У цій статті представлена аналітична інформація щодо ринку акустичних стель в Австрії. Розглянуто наступне: очікування попиту на ринку акустичних стель в Австрії, основні гравці, в яких зростають продажі на ринку, зростання на ринку за категоріями товарів.
У матеріалі представлена інформація щодо ринку натяжних стель. Розглянуто: стан та новини ринку натяжних стель, вплив коронавірусу на ринок, новини ринку натяжних стель Китаю.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку натяжних стель. Розглянуто: стан та тенденції ринку натяжних стель, вплив коронавірусу на ринок, основна проблема ринку натяжних стель, логістика Китаю.
У матеріалі представлена інформація щодо ринку натяжних стель України. Розглянуто: стан та тренди ринку натяжних стель України, перелік операторів натяжних стель України, що діють.
Огляд містить аналітичну інформацію щодо ринку підвісних стель в Україні за підсумками 2019 року. Розглянуто таке: стан та тенденції українського ринку підвісних стель в Україні, обсяг ринку підвісних стель в Україні у звітному 2019 році, динаміка ринку з 2017-2019 рр., популярні бренди ринку.
Ринок підвісних стель - один із тих сегментів будівельного комплексу, на якому криза відбилася в 2009-му, а не в 2008 році. За 2009 рік його обсяг становив близько 2,5–3 млн м2, що практично вдвічі менше, ніж ще благодатний 2008-й. (4-4,5 млн м2). Щодо 2010 року, то з приходом нової влади та настанням певної політичної стабільності почалося інвестування нерухомості, відновилося будівництво. Поступово оживають раніше «заморожені» об'єкти, відповідно є куди реалізовувати матеріал, у тому числі стельові системи. «Загальний обсяг українського ринку підвісних стель за 2010 рік становив близько 4 млн м2, – повідомляє Олексій Ляпін, голова представництва компанії Armstrong Europa GmbH в Україні та Білорусії. – У грошовому виразі це 150 млн. грн. І, порівняно з обсягами США, у нас просто немає ринку». Фахівець зазначив також, що 2010 рік однозначно став кращим за 2009-й: «Ринок поступово відходить від шоку, викликаного світовою рецесією. Обсяги 2010 року зросли приблизно на 10–15% порівняно з минулим. З одного боку, цей факт надихає і обнадіює, але коли порівнюєш ці показники з 2008 роком, мимоволі сумуєш. Спостережуване зростання пов'язане з тим, що будівельні компанії, що вижили, знайшли джерела фінансування. Будівництво мешкає виключно на великих кредитних ресурсах, яке може не тривати довго. Приріст ринку 2010-го склав
За 10 місяців 2011 р. порівняно з аналогічним періодом 2010 р. реалізація модульних стель збільшилася приблизно на 15%. Майже 100% українського ринку модульної підвісної стелі займає імпортна продукція, причому, за різними оцінками, частка китайської становить 20-80%. Такий серйозний розкид обумовлений тим, що оператори мають різні думки щодо ролі та місця китайського товару на українському ринку.
Підвісні стелі з мінерального волокна є виключно закордонними торговими марками, такими як AMF, Armstrong, Ecophon, OWA, USG, а також численними виробами з Азії. Сегмент металевих підвісних стель наповнений такими зарубіжними брендами як Armstrong, Aspen, Geipel, «Албес». Випускають стелі з алюмінію та оцинкованої сталі і вітчизняні підприємства: АМТТ, ІБК «Малахіт», «Скіф» та ін. склад операторів. «Компанія USG залишила стельовий сегмент. Практично немає активності з боку OWA, – повідомляє Олексій Ляпін. – Були перебої постачання азіатських плит через відсутність кредитування. Скоротилося і кількість імпортерів, але, на щастя, неістотно. Сильно позначилися на операторах коливання курсів валют, що почалися ще наприкінці 2008 року: деяких обвал гривні призвів до банкрутства. Майже всі оператори закрили свої кредитні лінії навіть для VIP клієнтів». Суттєво скоротилася кількість фірм, що перепродують
У виробництві систем підвісних стель використовують різні види матеріалів, починаючи мінеральним волокном, скловолокном, пластмасою, металом (сталь, алюміній), гіпсокартоном і закінчуючи деревом (це може бути ДВП, МДФ, ДСП зі шпоном або обробкою ламінатом). Український ринок, на думку Олега Майданюка, насичений різними видами підвісних стель. У багатьох будинках різного призначення лідером у використанні були стелі з мінераловолокнистих плит та гіпсокартону. Але дизайнерські студії, архітектурні бюро та інтер'єрні майстерні завжди намагаються йти на кілька кроків попереду свого часу та пропонувати клієнтам нові унікальні рішення для оформлення стельового простору. Цю ж тенденцію підтримує і Дарія Кузнєцова: «У споживчих колах простежується відхід багатьох замовників від важких гіпсових плит. Більше йде орієнтація на дизайнерські стелі. Наразі замовники, архітектори, будівельники відмовляються від
Якщо всі оператори у 2010 році продадуть 3 млн кв. м підвісної стелі це буде дуже непоганий результат. Наразі справи у "стельових" компаній не надто хороші, але з розморожуванням у найближчі місяці деяких об'єктів обсяги продажів у сегменті мають збільшитися. Проте показників 2007 року слід очікувати не раніше як за два роки.
