Загалом ідея фотокниг не нова. Професійні фотографи давно замовляють їх для своїх клієнтів у Європі чи США та отримують продукт поштою. Щоправда, надрукований за кордоном альбом коштуватиме $40, а з урахуванням доставки - і всі $80. Утричі-вчетверо дорожче, ніж в Україні. Ціни на фотобуки made in Ukraine починаються від 150 грн. (20 сторінок А5), доставка – 20 грн. Щоб прив'язка до валютного курсу була для кінцевих користувачів не така відчутна, ціни будуть переглядатися лише раз на квартал.
Пропозиція послуг фотодруку стає все більш настирливою. Прогнози про швидку смерть друку з плівок не втілилися в життя. У столичних фотолабораторіях розповідають про високий попит на цю технологію з боку професіоналів, тоді як "цифра" знайшла відгук у менш менш розвинених користувачів. А ось за гроші клієнтів вже розпочинаються справжні маркетингові війни, до яких включаються профільні інтернет-проекти.
Фотобанк - це Інтернет-бібліотека фотографій та інших картинок. Основні його клієнти - дизайнери видавництв, ЗМІ, рекламних агенцій та друкарень. Також останнім часом послугами бібліотек зображень в Україні все частіше стали користуватися маркетологи компаній, які купують картки для виготовлення рекламної, сувенірної, поліграфічної продукції, а також оформлення корпоративних сайтів. Електронні бібліотеки конкурують із фото-студіями, у яких, як правило, ціни вищі.
Змінивши кілька поколінь фотокамер і випробувавши останні технології друку, кияни повертаються до витоків - у столиці почав зростати попит на художні знімки. Ринок вже відреагував на цю тенденцію. Про себе заявляють нові і нові салони, тоді як кількість традиційних лабораторій за рік скоротилася на третину.
Обсяги друку фотографій у столиці за перше півріччя 2006 р. порівняно з аналогічним періодом минулого року зменшились приблизно на 20%. Такий невтішний висновок учасників ринку фотопослуг. Всьому виною, на їхню думку, збільшення в Києві кількості власників цифрових фотоапаратів, які далеко не завжди виводять зображення на папір.
Вітчизняний ринок фотопослуг твердою ходою рухається у бік як європейських стандартів, а й ціноутворення. За останні 20 років український ринок фотопослуг зазнав кардинальних змін. За часів СРСР середньостатистичний громадянин відвідував фотоательє лише з особливих випадків: замовити весільну зйомку, зробити фото до сімейного альбому або "клацнутися" на документи.