В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку зовнішніх послуг з управління об'єктами в Австрії за 2021 рік. Розглянуто наступне: очікуваний обсяг ринку зовнішніх послуг з управління об'єктами до 2021 року, обсяг зростання сегменту офісних будівель на ринку зовнішніх послуг з управління об'єктами у 2017 році, обсяг зростання технічних послуг, клінінгових послуг, послуг кейтерингу та охорони, топ-3 найбільших підсегментів в управлінні інфраструктурою за обсягами ринку, частка інфраструктурних, технічних та підприємницьких послуг, розвиток внутрішніх та зовнішніх послуг за 2011-2021 рр.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку доставки товарів, куплених в інтернеті України. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку e-commerce, вплив карантину на розвиток ринку e-commerce, приріст онлайн покупки навесні 2020 року, зміна поведінки покупців, приріст продажів за популярними сегментами, популярні напрямки посилки товарів.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку доставки товарів, куплених в інтернеті України. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку e-commerce, вплив карантину на розвиток ринку e-commerce, приріст онлайн покупки навесні 2020 року, зміна поведінки покупців, приріст продажів за популярними сегментами, популярні напрямки посилки товарів.
Рівень розвитку виставкового бізнесу прийнято зіставляти з рівнем розвитку країни загалом. Громадська організація "Виставкова федерація України" оприлюднила статистичні дані щодо виставкової діяльності в країні за 2007 рік. За інформацією ВФУ, за минулий рік в Україні було проведено 1088 виставкових заходів (593 виставки та 495 ярмарків, 394 з них організовано київськими компаніями). Із загальної кількості заходів 14% мали статус міжнародних, 36% – національних, 45% – міжрегіональних, 5% – регіональних.
Рівень розвитку виставкового бізнесу прийнято зіставляти з рівнем розвитку країни загалом. Громадська організація "Виставкова федерація України" оприлюднила статистичні дані щодо виставкової діяльності в країні за 2007 рік. За інформацією ВФУ, за минулий рік в Україні було проведено 1088 виставкових заходів (593 виставки та 495 ярмарків, 394 з них організовано київськими компаніями). Із загальної кількості заходів 14% мали статус міжнародних, 36% – національних, 45% – міжрегіональних, 5% – регіональних.