В матеріалі міститься аналітична інформація по ювелірному ринку в Україні за 2024 рік. Розглянуто наступне: продажі ювелірних виробів в Україні за 2022-2024 рр. порівняно із довоєнними показниками, очікуваний прибуток у галузі за 2024 рр., головні проблеми для українських виробників ювелірних виробів, регіональні особливості попиту, можливості ювелірного ринку в Україні.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ювелірному ринку в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: ціни на дорогоцінні метали за період 2020—2023 рр., загальна кількість магазинів основних операторів ювелірного ринку України за 2023 рік, основні причини світового зростання цін на ювелірні дорогоцінні метали та їх сплави, кількість виробників ювелірних виробів в Україні за 2023 рік порівняно із 2016 роком.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ювелірному ринку в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: продажі ювелірних виробів в країні за 2022-2024 роки порівняно з довоєнними показниками, середній чек на вироби з діамантами на ринку за 2024 рік порівняно з довоєнними показниками, нова категорія покупців та нові виробники, частка продажів через соцмережі в люксовому сегменті ювелірних прикрас з діамантами, імпорт ювелірних виробів до України за 2019-2024 рр., найближчі перспективи ювелірної галузі в Україні.

У даному матеріалі представлено аналітичну інформацію щодо ринку рітейлу ювелірної продукції в Україні за підсумками червня 2023 року. Розглянуто: стан та тенденції ринку рітейлу ювелірної продукції в Україні, показник працюючих точок в цілому з початку війни за 16 місяців, динаміка працюючих та закритих магазинів у сегменті ювелірного рітейлу в Україні, щомісячна динаміка працюючих та закритих об'єктів ювелірного рітейлу з березня 2022-червень 2023 року.

Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку ювелірних виробів України у 2021 році. Розглянуто: обсяги продажів ювелірної продукції в Україні у 2021 році, згідно з оцінкою, стан та тенденції попиту на ювелірну продукцію в Україні, ювелірні продукти, які найчастіше шукають в інтернеті, статистика індустрії, динаміка продажів ювелірних виробів в Україні з 2019-2021 років. , топ ювелірних брендів ринку, рітейлери року серед ювелірних компаній.

В огляді представлена ​​аналітична інформація щодо ринку ювелірних виробів в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку ювелірних виробів, прогнози по ринку до кінця року, обсяг купленої ювелірної продукції в Україні в 2021 році, динаміка роздрібної торгівлі ювелірними виробами у розрізі ювелірних виробів (справжні ювелірні вироби, біжутерія) та брендових виробів , біжутерія) в Україні з 2019-2021 рр., коментар учасника ринку, топ-3 ювелірних брендів українського ринку, рітейлер року серед ювелірних компаній.

У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку ювелірних прикрас в Україні. Розглянуто: стан та тенденції ринку ювелірних прикрас, динаміка обсягів купівлі срібних ювелірних виробів, тренд попиту на срібло в Україні, коментар учасників ринку.

В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку ювелірних виробів в Україні та світі за 2020 рік. Розглянуто наступне: попит на ювелірні вироби у світі за перше півріччя 2020 року, ціна золота у світі за липень 2020 року, динаміка обсягів ювелірного ринку за перше півріччя 2000-2020 рр., попит на ювелірні вироби в другому кварталі 2020 року в Китаї, Індії та іншх країнах світу.

У цьому дослідженні представлені результати аналізу попиту ювелірні прикраси в інтернеті. Розглянуто: стан та тренди ювелірного ринку України, види прикрас та ювелірних брендів, які обирали українці у 2020 році, вплив кризи на інтерес до аксесуарів.

Звіт містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Публікація містить підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Маркетингове дослідження містить підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини /Магазин ювелірних виробів.

Огляд містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

Публікація містить підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

Маркетингове дослідження містить підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Інтернет-магазин біжутерії, прикрас та аксесуарів.

У даному матеріалі представлені підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

В даному огляді наведено підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

У даному маркетинговому дослідженні представлені підсумкові результати голосування за 1 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою у категорії Інтернет-магазини / Бренд ювелірних прикрас.

Огляд містить підсумкові результати голосування за 3 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Ювелірний інтернет-магазин України.

В даному огляді наведено підсумкові результати голосування за 2 квартал 2019 року за інтегральною оцінкою в категорії Інтернет-магазини / Ювелірний інтернет-магазин України.

Зв'язатися з нами