В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку хімчисток в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: виторг досліджуваної мережі хімчисток за 2023 рік, вартість відкриття хімчистки, кількість клаєнтів у мережі, середній чек у мережі, частка ринку оператора ринку у 2024 році, частка В2В клієнтів, вартість послуг в мережі, мета мережі на 2024 рік.
У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку хімчисток України. Розглянуто: стан та динаміка ринку послуг хімчисток за рік, зростання розцінок на послуги, найбільш затребувані послуги, коментар експерта про кількість та дефіцит хімчисток на ринку України, портрет аудиторії.
В огляді представлені аналітичні відомості щодо початку бізнесу мережі ландроматів (пралень самообслуговування) у Києві. Розглянуто: коротку характеристику ринку, європейську практику бізнесу, основні статті витрат на його початок, комплекс обладнання для одного ландромату, рівень рентабельності та термін окупності проекту.
У статті наведено короткий огляд ринку хімчисток України, а саме: характеристика основного оператора ринку, сума необхідних інвестицій у розвиток галузі, оцінка оператора ринку його конкурентного середовища, основні вимоги до підбору персоналу, середній чек на послуги хімчисток, маркетинг сфери, портрет споживача.
У цьому дослідженні представлена аналітична інформація щодо ринку хімчисток України, розглядається наступне: обсяги ринку послуг хімчиток Москви, Німеччини, Італії, США, особливості ведення бізнесу, переваги бізнесу та мінімальна сума вкладень, його недоліки та ризики.
Звіт містить аналітичні дані щодо ринку хімчисток України за підсумками 2015 року. А саме: тренди ринку у 205 р., кількість підприємств, які офіційно працювали у 2014 р., кількість зайнятих у даній сфері, перелік основних учасників ринку, сума стартового капіталу на початок бізнесу, обсяг ринку у 2014/3 кварталі 2015 р., темп зростання попиту у 2015 р. порівняно з 2014 р., розцінки на послуги хімчисток Києва, економічні показники діяльності хімчисток країни у 2014/13 рр.
Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку послуг з хімічних чисток. Розглядається таке: тенденції попиту на ринку послуг хімчисток України, частка споживачів, які звертаються до хімчисток у разі, якщо не можуть самостійно позбутися плям, частка хімчисток Києва, які підвищили ціни на послуги, причини зростання цін на послуги хімчисток.
Цей огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку послуг хімчисток. Розглядається таке: тенденції на ринку послуг хімчисток в Україні, попит на українському ринку послуг хімчисток, причини зниження попиту на ринку послуг хімчисток України, кількість компаній, які представлені на ринку послуг хімчисток в Україні, обсяг інвестицій в аквачистку, ціни на деякі види послуг.
Огляд містить інформацію щодо ситуації на українському ринку послуг хімчисток. Розглядається наступне: темпи зростання послуг хімчисток та пралень в Україні у 2009 році, показники обсягу ринку послуг хімчисток по Україні та у Києві динаміці з 2007 по 2009 рр., кількість підприємств хімічного чищення в деяких містах України у 2008 році, насиченість ринку послуг хімчисток, тенденції попиту на ринку послуг хімчисток, основні споживачі послуг сучасних хімчисток та пралень в Україні, рентабельність бізнесу.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку послуг хімчисток. Розглядається таке: насиченість ринку послуг хімчисток України, площа приміщення хімчистки згідно із законодавством України, перешкоди для відкриття бізнесу хімчисток, основні документи, що регламентують роботу пралень та хімчисток.
В огляді подано інформацію щодо українського ринку хімчисток. Розглядається таке: ситуація на ринку, кількість хімчисток в Україні, частка замовлень готелів, закладів громадського харчування, автозаправок та ін. у структурі доходів невеликих хімчисток, деякі оператори ринку хімчисток в Україні, способи оформлення замовлень на ринку хімчисток.
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку хімчисток. Розглядається таке: тенденції попиту на ринку хімчисток України, деякі оператори ринку хімчисток, перспективи розвитку ринку побутових послуг в Україні, обіг деяких компаній на ринку хімчисток.
