1008

Jewelry market are going to decline for 2-3 years - Alexander Sokolov, Head of the Analytical department of Pro-Consulting. iPress

sokolov2_small.jpgТаку думку у статті для Forbes.ua висловивдиректор аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting Олександр Соколов.

За словами експерта, до ювелірних виробів перестали ставитися як до предметів розкоші, а їх придбання все частіше стає результатом спонтанної покупки, тому рідко буває дорогим.

"Все разом - підвищення цін на золото, кризові явища в економіці і скорочення витрат населення - вплинуло на зміщення переваг у бік недорогих срібних виробів. Ціни на срібло на світовому ринку практично в 60 разів нижчі, а попит на них - вищий. Торік ювелірні заводи, в тому числі лідер - Київський ювелірний завод з часткою ринку 43% - виготовили 23,9 тонни срібних ювелірних виробів, і 12,5 тонни золотих", - аналізує він.

Соколов також наголошує, що прогнози розвитку ринку ювелірних виробів не можна назвати сприятливими: "Окрім наслідків економічної кризи, вплив на нього робить і державне регулювання. Враховуючи майбутні зміни в податковому законодавстві (скасування пільг зі сплати ПДВ для торговців ювелірними виробами), багато що залежатиме від того, чи зможе Союз ювелірів України мінімізувати ризики майбутніх реформ для учасників ринку".

Експерт каже, що на ювелірному ринку є багато невеликих гравців, а для них це може мати серйозні наслідки.

"У зв'язку з кризою відбулися зміни і в ювелірному ритейлі. Кількість окремих прилавків, кіосків, а також торговельних кіосків у переходах скоротилося, а основними гравцями стають великі магазини і великі мережі. зокрема, найбільш популярними серед покупців залишаються магазини Київського ювелірного заводу з часткою 22%, Zarina (22%) і "Укрзолото" (21%)", - додав фахівець.

За його словами, негативні тенденції на ринку ювелірних виробів будуть переважати і в найближчі 2-3 роки, що призведе до скорочення ринку, як у натуральному, так і в кількісному вираженні.

"Поліпшити ситуацію може зниження цін на дорогоцінні метали, як, наприклад, в кінці квітня 2013 року. Це призведе до зниження вартості готової продукції та її більш доступної ціни для споживачів", - резюмував директор аналітичного департаменту компанії Pro-Consulting.

Джерело: портал iPress

Date of placement: 01.07.2013
next

Other news

Contact us