В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку роздрібної торгівлі засобами зв'язку в Україні. Розглянуто наступне: топ-25 компаній на ринку роздрібної торгівлі телефонними апаратами, апаратами мобільного зв'язку у спеціалізованих магазинах в Україні за перший квартал 2024 року.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку продажів смартфонів в Україні та світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: компанія, що лідирує у світових поставках смартфонів у 4 кварталі 2021 року, частки провідних компаній на ринку (за обсягами поставок), коментар експерта ринку, смартфони Apple, які є популярними в Україні.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку смартфонів в Україні та світі за підсумками 2021 року. Розглянуто: кількість поставлених для продажів смартфонів компанією Samsung в 2021 році, порівняння обсягів поставок до 2020 р., обсяги поставок компаній Apple, Xiaomi, OPPO (включаючи бренд OnePlus), Vivo, частка поставок на інші компанії, динаміка світового ринку продажів смартфонів за 2 рік та за 4 квартал 2021 року, динаміка продажів з 2015-2021 років. та за 4 кв. 2015 – 4 кв. 2021 р., популярні смартфони в Україні.
В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку смартфонів Apple в Україні на листопад 2019 року. Розглянуто: частка в продажах мобільних пристроїв Apple за перший тиждень продажів IPhone 11 в Україні, середній показник за 10 місяців поточного року, частка тіньового обороту в галузі побутової техніки та електроніки, привабливість ринку України для світових брендів, результати аналізу продажів в Україні пристроїв.
У матеріалі представлені аналітичні відомості щодо ринку б/в смартфонів в Україні за 2018 рік. Розглянуто: споживчі переваги при виборі смартфонів, топ-10 марок смартфонів в Україні 2018 року, порівняння з показниками минулого року.
В огляді представлені аналітичні відомості щодо ринку смартфонів Apple в Україні. Розглянуто найпопулярніші моделі, якими користуються абоненти Київстар, рейтинг смартфонів за кількістю девайсів.
В огляді містяться звітні відомості щодо обсягів продажів популярних смартфонів в Україні на протязі 1 півріччя 2017 року, розглядається наступне: порівняння статистики пошуку та продажу нових та підтриманих телефонів, що увійшли до топ-6 протягом січня-червня 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року року.
У даному матеріалі представлені основні тренди роздрібної торгівлі смартфонами в Україні. А саме: тенденції та стан галузі смартфонів у країні, основні тренди роздрібної торгівлі смартфонами, розвиток онлайн продажів та особливості реалізації смартфонів по мережах електроніки.
В огляді подано інформацію щодо українського ринку роздрібної торгівлі мобільними телефонами. Розглядається таке: ситуація на ринку, оператор, який пішов із ринку роздрібної торгівлі мобільними телефонами в Україні, частка оператора на ринку, кількість салонів на території України.
За результатами I кварталу 2010 року до першої п'ятірки лідерів за обсягами постачання мобільних терміналів вийшли "Nokia", "Samsung", "LG Electronics", RIM та "Sony Ericsson", як повідомляється в квартальному звіті дослідницької компанії IDC. Світовий ринок у цей період зріс на 21,7%, що порівняно з аналогічним періодом минулого року є чи не проривом. Загальносвітові поставки мобільних по всіх виробниках досягли 294,9 млн. (242,4 млн. у І кварталі 2009 року). Смартфони, за даними аналітиків, стають все популярнішими: зокрема, саме завдяки цій продуктовій категорії компанія "Research In Motion" (RIM) вперше потрапила до топ-5 лідерів індустрії, витіснивши "Motorola" (перша за квартал поставила 10,6 млн.). пристроїв, друга – 8,5 млн.).
Ринок недорогих мобільних телефонів прокидається. Свіжі дані про обсяги легального ввезення трубок вказують на те, що продажі цього року в порівнянні з кризовим минулим мають суттєво зрости. За перший квартал було видано трохи більше 2 млн. дозволів на ввезення мобілок. Це майже половина проданих апаратів за весь 2009 р. Минулого року обсяг ринку мобільних телефонів становив 4,32 млн штук, що на 45% менше, ніж у 2008 р. Природно, не всі трубки, на які видано дозволи у першому кварталі, вже продано. За січень–березень у країні було реалізовано близько 1,28 млн. терміналів на загальну суму близько $163 млн.
Проблеми вітчизняних продавців стільникових пристроїв почалися задовго до кризи. Основна причина – падіння рентабельності бізнесу через насичення ринку. За різними оцінками, якщо маржа салонів мобільного зв'язку в Україні ще три роки тому становила 10–15%, то 2008-го впала до 5–10%. Зниженню прибутковості магазинів сприяла і оренда торгових площ, що стрімко дорожчала, — до кризи ставки зростали на 20–60% щорічно. Навіть у кризовому 2009-му більшість салонів із продажу мобільних телефонів закривалися через непоступливість орендодавців. Справа в тому, що зниження ставок оренди торгових площ мобілщиків майже не торкнулося.