Столичні хімчистки переоцінили готовність киян платити за покращення свого гардеробу. Зростання платоспроможності киян та поява в їхньому гардеробі дорогих речей припало на руку хімчисткам - за рік їм вдалося збільшити обороти на третину. Натхненні щедрістю клієнтів компанії почали експериментувати з цінами, підвищивши їх на 100% і більше. Поки що клієнти "не помітили" подорожчання, проте надалі експерти не виключають відтоку замовників.
Віяння часу – хімчистки-салони, де клієнт не тіснився б у черзі до віконця, а у зручних кріслах міг неквапливо обговорити стратегію чищення улюбленої речі з технологом. Такі салони розраховані на "складний" одяг (з несумісних для чищення видів тканин, з делікатними прикрасами), ризик зіпсувати який в інших хімчистках занадто великий. У салоні таку річ вручну розберуть "на запчастини", почистять кожен фрагмент окремо, а потім пошиють. Вартість послуги тут вища, але лише за рахунок опцій. Поки що такий салон має лише одна з мереж, але, за словами фахівців, за ними велике майбутнє.
Кількість хімчисток на душу населення в Україні в десятки разів менша, ніж у європейських країнах. Проте й у нас уже достатньо закладів для того, щоби ефективно вирішувати побутові проблеми. Складнощів на шляху до чистоти виникає всього дві: по-перше, далеко не всі хімчистки пропонують повний перелік послуг, по-друге, клієнт часто змушений стояти в черзі. Хімчисток в Україні поки що небагато, а клієнтів у них достатньо. Тому поки що вони можуть встановлювати націнки в 50-100% за складність та терміновість. Багато хто вже цілком по-європейськи приймає замовлення через Інтернет.
Зростання платоспроможності киян та поява в їхньому гардеробі дорогих речей припало на руку хімчисткам — за рік їм вдалося збільшити обороти на третину. Натхненні щедрістю клієнтів компанії почали експериментувати з цінами, підвищивши їх на 100% і більше. Поки що клієнти «не помітили» подорожчання, проте надалі експерти не виключають відтоку замовників. Учасники ринку кажуть, що, незважаючи на збільшення потоку замовників, привабливість їхнього бізнесу лише знижується. Як підтвердження своїх слів вони наводять той факт, що протягом останнього року у столиці не відкрилося жодної нової спеціалізованої компанії.
Сьогодні у хімчистки нова філософія, пов'язана з появою складних речей, у яких поєднані несумісні тканини, хутро, шкіра, пір'я, декор камінням, аплікацією, бісером. В Україні відкрився перший салон-хімчистка для догляду за ексклюзивними та делікатними речами. Його співробітники не мають права на помилку – надто унікальні речі, не дарма проект назвали "Оскар". Якщо плаття не піддається звичайному чищенню, його чистять вручну. Майстри можуть демонтувати необхідні аплікації чи частини костюма, а після чищення знову зібрати. Стовідсоткова гарантія видалення плям означає: дизайнери, що не виводяться, працюють в штаті, дизайнери закриють прикрасою або вишивкою. Таких унікальних фахівців у країні поки що дуже мало. Але їх і важко навчити – треба народитися з почуттям кольору, стилю, "хімічним" складом розуму.
Фахівці стверджують, що останнім часом столичний ринок хімчисток переживає небувалий підйом. Протягом останніх п'яти років цей сегмент зріс щонайменше вп'ятеро. Причому це не означає, що обсяги кожного оператора зменшилися. Таке активне розширення ринку пов'язано насамперед із підвищенням попиту на послуги хімчисток. За експертними оцінками він щорічно збільшується на 10%.
За даними "Укрсоюзсервісу", 2000 року в нашій країні працювало 256 хімчисток, з них 46 - у Києві. Нескладні підрахунки призводять до простого результату — у середньому послугами однієї хімчистки можуть скористатися трохи більше ніж 190 тис. громадян. Наприклад, у Мілані на 4 млн. жителів припадає 4 тис. хімчисток. Тому можна стверджувати, що ця ніша на ринку залишається досить вільною.