В огляді представлена аналітична інформація щодо ринку паперових пакетів в Україні. Розглянуто таке: стан та загальні тенденції ринку паперових пакетів за 2018 - 8 міс. 2022 р., переваги та недоліки паперових пакетів, державне регулювання ринку, матеріали, з яких виробляються паперові пакети, основні споживачі паперових пакетів, короткі висновки та прогнози.
В огляді представлено аналітичну інформацію з drogerie рітейлу в Україні під час війни. Розглянуто: підсумки роботи одного з оператора ринку, коментар представника компанії, попит на галузеві товари під час війни, основні зміни у роботі під час війни, найбільш популярні товари з найбільшим просом, пріоритети роботи маркетплейсу, динаміка кількості замовлень, інші дані.
У матеріалі представлена інформація щодо ринку туалетного паперу в Україні. Розглянуто: новини ринку, обсяг виробництва товарів одним із найбільших операторів ринку картонно-паперової продукції, частка ККБК на українському ринку санітарно-гігієнічних виробів, думка експерта з ринку упаковки в Україні, причини падіння ринку, короткі висновки.
У матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку побутових товарів та хімії в Україні за підсумками 2021 року. Розглянуто: загальні тренди ринку, відсоток українців, які купують товари домашнього споживання та побутової хімії онлайн та офлайн, порівняння середнього чека в онлайн та офлайн магазинах, порівняння частоти покупок онлайн/офлайн, частка українців, які роблять покупки онлайн частіше, ніж до карантину, вплив бренду товару на вибір покупців та імпульсивність скоєння покупок.
В огляді подано аналітичні відомості щодо ринку паперових склянок в Україні. Розглянуто: переваги посуду з паперу, основні фактори, що забезпечують зростання ринку паперових склянок, динаміка індексів виробників паперової маси та картону, виготовлення виробів з паперу та картону та поліграфічної діяльності в Україні з 2013-2019 рр., короткі висновки.
Матеріал містить аналітичні відомості щодо ринку паперових склянок в Україні у 2018 році. Розглянуто: стан та тенденції українського ринку паперових склянок, основні переваги паперових склянок, динаміка випуску паперових склянок в Україні, структура ринку у розрізі вітчизняної та імпортної продукції, основні виробники та імпортери паперових склянок по областях України, короткі висновки.
В даному огляді представлено аналітичну інформацію щодо ринку поліетиленових пакетів України, розглянуто: загальні тенденції розвитку ринку, темп зростання ринку паперових та поліетиленових пакетів у 2016 році, динаміка виробництва поліетиленових пакетів за два останні роки, особливості розвитку ринку у звітному році.
В огляді представлені аналітичні відомості з продажу паперової продукції, розглянуто: стан та тенденції ринку, середня частка паперової продукції в обігу українських торгових мереж, кількість гравців на ринку, питома вага продукції приват лейбл на ринку, прогнози з продажу на ринку туалетного паперу, паперових рушників , столові серветки, косметичні серветки до 2019 року, коротка інформація по одному з операторів.
Дослідження містить інформацію щодо ринку побутових товарів України за підсумками 2015 року, розглядається таке: структура опитування респондентів щодо частоти прибирання будинку, порівняння з показниками деяких країн світу, структура реалізації побутових товарів за місцем реалізації в Україні та Європі, структура опитування респондентів у розрізі виконавців домашньої роботи, частка покупок товарів з догляду за будинком в Україні та Європі, фактори, на які спираються українці при ¦виборі миючих засобів.
Звіт містить аналітичну інформацію щодо ринку паперу AFH України, розглядається: товари, які представляють ринок, сфери, в яких використовують ці товари, основні характеристики сегменту, основна тенденція ринку у 2014-15 рр., ємність ринків туалетного паперу та паперових рушників за 2014/ 15 р., фактори, що впливають на скорочення ринку.
В огляді подано інформацію щодо ситуації на українському ринку товарів для дому (household). Розглядається таке: найбільший оператор на українському ринку товарів для дому (household), обсяг продажу компанії на ринках Household СНД, частка компанії в сегменті за підсумками 2013 року, основні країни-споживачі українських товарів для дому, торгові марки, представленого оператора, частка приросту в сегменті "Декор та паперовий посуд".
Матеріал, представлений у цьому огляді, містить інформацію щодо ситуації на українському ринку побутових товарів (household). Розглядається таке: найбільший виробник товарів для догляду за будинком та персональної гігієни на українському ринку, частка найбільшого оператора ринку товарів для дому в Україні, найбільші гравці на українському ринку household товарів та їх частки на ринку, торгові марки представлені у сегменті товарів для дому.
