У даному матеріалі представлена аналітична інформація щодо ринку жалюзі та ролет у Польщі. Розглянуто таке: стан та тенденції польського ринку жалюзі та ролет, щорічні обсяги виробництва ролет, жалюзі та захисних екранів у Польщі, кількість гравців на ринку, дві групи підприємств, що виробляють жалюзі та ролети, структура реалізації вироблених жалюзі та ролет (на внутрішньому ринку, експорт ), короткі висновки та прогнози виробників жалюзі та ролет по ринку.
У матеріалі представлена інформація щодо ринку жалюзі. Розглянуто: жалюзі, представлені на ринку, особливості вибору, вертикальні або горизонтальні жалюзі, тканинні ролети, жалюзі-плісе, жалюзі «День-ніч».
У даному матеріалі представлений кейс компанії з виробництва "розумних" жалюзі SolarGaps. Розглянуто: важливість часу та ніші для впровадження стартапу, сума необхідних інвестицій та особливості початку виробництва, коментар власників щодо подальших планів та перспектив розвитку свого продукту.
У даному матеріалі представлений кейс компанії з виробництва "розумних" жалюзі SolarGaps. Розглянуто: важливість часу та ніші для впровадження стартапу, сума необхідних інвестицій та особливості початку виробництва, коментар власників щодо подальших планів та перспектив розвитку свого продукту.
В даному огляді представлені відомості щодо ринку сонцезахисних жалюзей та ролетів України, розглянуто: коротка характеристика ринку, оцінка експертів обсягу ринку сонцезахисних приладів для вікон, структура ринку за видами продуктів, портрет покупця, інвестиційна привабливість галузі, особливості продукту та сервісу, структура українського ринку жалюзі у 2015-2016 рр.
У статті подано інформацію про ринок жалюзі України. Розглянуто таке: обсяг ринку та його структура, тенденції розвитку, перелік основних клієнтів, особливості ринку жалюзі та сервісу з монтажу жалюзі.
Український ринок жалюзі ділять між собою вітчизняні представники малого та середнього бізнесу. На початковому етапі впровадження жалюзі ринку їх позиціонували як штори для офісів. І вони справді дуже швидко заполонили бізнес-центри, а от у квартири та заміські котеджі українців починають приходити лише зараз. Виробники постійно експериментують із забарвленнями, матеріалами, оформленням, роблячи жалюзі одним із найбільш затребуваних елементів декору. Експерти відзначають, що, незважаючи на конкуренцію в цьому сегменті, що постійно збільшується, попит на жалюзі продовжує зростати.
Активний продаж закордонних захисних систем для вікон в Україні розпочався майже шість років тому. Готові вироби без прив'язки до конкретного віконного "отвору" та складання завозилися в Україну лише на першому етапі впровадження товару на ринок. Наразі вся продукція збирається всередині країни народними умільцями.