У матеріалі представлені дані щодо продажу побутової хімії у категорії освіжувачів повітря в Україні з 2010-2011 по 2017-2018 рр., згідно з прогнозами.
У цій статті представлена аналітична інформація щодо ринку освіжувачів повітря України, розглядається таке: тенденції попиту на даний товар, топ лідерів ринку, темпи зростання ринку з початку 2000 року, частка імпортної продукції в загальній структурі ринку, фактори, що вплинули на падіння попиту, темпи скорочення імпорту освіжувачів повітря у 2009/2008 рр., темп скорочення виробництва вітчизняних освіжувачів у звітному періоді, коментар експерта з ринку.
Освіжувачі повітря не належать до категорії товарів першої необхідності, але в Україні їхня популярність збільшувалася з року в рік. З початку 2000-х ринок активно зростав приблизно на 20%, на ньому з'являлися нові гравці та види продукції. За словами експертів, сьогодні ринок вже досить насичений, що призводить до поступового зниження темпів його зростання. Незважаючи на те, що в період кризи попит на освіжувачі повітря повинен був суттєво впасти, ринок не обвалився. Навпаки, він збільшився на