У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку яхтових стоянок (марин) у Туреччині у 2022 році. Розглянуто: стан і тенденції турецького ринку яхтових стоянок, фактори, що сприяють його зростанню та розвитку, фактори, що стримують розвиток ринку марин у Туреччині, набір послуг, що надаються в гаванях, число яхтових стоянок в Туреччині, фактори, що впливають на вартість послуг гаваней.
На базі Євпаторійського морпорту планується створення яхтової марини на 1,5 тис. швартувальних місць. Проект також передбачає створення сучасної берегової інфраструктури з обслуговування яхт, 4-зіркового готельно-розважального комплексу на 900 номерів. Вартість проекту - 170 млн доларів. Також пропонується створити яхтову марину в Алушті. Проектом передбачено будівництво яхтового порту на 300 швартувальних місць та 4-зіркового готельного комплексу на 400 номерів. Вартість проекту - 45 млн доларів. Крім того, інвесторам пропонується взяти участь у проекті створення яхтової марини (яхтового порту) у селищі Гурзуф. Проект розрахований на
У цій статті представлена інформація про імпорт моторних човнів та яхт України.
"Кілька років тому в Балаклаві від навантаження перекинувся катер. Тоді загинула дитина. Звичайно, небезпечно відшвартовуватись у шторм. Якось яхту викинуло на берег, ніхто не загинув, але судно розбилося, зникли речі, документи. Потрібно обов'язково стежити за прогнозом погоди, щоб такого не сталося. Багато неприємностей трапляється через алкоголь. Деякі клієнти "беруть", влаштовують бійки, доводиться викликати міліцію", - розповів капітан. А ось яхти відрізняються від катерів комфортністю та стоять від
Незважаючи на те, що в кількісному вираженні значний обсяг реалізації (75-80%) на ринку складають моторні човни завдовжки до 4 м, основний заробіток продавцям водно-моторних плавзасобів приносили катери та яхти завдовжки більше 8 м і вартістю понад $60 тис. Але попит на таку техніку забезпечують державні чиновники найвищого рангу та великі бізнесмени. Ні перші, ні другі особливо не афішують придбання таких транспортних засобів.
Якщо 2007 р. аналітики говорили про зростання продажів дорогих суден вартістю $500 тис. і вище, то в цьому ходовому став середній сегмент ($80–150 тис.). У спеціалізованих компаніях відзначають, що це пов'язано з відходом ряду бізнесменів від бажання помірятися яхтами та їхньою переорієнтацією на оптимальні для річки варіанти довжиною до 10 м. На зміну ситуації оперативно відреагували імпортери. Наприклад, за рахунок агресивного маркетингу свої позиції у боротьбі за покупця посилили компанії, що представляють американські Brunswick Corporation (торгова марка BayLiner), Four Winns, Crownline Boats та ін., сумарна частка яких збільшилася з 40% у минулому році до 60% у цьому. . Зробити це їм вдалося за рахунок падіння частки старожилів: Rinker, Monterey, Sea Ray, Larson. У 2008 році жодної активності щодо просування їхньої продукції не було.
Яхтовій різноманітності в Україні заважають відсутність культури споживання дорогого продукту та зайва присутність політики. 2007 року на українському ринку моторних яхт з'явилися корпоративні покупці. До цього часу, принаймні протягом останніх трьох років, подібного не було. Крім того, в Україні (о диво!) було зафіксовано випадки, коли дорогі моторні яхти повністю проходили митне "очищення" в Україні. Раніше, як неодноразово писалося, українські власники дорогих яхт, щоб мінімізувати витрати (мито на моторні яхти становить 32% від вартості), реєстрували свої судна під прапорами інших держав. Можна сміливо сказати, що у такому статуті в Україні існувало 99% моторних яхт.
Інтерес до нестандартних видів бізнесу в Україні невпинно зростає. Зараз, коли, здавалося б, "найреальніші" і прибуткові ніші зайняті, багато хто починає шукати щось особливе, і в цьому, як не дивно, процвітають. Одна з таких справ – спорудження яхт – набирає обертів у країні. І, як з'ясувалося, багато верфів розпочинали без стартового капіталу, організовувалися спонтанно і зі здоровою часткою авантюризму. З нуля підняти виробництво яхт - праця титанічна, але, як виявилося, цілком реальна. Так, "стартанути" може практично кожен умілий інженер або керівник, який досить добре знається на предметі, тобто. не тільки любить яхтинг, а й знає, що пощо.
Вартість прокату човна залежить від його технічних характеристик. Фахівці ділять яхти на два види: моторні та парусно-моторні. Білі моторні яхти називають дачами на воді через підвищену комфортність. У судна розміром від 9 м є надбудова та обов'язковий стандартний набір зручностей: кілька просторих кают, ізольований санвузол, зручний камбуз, сандек (місце для загоряння), широкий кормовий майданчик (для купання), холодильник, аудіотехніка. І найголовніша відмінність – величезний мотор, за допомогою якого можна мчати по воді зі швидкістю 80 км/год. Вартість таких яхт починається від 200 тисяч євро. А прокат-мінімум $300 за годину.
Що являє собою новий потужний аквабайк від ВКР, дізналися під час тест-драйву, що відбувся на озері Шаста, що у штаті Каліфорнія (США). Перед презентацією новітніх розробок представники компанії влаштували для журналістів своєрідне шоу. У невелику протоку один за одним на великій швидкості виходили катери і гідроцикли всього модельного ряду, виробленого компанією ВКР. А це близько двох десятків різних моделей. 255 та See-Doo RХТ-Х 255 - були представлені останніми: від своїх побратимів за модельним рядом їх легко "можна було відрізнити за кольором та дизайном спеціально розробленим під керівництвом Дениса Лапонтена, віце-президента ВКР з дизайну, у власному ательє ВКР, розташованому у канадському Валькурі.
Український катерно-яхтовий ринок насичений продукцією на 70%, причому сильного національного виробника немає. Бо українські кораблі, на жаль, поступаються іноземним. Здебільшого у дизайні. На жаль, дуже складно за кілька років надолужити той багаторічний досвід, який є в американців чи італійців. При цьому вартість вітчизняного продукту лише на 20% нижча за закордонні аналоги. Тому не дивно, що, купуючи катери та яхти, українці віддають перевагу іменитим іноземним брендам, особливо якщо йдеться про купівлю судна вартістю понад $40 тис. Хоча ринок у країні зародився на зорі нового тисячоліття, сьогодні у нас представлені всі провідні світові бренди.