Зниженню прибутковості магазинів сприяла і оренда торгових площ, що стрімко дорожчала, — до кризи ставки зростали на 20–60% щорічно. Навіть у кризовому 2009-му більшість салонів із продажу мобільних телефонів закривалися через непоступливість орендодавців. Справа в тому, що зниження ставок оренди торгових площ мобілщиків майже не торкнулося. Багато магазинів мобільних ретейлерів розташовуються в малих архітектурних формах біля станцій метро та інших жвавих місцях - при закритті салону їхнє місце швидко займають торговці шаурмою та дешеві забігайлівки.
Примирливі домовленості, які одержали гучний розголос, давно конфліктують за контроль над низкою активів (включаючи лідера вітчизняного ринку мобільного зв'язку «Київстар») російської Altimo і норвезької Telenor гарантовано посіли своє місце в історії. Вони можуть виявитися або найгучнішою подією на українському ринку телекомунікацій у 2009 р., або одним із найгучніших «пшиків» 2010 р. Все залежить виключно від доброї волі сторін, які обплутали себе цілою купою зобов'язань.
За результатами I кварталу 2009-го продаж мобільних терміналів у натуральному вираженні впав на 58,0% рік до року, в грошах — більш ніж на 70%, дані Unitrade Group. Загалом у січні–березні було продано лише 860 тис. пристроїв на суму $109,2 млн. Змінилися й ціни: якщо роком раніше середня вартість мобільного становила $188, на початку 2009-го цей показник опустився до $127. При цьому більше половини всіх продажів у I кварталі поточного року припало на трубки за ціною до $130, а третина покупців зупинила вибір на пристроях вартістю до $70 — переважно знижену в ціні продукції 2008-го, а то й 2007 років випуску.
Українці рідше купують мобільні телефони. 2008-го мобільних терміналів продали 7,9 млн шт. - на 7,6% менше, ніж роком раніше. Прогноз на 2009-й більш песимістичний: обсяг продажів знизиться до 3–4 млн шт. замість очікуваних 7-8 млн, виручка ретейлерів зменшиться втричі. Падіння продажів є закономірним. До кризи ринок мобільних пристроїв був розігрітий кредитними грошима. Лише у 2007–2008 роках. українці придбали близько 50 тис. нелегально ввезених iPhone, а коштував телефон щонайменше $1000 — майже вп'ятеро дорожче, ніж у США.
Цього року в Україні буде продано близько 4 млн. мобільних терміналів на суму $540 млн, прогноз аналітиків. У кількісному вираженні ринок зменшиться вдвічі, виторг роздрібу впаде майже втричі. Для порівняння: минулого року українці купили 7,9 млн мобільних пристроїв на $1,46 млрд. Проте результати 2008-го були гіршими, ніж підсумки 2007-го на 7,6% у кількісному та на 2% у грошовому вираженні. Проте цього обвалу ніхто з експертів не очікував. Ще на початку осені більшість прогнозів на нинішній рік будувалися, виходячи з річного обсягу продажів у 6–7 млн пристроїв. Але до кінця IV кварталу минулого року стало зрозумілим, що мобільний ретейл зіткнувся з катастрофічним падінням попиту.
Національна комісія з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) України затвердила Положення про надання дозволів на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також порядок їх реалізації на території країни. У прес-центрі Українського державного центру радіочастот (УДЦР) заявляють про те, що Положення про надання дозволів (після реєстрації в Мін'юсті) поширюватиметься на всіх фізосіб та суб'єктів господарювання, які здійснюють ввезення, отримання у поштових відправленнях з-за кордону (у тому числі кур'єрською поштою) пристроїв, призначених для застосування на території України у смугах радіочастот загального користування.
Компанія «Білий Вітер ЦИФРОВИЙ» підбила сьогодні підсумки роздрібного продажу торгової мережі «Білий Вітер ЦИФРОВИЙ» за 2008 рік, а також результати програми розвитку мережі у 2008 році. Отже, минулого року торговельна мережа «Білий Вітер ЦИФРОВИЙ» збільшила роздрібні продажі на 36% у карбованцевому вираженні. Обіг мережі «Білий Вітер ЦИФРОВИЙ» за підсумками 2008 р. становив 9,4 млрд рублів ($380 млн).
До кінця року буде продано 10,7 млн. трубок на $2 млрд; у Мобілочці прогнозують 8,8 млн проданих телефонів (на $1,4 млрд); в АЛЛО - 8,5 млн (на $1,547 млрд). Незважаючи на перший за історію ринку спад продажів, роздріб заробив практично стільки ж, скільки роком раніше: $627 млн за півроку (+$4 млн порівняно з I півріччям 2006-го). Телефони дорожчають. Вендори оснащують мобільні телефони додатковими функціями, причому не завжди потрібними покупцям. А продавці все активніше просувають дорожчі, багатофункціональні термінали. У результаті середня роздрібна вартість телефонів, смартфонів та комунікаторів у 2007-му, за підрахунками аналітиків, зросла на 16% - до $177 проти $154 у 2006-му.