2010 року в Україні з'явиться перший вітчизняний виробник модульних підвісних стель. Позиції імпортерів можуть похитнутися. Фінансова криза та зниження продажів матеріалів для обробки стель, природно, призвели до посилення конкуренції між їхніми постачальниками і, як результат, до перерозподілу ринкових часток компаній. Наприклад, у сегменті модульних підвісних стель із мінеральних волокон, які в Україні не виробляють, спостерігається зменшення частки китайської продукції. Зокрема, за оцінками представництва компанії Knauf AMF в Україні, у 2009 р. порівняно з 2008 р. частка підвісних стель із Піднебесної у структурі субринку зменшилася з 60% до 51%. Як стверджують експерти, цим не преминули скористатися постачальники модульних стель підвісних торгових марок AMF і Armstrong. За 2009 р. їх частки збільшились на 4 п.п. кожна.
Сфера застосування підвісних стель сьогодні є практично безмежною. Їх встановлюють у приміщеннях різного типу: у міських квартирах, заміських особняках, офісах, спортзалах, кафе та магазинах. Пояснюється подібна популярність багатьма причинами, головні з яких – естетика, функціональність та довговічність. Переваги підвісних стель визначаються їхньою конструкцією: підвішені на деякій відстані від основної стелі, вони дозволяють приховати дефекти перекриттів (нерівності, тріщини), зробити невидимою електропроводку та пожежні датчики, а також розмістити в міжстельовому просторі системи вентиляції та кондиціювання.
Щоб запобігти відпливу покупців, продавці матеріалів для обробки стель знижують ціни та збільшують рекламні бюджети. Але відродити колишній попит їм навряд чи вдасться. Останні три-чотири роки ринок матеріалів для обробки стель розвивався дуже динамічно. За словами експертів, щорічно обсяги продажу на окремих субринках збільшувалися на 30% і навіть 50%. Не став винятком і 2008 р. Наприклад, директор ТОВ "НІК-ДЕКО" констатує, що натяжних стель минулого року продано на 50% більше.
Останні три-чотири роки ринок матеріалів для обробки стель розвивався дуже динамічно. За словами експертів, щорічно обсяги продажу на окремих субринках збільшувалися на 30% і навіть 50%. Не став винятком і 2008 р. Наприклад, Ігор Симович, директор ТОВ “НІК-ДЕКО” (м.Харків; оптово-роздрібна реалізація та монтаж натяжних стель; з 2003 р.; 30 чол.), констатує, що натяжні стелі в минулому році продано на 50% більше. На 25-30%, за словами Олега Прянікова, директора ПП “Гранд КОЛУМБУС” (м.Київ; оптово-роздрібна реалізація та монтаж модульних підвісних стель ТМ Armstrong, Німеччина; з 1998 р.; 20 чол.), зросли у 2008 р. ., в порівнянні з 2007 р., обсяги продажів модульних підвісних стель у зв'язку з відкриттям нових комерційних та громадських будівель. А продажі натяжних стель збільшувалися завдяки зростанню добробуту населення України, а також популяризації цієї продукції з боку імпортерів.
У 2008 році оптимізм на столичному стельовому ринку спостерігається лише у продавців натяжних стель, які рапортують про високі продажі. Але не виключено, що вже наступного року настрій у виробників, що працюють у цьому сегменті, погіршиться і вони поповнять ряди скаржачих на життя компаній, що займаються виготовленням підвісних стель.
Фінансова криза поки що суттєво не позначилася на попиті, однак і збільшення продажів в останньому кварталі не відзначено. Як і в будь-якій іншій сфері, що успішно розвивається, на ринку підвісних стель відбувається постійне вдосконалення існуючих технологій або поповнення принципово новими. Прогрес найчастіше приходить до нас із Заходу, де промисловість, як відомо, розвивається набагато стрімкіше, ніж в Україні, яка рясніє гальмуючими факторами та властивою нам закостенілістю свідомості. Проте саме недосвідченість вітчизняного забудовника робить український ринок таким привабливим для імпортерів.
Технологія оформлення базової стелі за допомогою натягнутої тканини застосовувалася ще давніми римлянами та греками. І все ж таки прийнято вважати, що натяжні стелі з'явилися в Швеції в 60-х роках минулого століття. Пізніше французи довели до досконалості технологію виготовлення ПВХ-плівки, завоювавши авторитет виробників найякісніших і дорогих натяжних стель. До речі, саме тому натяжні стелі досі називають французькими.
Близько третини столичного ринку фальшпідлог відвоювали китайці. Хоча ринок фальшпідлог у Києві почав розвиватися порівняно недавно, європейські компанії вже встигли відчути конкуренцію з боку азіатів. Усього за кілька років виробники з Піднебесної змогли відвоювати близько третини столичного ринку та продовжують нарощувати свою присутність. У відповідь деякі компанії з Європи розглядають можливість запуску виробництва в Україні, що дозволить їм істотно знизити ціни.
Будь-яка річ, створена людьми, завжди мала і має дві іпостасі, користь, тобто функціональність і красу, тобто естетику. У творчому процесі багато чого спадає на думку зовсім інтуїтивно, спонтанно, як би, взяте, не інакше, як зі стелі, куди часто в пошуках кращого рішення звертається людський погляд. А якщо подивитися на нього буквально, що ж, насправді, він є, як то кажуть, на нинішньому етапі прогресивного розвитку цивілізації?
Незважаючи на динамічне зростання продажів у столиці підвісних стель, визнані лідери ринку – відомі європейські ТМ – втрачають свою частку через експансію до Києва китайських конкурентів, які запропонували аналогічну продукцію за нижчою ціною. Щоб не залишитися біля розбитого корита, вони зосереджують свої зусилля на просуванні продукції вищого цінового сегмента, якою останнім часом зацікавилися банки, готелі, приватні клініки та ресторани. Втім, забудовники застерігають, що тут їхні інтереси можуть перетнутися з виробниками натяжних стель, які активно розширюють свою присутність на ринку.