В матеріалі міститься аналітична інформація по ринку пральних порошків в Україні за 2023 рік. Розглянуто наступне: чи є перспектива створення в країні потужного національного виробника прального порошку, частка українських виробників пральних порошків на полицях рителерів у 2022 році порівняно із 2008-2010 рр., загальний виторг засобів для прання через мережевий рітейл у 2022 році, продажі дорогого, середнього та "бюджетного" сегментів пральних порошків за 2022 рік, вплив війни на ринок засобів для прання, очікувана частка національного виробництва пральних порошків за наявності потужного підприємства, стан національного ринку пральних засобів станом на 2023 рік.
Стаття містить аналітичну інформацію щодо ринку порошку за підсумками 1 півріччя 2016 року, розглянуто: основні економічні показники діяльності компанії Henkel у першому півріччі, включаючи суму чистого прибутку, суму операційного прибутку, виручки.
У цьому огляді наведено інформацію щодо українського ринку пральних порошків. Розглядається ситуація на ринку після заборони виробництва пральних порошків в Україні із вмістом фосфатів, відсоток вмісту фосфатів у пральному порошку, обсяг споживання синтетично-миючих засобів в Україні, ціни на пральний порошок без фосфатів, ситуація на ринку пральних порошків в інших країнах Європи.
Компанія Procter & Gamble з метою подальшого нарощування продажів у категорії пральних порошків та з урахуванням сталого зростання продажів засобів для прання дитячої білизни в Україні випустила новий дитячий пральний порошок Galinka, який виконаний у дизайні порошку Gala з жовтим каченям на упаковці. Galinka є безфосфатним порошком і його можна застосовувати як для ручного, так і для автоматичного прання. Порошок має нейтральний запах, без барвників, дерматологічно перевірений та отримав сертифікати в Україні. Виробляють дитячий порошок Galinka на заводі "Проктер енд Гембл Менюфекчуринг Україна" в Орджонікідзе Дніпропетровської області, де випускається і Gala. Орієнтовна ціна на порошок Galinka у роздробі: упаковка 400 г – до 8 грн., 2,4 кг – до 41 грн., 4,5 кг – до 80 грн., 6,0 кг – до
«За даними експертів, близько 60% загального фосфору, що міститься в миючих засобах на основі фосфатів, потрапляє з каналізаційними стічними водами до водойм. Це викликає інтенсивне розмноження синьо-зелених водоростей, що призводить до різкого зниження вмісту розчиненого кисню, що, у свою чергу, сприяє підвищенню евтрофікації (цвітіння) водойм і призводить до мору риби та «відмирання водойм», – наголошується в записці пояснення до документа. Ця постанова, ухвалена 15 червня 2010 року, зобов'язує Кабінет міністрів до 1 травня 2011 року розробити вказану Загальнодержавну програму. Як видно з вищезгаданої записки, на тлі роками проблеми з фосфатами, яка не вирішується, відкритим залишається питання про експертне дослідження ринку миючих засобів в Україні. Витяги з нечисленних доповідей на профільних конференціях дають підстави припустити, що цей ринок ділиться переважно між іноземними виробниками.
Тенденція до зростання сегменту прання підтверджується і показниками споживання в Україні. За даними R&B, частка витрат українських сімей на їхнє придбання у 2009 році збільшилася. Нинішнього року наші співвітчизники стали витрачати на побутову хімію, предмети особистої гігієни та косметики в середньому на 150 гривень більше, ніж 2008-го. За даними R&B, 71% населення у 2009 році регулярно купували кошти для прання. При цьому 52% змінили свою споживчу поведінку за період кризи, 33% регулярних споживачів в умовах кризи купували дешевші аналоги. Повністю від купівлі коштів на прання відмовилися 1% опитаних. Про невелике зростання говорять і дані Держкомстату. Згідно з офіційною статистикою, у січні-травні 2010 року з України експортовано мила та миючих засобів на $36,5 млн., що на 115% більше, ніж у першому півріччі минулого року. Водночас обсяг імпорту продуктів тієї ж категорії становив
Зростання обсягу вітчизняного ринку засобів для прання в першому півріччі поточного року сповільнилося і склало всього 4%. Для порівняння: за аналогічні періоди 2009 та 2008 років приріст ринку становив 16%. Суттєво скоротилася частка преміального дорого сегменту, в той же час економсегмент показує активну динаміку зростання.
Якщо питання про справедливість купівлі цієї всесвітньо відомої фірми «Ольвія Бета Клінінг Продактс Ко» буде вирішено позитивно, то утворена корпорація стане монополістом з виробництва пральних порошків економ-класу. Конкурентам доведеться нелегко. Вони будуть змушені знижувати ціни і, відповідно, рентабельність виробництва.
На думку фігурантів ринку, останнім часом обсяги споживання синтетичних миючих засобів щороку зростають на 10-15%.
1 квітня 2004 року Антимонопольний комітет України дозволив Procter & Gamble (гравцеві №1 на локальному ринку пральних порошків, чия частка 21%) придбати цілісний майновий комплекс компанії Olvia Beta Gleaning Products Co. - найбільшого вітчизняного виробника синтетичних миючих засобів, частка яких 40-42%.