку ринку.
Огляд містить комплексний рейтинг брендів холодного чаю за результатами голосування споживачів за результатами 2011 року в розрізі топ-10 брендів, представлених на ринку (Nestea, Lipton Ice Tea, Біола Ice Tea, Росінка, Ahmad Ice Tea, Jaffa Juce Tea, Sanday, Pfanner, San Benedetto, Top Tea).
На ринку холодного чаю кризи, як і не бувало. Ринок не лише не впав, а й продовжив своє зростання, незважаючи на всі фінансові колізії економіки. За прогнозами учасників ринку, цього року розвиток ринку лише продовжиться.