У цьому огляді представлена інформація щодо ринку серветок України, а саме: ситуація на ринку, споживання серветок в Україні, обсяг виробництва серветок, тенденції попиту, структура ринку серветок, оператори ринку серветок в Україні, регіональне структурування основних операторів, короткі прогнози.
У даному огляді представлена інформація про ринок товарів household (серветки, губки, пакети для сміття та ін.). Розглядається таке: обсяги ринку, привабливість, оператори ринку, ризики, попит, прогнози та інше.
Прогнозуючи, що у 2010 р. ринок товарів господарсько-побутового призначення у кількісному вираженні скоротиться на 10-20%, великі його гравці підстрахувалися та налагодили випуск нових товарів. За словами Владислава Гурістрімби, керівника бізнес-напрямку household корпорації “Біосфера” (м.Дніпропетровськ; виробництво товарів господарсько-побутового призначення ТМ “Фрекен БОК”, Vortex, “Бонус”; з 1997 р.; 1,76 тис.чол.) , в умовах скорочення споживання, наприклад, стандартних сміттєвих пакетів збут новинок з додатковою функцією (з тонкої плівки та з затяжками, що дозволяють прикріпити пакет до відра, а також легко затягнути заповнений пакет) збільшився на 30%, хоча цей товар приблизно на 20% дорожче, ніж звичайно. Окрилені успіхом, великі гравці випустили ряд новинок (одноразові поліетиленові рукавички для оброблення риби, нетрилові рукавички для збирання та роботи із землею, валики для чищення одягу тощо). Протягом минулого року, як, втім, і зараз, виробники активно задобрювали споживачів за допомогою подарунків та привабливих пропозицій (наприклад, при купівлі стандартної упаковки — 50 шт. пакетів для сміття об'ємом 35 л кожен, 5 пакетів — у подарунок), пропонували товар
Одна з останніх тенденцій - виведення в сегмент HoReCa госптоварів для професійного використання (мішки для сміття, губки та рукавички господарські, паперові рушники тощо; відрізняються від товарів побутового використання насамперед своїми якісними характеристиками), тим більше, що дана ніша виробниками госптоварів ще недостатньо освоєна, оскільки в ній досі працювали тільки
У 2008 р. обсяг ринку товарів господарсько-побутового призначення, за оцінками експертів, становив у роздрібних цінах 960 млн. грн. Як і тоді, зараз до 70% ринку належить двом виробникам - "Біосфері" та "Ергопаку". За словами роздрібних операторів, "Біосфера" в основному присутня в центрі, на півдні та сході країни, "Ергопак" - у центрі та на заході. На ринку також працюють 5 компаній ("
Поролон або пінополіуретан – це м'яка піна, що складається на 90% повітря. Завдяки величезній кількості осередків, поролон має відмінну еластичність. Поролон широко використовується у виробництві меблів, у тому числі матраців, як водяні та повітряні фільтри, для звуко- та теплоізоляції. Безліч дрібних, але важливих побутових "пристосувань" також виготовлені з поролону, наприклад валики для фарби та всілякі губки. Для різних цілей використовують різний поролон. Для кухонних і банних губок важливо, щоб поролон забезпечував хорошу спінюваність, не кришився при регулярному контакті з водою, не містив компонентів, що викликають алергічні реакції. Для кухонних губок з двома поверхнями – м'якою та абразивною – важлива міцність їх з'єднання. До абразивної поверхні свої вимоги. Така поверхня, з одного боку, повинна легко відчищати забруднення, що в'їлися. З іншого боку, дбайливо ставитися до поверхні, що очищається.
Ринок тиссю в Україні розвивається досить динамічно. На полицях супермаркетів поряд зі світовими брендами ми можемо бачити вітчизняну продукцію, яка не поступається за якістю та зовнішнім виглядом. Наші тиссевики навчилися робити туалетний папір: забарвлений у масі, ароматизований, перфорований, за технологією point-to-point і т. д. І не збираються зупинятися на досягнутому.
Сьогодні український ринок вологих серветок активно формується, кількість гравців щороку зростає. Якщо спочатку ми могли спостерігати виникнення невеликих підприємств, то сьогодні ринок серйозно розширився, і на ньому працює чимало великих сучасних виробництв. За останні кілька років українські виробники змогли серйозно потіснити імпортну продукцію у пропозиції серветок у недорогій ціновій категорії.